Nutz Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Hvordan forsvarer de at man må betale for abonnement når de likevel tvinger oss til å se reklame? (Som man ikke kan spole over). 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august TV2 har abonnement uten reklame Anonymkode: 443e5...03c 2
PusheenPusheen Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august (endret) Tenker du på de sponsorene i starten av f.eks reality shows, eller reklame-reklame som Coop Extra f.eks? Jeg får ikke sistnevnte på mitt abonnement. Endret 6. august av PusheenPusheen
Nutz Skrevet 7. august Forfatter #4 Skrevet 7. august PusheenPusheen skrev (21 timer siden): Tenker du på de sponsorene i starten av f.eks reality shows, eller reklame-reklame som Coop Extra f.eks? Jeg får ikke sistnevnte på mitt abonnement. Reklame reklame. Ser på via appen på tv og kan ikke skippe reklamen før, midt i og etter programmer.
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Nutz skrev (3 minutter siden): Reklame reklame. Ser på via appen på tv og kan ikke skippe reklamen før, midt i og etter programmer. Hvilket abonnement har du? Anonymkode: a117d...117
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Jeg irriterer meg veldig over reklamen som kommer om du trykker på pause, den reklamen du må se på i 7 sekunder før du trykker på play igjen... Anonymkode: fcafc...211 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Det er jo to ulike abonnementer: Basis og Favoritt. Under der har man også to abonnementsalternativer. Basis m/reklame (109 kr) Basis u/reklame (169 kr) Favoritt m/reklame (179 kr) Favoritt u/reklame (239 kr) Jeg har Favoritt (u/reklame). Koster 239 kr, men jeg får rabatt - så betaler bare 192 kr. Anonymkode: 93149...905
PusheenPusheen Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Nutz skrev (26 minutter siden): Reklame reklame. Ser på via appen på tv og kan ikke skippe reklamen før, midt i og etter programmer. Du må dessverre betale litt ekstra for å få vekk det, ser jeg.
Kålrota Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg irriterer meg veldig over reklamen som kommer om du trykker på pause, den reklamen du må se på i 7 sekunder før du trykker på play igjen... Anonymkode: fcafc...211 Det er det billigste abonnementet som har det. Du kan oppgradere.
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august Nutz skrev (På 7.8.2025 den 17.37): Reklame reklame. Ser på via appen på tv og kan ikke skippe reklamen før, midt i og etter programmer. Har du betalt for å slippe, da? Når du velger pakke, kan du velge med eller uten reklame. Du kan altså betale ekstra for å slippe reklamepauser midt i programmet. Om det er sponsor-greier, så er ikke dette regnet som reklame, og sånne "Programmet er sponset av X" slipper du ikke unna. Sponsing er ikke regnet som vanlig reklame, noe som er grunnen til at du også får dette på Nrk. Anonymkode: 80ff6...4e5
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august Nutz skrev (På 7.8.2025 den 17.37): Reklame reklame. Ser på via appen på tv og kan ikke skippe reklamen før, midt i og etter programmer. Det som er på direktesendt tv, kommer du ikke unna uansett. Anonymkode: 8d049...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå