Elbk Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Har lyst til å kontakte ekskjæresten, men er usikker på hvordan det oppfattes. Har lyst til at vi skal finne tilbake til hverandre, selv om det har gått ni måneder siden det ble slutt. Men så er jeg usikker på om et brev el. blir oppfattet som mas, eller om eksen syns det er smigrende å bli kontaktet? Har dere blitt kontaktet av en eks, eller tok dere kontakt selv? Hvordan opplevde dere det? Jeg og eksen er ikke uvenner, og hadde et fint forhold i nesten 2,5 år. Er i 40-åra begge to. Han har slitt litt psykisk, og har vansker med å knytte bånd til andre. Han har nok en unnvikende tilknytningsstil. Han sa han mistet følelsene for meg, og vet jo at det kan skje. Likevel skjønner jeg på en måte ikke hva som skjedde. Det er en del motsigende ting som han sa og gjorde, som ikke henger sammen... Det har vært vanskelig å skjønne hvordan jeg kunne oppfatte forholdet som trygt og godt, hvis han ikke følte det samme. Har dessverre ikke hatt mye kontakt etter bruddet. Håper noen kan dele sine erfaringer og gi noen råd 🙂
Slarti Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Elbk skrev (1 minutt siden): Har lyst til at vi skal finne tilbake til hverandre Nei. Bare NEI. Jeg har faktisk kontakt med 2 ekser. Det er null problem, for vi er bare venner. vi er videre alle sammen, og jeg er nå gift, samme er ene eksen jeg har kontakten. Går helt fint. Men ALDRI ta kontakt med en eks for å finne tilbake igjen. Du skaper bare et helvete for dere begge. Sliter han psykisk også kan du bare gjøre alt verre med dette. Så er du virkelig glad i han holder du deg langt unna. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Jeg føler unntaket er om før det ble slutt, at dere begge hadde ting dere måtte håndtere på egenhendig fordi når dere var sammen ble det usunt. Om dere avsluttet med følelser og omsorg for hverandre. Da kan det være der der mener jeg, men trå ytterst forsiktig og veldig langsomt. Anonymkode: 895e9...b37
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Jeg fikk plutselig melding fra min ungdomskjæreste, 39 år etter det ble slutt😂😂😂 Han var beruset skrev han. Så fint at han tenkte på meg da😇 .Det var ikke noe annet enn en hyggelig samtale. Ble bare litt overrasket over at han skrev mld. Null kontakt ellers. Kun venner på FB. Anonymkode: 6af7f...c14
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Slarti skrev (1 time siden): Nei. Bare NEI. Jeg har faktisk kontakt med 2 ekser. Det er null problem, for vi er bare venner. vi er videre alle sammen, og jeg er nå gift, samme er ene eksen jeg har kontakten. Går helt fint. Men ALDRI ta kontakt med en eks for å finne tilbake igjen. Du skaper bare et helvete for dere begge. Sliter han psykisk også kan du bare gjøre alt verre med dette. Så er du virkelig glad i han holder du deg langt unna. Uenig. Det er veldig individuelt og «ALDRI» er vel mildt sagt en overdrivelse. Jeg og eksen møttes igjen to år etter bruddet, ble sammen igjen og er nå gift med to barn. Anonymkode: a21d8...917 2 1
Mardina Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Hadde ikke tatt eksen tilbake om jeg så hadde fått betalt for det 😂 Den utro drittsekken der har å holde seg langt unna meg 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå