Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp et spørsmål i en annen tråd hvor noen spurte om kona mi vet at jeg «henger på et singelforum». Jeg har aldri tenkt på det slik, men lurer på om vedkommende kanskje har et poeng. Jeg er her kun for å lese, lære og komme med innspill og spørsmål. Men, dere andre i forhold.. syns dere det er problematisk om deres partner diskuterer i singel forumet? Jeg personlig bryr meg ikke om min kone diskuterer her. Mulig hun gjør det.. jeg har aldri spurt om det. 

Anonymkode: 8aef3...d7f

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville reagert mer på hva mannen min har å gjøre inne på Kvinneguiden generelt.. er ikke det veldig rart/turn off i seg selv? Hvordan kan det interessere en MANN sånn generelt, å bruke tiden sin innpå der liksom. Veldig lite mandig, etter mitt skjønn… 

Dette er virkelig ikke frekt ment, og jeg har ingen intensjoner om å fremstå som et nettroll her nå, men jeg ser at tonen kan virke skarp. Helt oppriktig, så bare undrer jeg meg over dette😅

Anonymkode: 4b6f3...aa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville reagert mer på hva mannen min har å gjøre inne på Kvinneguiden generelt.. er ikke det veldig rart/turn off i seg selv? Hvordan kan det interessere en MANN sånn generelt, å bruke tiden sin innpå der liksom. Veldig lite mandig, etter mitt skjønn… 

Dette er virkelig ikke frekt ment, og jeg har ingen intensjoner om å fremstå som et nettroll her nå, men jeg ser at tonen kan virke skarp. Helt oppriktig, så bare undrer jeg meg over dette😅

Takk for innspill! Jeg har tenkt det samme sjøl! Jeg er ikke veldig aktiv her inne.. og enig at det kan virke lite maskulint. Det er mange menn som diskuterer her.. men gjør det i skjul. Ikke fordi det er noe å skjule, men nettopp av den grunn du sier. Det er nok slik at med mange spørsmål og google søk så kommer ofte kvinneguiden opp som forslag og slik begynner mange menn å lese på kvinneguiden. Ellers er jeg i grunn ikke uenig i det du sier. Mulig jeg slutter helt å skrive her. Takk for den lille ekstra pushen. 

Anonymkode: 8aef3...d7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør hva pokker du vil. Det er ditt liv og dine valg. Det minst maskuline er vel å spørre om «tillatelse».

Anonymkode: 65b94...59d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, for all del, føles det riktig for deg å være her inne, så gjør da endelig det. Men jeg har ikke ville visst det, om jeg var dama di, nemlig fordi jeg ville syntes der var rart. 

Dessuten har jeg ikke ville ønsket att mannen min skulle forholdt seg til Kvinneguiden som en faktabasert opplysningskanal, for det er den slett ikke. Syns dette på mange måter er en ganske så fiendlig og dømmende fora (vet nå kaster jeg sten i glasshus). Kvinner er som kvinner verst, og er mye mere skarpere og direkte dømmende enn dere mannfolk. Kvinner blir mer subtile og opptrer ofte ikke særlig som støttende medmennesker utenfor vennskap/nær relasjoner/profesjonelle relasjoner. Jeg ville ikke at min mann skulle tro at det som ofte kommer frem på Kvinneguiden er sannheten, for det er den ikke. 

Og Singelforum… hvorfor være der da? Jeg ville kanskje tenkt; er det for å lade stemningen for singellivet…?🤔

Skrevet

La oss snu litt på det, ville du likt det hvis du visste at kona di var aktiv på et singelforum? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dessuten har jeg ikke ville ønsket att mannen min skulle forholdt seg til Kvinneguiden som en faktabasert opplysningskanal, for det er den slett ikke

Ikke jeg som er TS men er man.
Havnet her pga google.
Og nei KG er langt fra fakta.
Men jo mer jeg henger her jo mer elsker jeg kona.
Så hun er bare glad hun.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og Singelforum… hvorfor være der da? Jeg ville kanskje tenkt; er det for å lade stemningen for singellivet…?🤔

Er der også.
Men mest for underholdning.
Kommenterer fint lite der men gøy lesning.

Og igjen, får meg bare til å elske kona ennå mer.

Ja hun vet jeg er her. og hun flirer ofte sammen med meg, og blir frustrert sammen meg meg, og forundret sammen med meg.

Like gøy når none skriver noe, og får til svar "Nei sånn er det ikke, for jeg har aldri sett det"
Eller ennå bedre "Alle er slik, for det har jeg opplevd"

Tror dette forumet, med singelforumet er fin underholdning.

Anonymkode: 38e00...3fd

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Det er bare et forum. Det er ikke kontaktannonser eller noe. I det hele tatt, uansett hvilket underforum det er snakk om, alle kan lese og svare på alt. Personlig er jeg stort sett bare på hovedsiden og ser topplisten over de siste spørsmålene som er svart på. Er ofte jeg ikke ser hvilket forum der ligger under. 

Dette er et stort forum med mange emner. Det er mange menn her inne, og de har like stor rett å være her, for ikke å snakke om andre kjønn. Et av de største problemene i verden er at det er for lite eller dårlig kommunikasjon mellom kjønnene. Det beste er om man kan snakke sammen, finne løsninger sammen, og ikke bare fokusere på en del, og få synspunkter fra et ståsted. 

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i at folk i forhold diskuterer litt på singel-forum. De fleste som er i forhold har vært single en gang, og har datet... 

Jeg irriterer meg mye mer over de som avsporer spesifikke tråder som "hva gjør enslige i helga" "jeg er med mann og barn", eller "hva betaler du i singel husholdning" "vi er en familie på fem, og betaler" .... 

Og jeg ser heller ikke noe problem at menn er på KG, det er ofte godt med innspill fra menn også. Jeg skjønner godt at menn henger her, spesielt etter omtrent alle andre forum og chattesider er lagt ned. Jeg begynte henge på KG fordi det var mye aktivitet her, ikke fordi det er "kvinne"forum. 

Skrevet

Singelforumet her er jo et diskusjonsforum, ikke et sjekkeforum. Helt uproblematisk i mine øyne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...