AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Mannen i paret må være godt over snittet seksuelt attraktiv. Ellers er det ingen kvinner som gidder å bli med da kan de heller ligge med en bedre mann generelt sett. Anonymkode: 5f50d...f23
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen i paret må være godt over snittet seksuelt attraktiv. Ellers er det ingen kvinner som gidder å bli med da kan de heller ligge med en bedre mann generelt sett. Anonymkode: 5f50d...f23 Han er sjarmerende, kjekk og trent, tidlig i tredveårene. Jeg er i førtiårene og er midt på treet… finnes det håp for oss å finne en dame? Ts Anonymkode: 49243...40c
Trøndere1 Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Det kan gjøres men det er vanskelig vanskelig. Brukte litt tid vi ja. Beste tipset er å være aktiv i de rette miljøer.
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er sjarmerende, kjekk og trent, tidlig i tredveårene. Jeg er i førtiårene og er midt på treet… finnes det håp for oss å finne en dame? Ts Anonymkode: 49243...40c Vet ikke hbordan damer som er åpne for trekant tenker, om de blir med fordi det tilfeldigvis der og da virket spennende, eller om de er aktivt letende etter det. Jeg tror egentlig dere trenger flaks for å finne noen som er lystne, samtidig som at de liker akkurat dere. Tenker det er mer hell i svingsersmiljø med andre par. Anonymkode: ba9a4...31b 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke hbordan damer som er åpne for trekant tenker, om de blir med fordi det tilfeldigvis der og da virket spennende, eller om de er aktivt letende etter det. Jeg tror egentlig dere trenger flaks for å finne noen som er lystne, samtidig som at de liker akkurat dere. Tenker det er mer hell i svingsersmiljø med andre par. Anonymkode: ba9a4...31b Eller i eget sosiale miljø, helst med noen som har et godt øye for enten deg eller mannen din. Har på følelsen av at mange blir med mest fordi de vil bli valgt og liker konkuransen og dramaet. Anonymkode: ba9a4...31b
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Som nevnt over må mannen være svært attraktiv. I tillegg så må helst kvinnen i paret være den som tar kommunikasjonen med den eventuelle kvinnen Anonymkode: de1eb...8d5
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Ikke gidd. Som bifil kvinne, jeg er så drittlei av hendvendelser fra par. Jeg får det på absolutt alle platformer (og jeg er langt ifra den hotteste i verden). På egen instagram, på skeive utesteder, på datingapper, på fetlife. UGH jeg er så lei. Og det gjelder absolutt alle andre bi/panfile kvinner og femmes jeg kjenner. Vi blir behandlet som et objekt, ikke en person, og det er så kvalmt. Og det har absolutt ingenting med attraktivitet på paret å gjøre, det er revnende likegyldig. Anonymkode: 3ff39...607 1
Bamseklemmer Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke gidd. Som bifil kvinne, jeg er så drittlei av hendvendelser fra par. Jeg får det på absolutt alle platformer (og jeg er langt ifra den hotteste i verden). På egen instagram, på skeive utesteder, på datingapper, på fetlife. UGH jeg er så lei. Og det gjelder absolutt alle andre bi/panfile kvinner og femmes jeg kjenner. Vi blir behandlet som et objekt, ikke en person, og det er så kvalmt. Og det har absolutt ingenting med attraktivitet på paret å gjøre, det er revnende likegyldig. Anonymkode: 3ff39...607 Jeg har fått et inntrykk at dette stemmer ja.. TS: Ikke mas, men gjør dere tilgjengelige.. la kvinnen få noen fordeler, så finner hun dere🫡
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen i paret må være godt over snittet seksuelt attraktiv. Ellers er det ingen kvinner som gidder å bli med da kan de heller ligge med en bedre mann generelt sett. Anonymkode: 5f50d...f23 Snakker du for alle eller? Er litt kjedelig om alle foretrakk en type menn da hadde det blitt lite på resten. Og hva du ser på som attraktiv er mulig noe helt annet en hva jeg ser på som attraktivit. Det ser jeg bare innom vennekretsen Anonymkode: 9bb0a...1ee 1
Majer Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Ja, men spørs hva dere er ute etter. Er en del jenter som har en del sex med par. Disse er gjerne såkalte unicorns. De fleste jeg kjenner til har en psykisk ballast og kan ha ligget med andre par kort tid tidligere Så har du venner. Det har sine fordeler og ulemper. Siste gruppen er de som kaller seg lesbiske, men kunne vært med par. Disse har gjerne hyppig sex med andre kvinner og ønsker som de fleste menn sex med flest mulig. De blir du kjent med gjennom skeive venninner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå