Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år, skal ta et årsstudium og samtidig ta opp fag. Det gikk ikke så bra i matte, så jeg skal ta R2 som privatist. Jeg tok det på VGS og fikk 2, så for meg er det uaktuelt å ta det over nett, det må være "skikkelig", i et klasserom. Problemet er at absolutt alle skolene i Oslo tilbyr klasseromsundervisning når jeg egentlig ikke kan: enten når jeg skal være på forelesning, eller når jeg er på instrumentspilling.

Jeg har tenkt på å droppe å møte opp på forelesning, men blir det litt vel "hardcore" å aldri møte opp? Vi har seminarundervisning i tillegg, dette er et litteraturfag. Alternativet er å melde meg ut av musikkskolen jeg går på og dermed miste plassen min... noe som føles veldig feil. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: e6814...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre musikkskolen om å få flyttet undervisningen? Skjønner at det er kjedelig å slutte med en hobby, men utdanning er jo også veldig viktig.

AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Kan du ikke spørre musikkskolen om å få flyttet undervisningen? Skjønner at det er kjedelig å slutte med en hobby, men utdanning er jo også veldig viktig.

Det er kulturskolen. Jeg kan alltids spørre, men det virker som om det er fast undervisning på tirsdager. Ja, jeg vet jo at utdanning kommer først, men spesielt fiolin krever oppfølging av en lærer, så jeg er litt redd for at jeg "mister det" om jeg ikke får den oppfølgingen. Jeg lurte vel bare i grunn på om noen hadde valgt å skulke alle forelesningene... Dette er jo ikke det studiet jeg ser for meg å drive med, jeg vil jo forbedre mattekarakteren for å søke et annet studie til neste år.

Anonymkode: e6814...102

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke skal møte på undervisningen så kan du jo like gjerne ta det på nett? 

Anonymkode: 0f040...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...