Portvinpiken Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg har en wave fjernkontroll til ledlysene på kjøkkenet fra IKEA som har sluttet å virke. Jeg har vært bortreist et par md og da jeg kom hjem i går var det null funksjon i styringskontrollen til alle ledlysene som er koblet sammen på denne. Jeg har gjort følgende: - holdt den store knappen med stort "lys" ikon på inne en stund - jeg har holdt inne av og på knappen en stund - jeg har byttet batteri - jeg har slått av og på sikring til kjøkkenet Ingenting ser ut til å fungere. Kjøkkenet og lysene er 6 år gamle. Jeg bor en dagsreise fra IKEA så det er ikke aktuelt å reise bort og få byttet den. Her det noen her som har erfaring? Kan det bare ha gått helt i stykker og jeg må kjøpe nye lys og alt sammen? Bør jeg kontakte elektriker? Eller er det noe mer jeg burde prøve først
tdm900 Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Er det som jeg har må de pares på ny. For første gang batteriet gikk tomt sto de ubrukt ei stund, andre gang jeg byttet ble jeg var i at et lite rødt symbol ble synlig når jeg slukket om kvelden. Byttet batteri og slapp å pare de sammen på ny.
Portvinpiken Skrevet 6. august Forfatter #3 Skrevet 6. august tdm900 skrev (Akkurat nå): Er det som jeg har må de pares på ny. For første gang batteriet gikk tomt sto de ubrukt ei stund, andre gang jeg byttet ble jeg var i at et lite rødt symbol ble synlig når jeg slukket om kvelden. Byttet batteri og slapp å pare de sammen på ny. Hvordan pares de da tro? Er ikke noe rødt lys på bryteren.
tdm900 Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august (endret) Portvinpiken skrev (4 minutter siden): Hvordan pares de da tro? Er ikke noe rødt lys på bryteren. På den jeg har er det bak delslet ved siden av batteriet, en liten ”knapp” som trykkes inn. Det gjøres mot trafo som forsyner ledlysene. Det lille røde lyset blir borte med nytt batteri. Endret 6. august av tdm900 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Hadde sånn problem med mine kjøkken lys fra IKEA og. Jeg ringte inn og fikk ny. Anonymkode: 2ee45...59e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå