AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Kjæresten og jeg møtes ca annenhver uke og da ligger vi sammen. Etter tre- fire dager får jeg en reaksjon med litt slimete blod og kløe. Så går det over igjen og kommer tilbake når vi har møttes. Jeg tok full sjekk hos gynekologen for et par måneder siden og alt var i orden. k50 Anonymkode: 1f64e...d73
monican94 Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august ikke kompatible? har han sjekket seg ? du sjekket deg etter du begynte med han ? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Røyker eller snuser han og utfører oralsex? Kondom du reagerer på? Glidemiddel du reagerer på? Eventuelt at du er for tørr og burde brukt glidemiddel? Bruker dere sexleketøy? Analsex og deretter vaginal sex? Vasker han underlivet med feks dobbeldusj og du selv trenger å vaske ditt med asan, så kan det være du reagerer på det? Eller at han vasker bokser i vaskemiddel du ikke tåler. Anonymkode: 1a687...757 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august monican94 skrev (6 minutter siden): ikke kompatible? har han sjekket seg ? du sjekket deg etter du begynte med han ? Håper vi er kompatible for sexen og forholdet er fantastisk. Jeg har sjekket meg to ganger på et halvt år og ingen sykdommer. Ts Anonymkode: 1f64e...d73
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Røyker eller snuser han og utfører oralsex? Kondom du reagerer på? Glidemiddel du reagerer på? Eventuelt at du er for tørr og burde brukt glidemiddel? Bruker dere sexleketøy? Analsex og deretter vaginal sex? Vasker han underlivet med feks dobbeldusj og du selv trenger å vaske ditt med asan, så kan det være du reagerer på det? Eller at han vasker bokser i vaskemiddel du ikke tåler. Anonymkode: 1a687...757 Vi bruker ikke kondom, glidemiddel eller leketøy, men han snuser og utfører oral (uten snusen i da😅). Jeg er våt nok tror jeg. Har noen ganger hatt anal før vaginal og da fikk jeg infeksjon. I det siste har jeg fått infeksjon uten anal… Vet ikke ang vaskemiddel og såpe… ts Anonymkode: 1f64e...d73
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Hmm, kan det være sopp? Kan smitte fra person til person, men ikke så vanlig at menn får det av seg selv. Med mindre han er i fare for å utvikle, eller har, diabetes. Anonymkode: 40e64...481
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi bruker ikke kondom, glidemiddel eller leketøy, men han snuser og utfører oral (uten snusen i da😅). Jeg er våt nok tror jeg. Har noen ganger hatt anal før vaginal og da fikk jeg infeksjon. I det siste har jeg fått infeksjon uten anal… Vet ikke ang vaskemiddel og såpe… ts Anonymkode: 1f64e...d73 Du er 50 år. Antagelig tynne slimhinner. Kanskje dere burde bruke glidemiddel, og du få noe for å bygge opp bedre slimhinner av legen. Anonymkode: 64079...dfb 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er 50 år. Antagelig tynne slimhinner. Kanskje dere burde bruke glidemiddel, og du få noe for å bygge opp bedre slimhinner av legen. Anonymkode: 64079...dfb Det kan hende det er årsaken, hva kan legen skrive ut? Håper det kan være redningen. Ts Anonymkode: 1f64e...d73
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Du er 50 og tørr som sandpapir! Anonymkode: 68c01...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hmm, kan det være sopp? Kan smitte fra person til person, men ikke så vanlig at menn får det av seg selv. Med mindre han er i fare for å utvikle, eller har, diabetes. Anonymkode: 40e64...481 Det kan hende, men Canesten virker ikke… ts Anonymkode: 1f64e...d73
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi bruker ikke kondom, glidemiddel eller leketøy, men han snuser og utfører oral (uten snusen i da😅). Jeg er våt nok tror jeg. Har noen ganger hatt anal før vaginal og da fikk jeg infeksjon. I det siste har jeg fått infeksjon uten anal… Vet ikke ang vaskemiddel og såpe… ts Anonymkode: 1f64e...d73 Har hørt at om man først har fått en infekjson så kan man lettere få det igjen. Kan jo være skaden allerede er gjort når han tar anal uten beskyttelse, og husk at aids finns. Anonymkode: c9093...254
Erfarenmann Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august Det er sjelden men det finnes noen som er allergisk mot sæd. Eller rettere sagt proteinet som er i væsken som frakter sædcellene. Uten at jeg vet det så tipper jeg proteinet er litt forskjellig fra mann til mann. Derfor går det bra med noen mens andre opplever å ikke være kompatible, som noen her skriver. Symotomene er omtrent slik du beskriver. De riktig uheldige opplever kraftige reaksjoner Det kan også hende at du får en ugunstig PH-verdi i skjeden av spyttet hans som da også kan gi sårhet og kløe / utflod. Hvis han har spist noe du ikke tåler eller er intolerant mot kan det påvirke
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har hørt at om man først har fått en infekjson så kan man lettere få det igjen. Kan jo være skaden allerede er gjort når han tar anal uten beskyttelse, og husk at aids finns. Anonymkode: c9093...254 Hvorfor nevner du aids ifm analsex? det kan like gjerne smitte med vaginal sex eller ved blodsmitte. Anonymkode: 58a6a...0b4
AnonymBruker Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan hende det er årsaken, hva kan legen skrive ut? Håper det kan være redningen. Ts Anonymkode: 1f64e...d73 Mye ulikt, og du må sikkert prøve deg litt frem. I min omgangskrets har vi kvinner fått ulikt av våre leger. Virker som de som fikk plaster er mest fornøyd egentlig, men husker ikke om de bruker noe mer. Jeg fikk vagifem, men er ikke særlig fornøyd. Da hjelper østrogenkrem reseptfrie bedre synes jeg, men håper jeg får noe annet av legen snart. Vi er flere som ikke fikk det rette for oss i første omgang. Noen var heldigere. Det er vel tilskudd av østrogen eller progesteron man får, og jeg har også hørt at noen kvinner får testosteron. Vet ikke hva som er avgjørende for hva man tilbys først. Anonymkode: 64079...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august Skader ikke å prøve med Ovesterin vaginalkrem. Ved soppinfeksjon har jeg ingen nytte av Canesten, det er bensin på bålet. Får resept på Diflucan hos legen. Tar da to tabletter med 48 timers mellomrom. Anonymkode: dd3f5...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Håper vi er kompatible for sexen og forholdet er fantastisk. Jeg har sjekket meg to ganger på et halvt år og ingen sykdommer. Ts Anonymkode: 1f64e...d73 Dette er uansett ikke vanlig å oppleve, så her tror jeg faktisk det er noe dere imellom. Eller er han uvanlig stor? Anonymkode: e2fdc...90e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august Jeg er 33 og sliter med der samme, til tross for å bli veldig våt. Har det på samme måte om jeg fingrer alene. Generelt kan jeg nesten ikke røre ved meg selv uten å bli mega sår. Skyller meg oftere med vann enn å bruke dopapir nå. Må ofte smøre meg med bepantheen også. Skjønner ikke hva det er Anonymkode: e1c5f...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå