AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Hei! 😊 For litt over ett år siden ble jeg singel etter 18 år i forhold, og nå begynner jeg å kjenne at jeg er klar for å komme meg ut og bli kjent med nye mennesker, og kanskje også åpne opp for noe mer. Jeg skal på cruise i september, og i den forbindelse har jeg lyst til å “bli ny” – både innvendig og utvendig. Ikke nødvendigvis drastisk, men få tilbake litt av den lekenheten og selvtilliten jeg kanskje har lagt bort etter mange år i et fast forhold. Derfor er jeg nysgjerrig på: Hva er det med en kvinne som fanger interessen deres og gjør at dere vil bli bedre kjent? Er det holdningen, blikket, måten hun snakker på – eller noe helt annet? Hvordan liker dere at kvinner kler seg når de skal ut og være sosiale? Hva opplever dere som sexy, men ikke vulgært? Jeg ønsker ikke å late som jeg er 22 igjen, men jeg vil gjerne føle meg attraktiv og trygg på meg selv. Alle tanker tas imot med takk! 😊 Anonymkode: 69628...255 1 2
Isambard Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Jeg tipper alle vil gi ulike svar, men hvis du skulle fått min oppmerksomhet burde du kledde deg feminint og elegant. Gjerne klær som får frem kvinnelige former uten at det er vulgært. Gjerne skjørt eller kjole. Gjerne sminke, men ikke for mye. Det motsatte av slitt dongeri, skitne joggesko, og praktisk sveis. Når det gjelder holdning så må man du være deg selv, men helst en blid og åpen utgave. 6
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Vær deg selv! Alt annet er fasade. Anonymkode: 1a9f8...e2d 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 19.32): eg skal på cruise i september Heng en ananas på lugardøra, så blir det action. Anonymkode: 37fda...3df 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Hva er det du ønsker selv da? Hvilke uttrykk er det du har lagt lokk på, på grunn av forholdet, eller hva du tror er samfunnets forventninger? Anonymkode: 126e1...06a
Gratis Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Mest mulig naturlig, minst mulig krigsmaling, færrest mulig tatoveringer og piercinger. Hvis noe skal være utfordrende/sexy så må det kun være synlig gjennom mannen sin fantasi. Halvnakne damer utstråler usikkerhet og kun sex. For mange menn er det selvsagt helt okey, til å ha sex med. 4
Fighter83 Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august (endret) AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 19.32): Hei! 😊 For litt over ett år siden ble jeg singel etter 18 år i forhold, og nå begynner jeg å kjenne at jeg er klar for å komme meg ut og bli kjent med nye mennesker, og kanskje også åpne opp for noe mer. Jeg skal på cruise i september, og i den forbindelse har jeg lyst til å “bli ny” – både innvendig og utvendig. Ikke nødvendigvis drastisk, men få tilbake litt av den lekenheten og selvtilliten jeg kanskje har lagt bort etter mange år i et fast forhold. Derfor er jeg nysgjerrig på: Hva er det med en kvinne som fanger interessen deres og gjør at dere vil bli bedre kjent? Er det holdningen, blikket, måten hun snakker på – eller noe helt annet? Hvordan liker dere at kvinner kler seg når de skal ut og være sosiale? Hva opplever dere som sexy, men ikke vulgært? Jeg ønsker ikke å late som jeg er 22 igjen, men jeg vil gjerne føle meg attraktiv og trygg på meg selv. Alle tanker tas imot med takk! 😊 Anonymkode: 69628...255 Min erfaring er at så lenge du smiler, ler og er interessert i den andre du prater med så finner du alltid noen som også er interessert i deg. Man koser seg i den andres selskap. Kan alltids hjelpe å kle seg i noe en selv synes er pent, sexy eller som du trives godt i(som helst ikke er sofakoseklærne😅). Sminke seg og ha håret sånn at man føler seg fin og liker seg selv. Men man gjør jo dette først og fremst for at en selv skal føle seg vel, pen og sexy. Føler man seg bra så er det også lettere å smile, kose seg og være selvsikker😉 Endret 7. august av Fighter83 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Gratis skrev (1 time siden): minst mulig krigsmaling, Vanskelig og unngå, men digg når de har mensen også 🤠 Anonymkode: 37fda...3df
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vanskelig og unngå, men digg når de har mensen også 🤠 Anonymkode: 37fda...3df Hva har det med saken å gjøre? Tipper vedkommende mente sminke.... Anonymkode: 8fdad...370 5
Flintis Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Hvor gammel er du sånn ca? Er du normalvektig? Og hvilken figur har du? Holdning, blikk, måte å snakke på og å være sensuell. Så er jeg svak for de som går pent. Og eleganse. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 18.32): Hva er det med en kvinne som fanger interessen deres og gjør at dere vil bli bedre kjent? Hovedsakelig så er det at hun viser interesse for meg. En kvinne som ikke tar initiativ er ikke interessert, da vil hun være fullstendig usynlig for meg. Så vær hyggelig, imøtekommende, og vis at du ønsker kontakt. Det er det viktigste. Da vekker du interessen! Hvis du tenker på klær etc. vil jeg si det er viktig å ikke ha kort kjerringklipp. Og ikke ha for løssittende klær. Anonymkode: 5298f...aba 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august Klassisk, pen stil (ikke kjerring), diskret sminke og et fint smil likes av de fleste menn. Anonymkode: db852...9be 2
knooters Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august Gjør deg selv litt unik. Vis at du har mer å by på enn "søt, snill, trofast, snill og grei". 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august Hvis du vil være et blikkfang, så tren styrke og løping. Kle deg pent og smil og være åpen mot folk men ikke easy eller dumsnill. Ellers enig med Knooters Anonymkode: 0d0d1...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #15 Skrevet 7. august Husk at meningene ikke trenger å hjelpe med de mennene du liker. Anonymkode: a6d45...a84 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #16 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hovedsakelig så er det at hun viser interesse for meg. En kvinne som ikke tar initiativ er ikke interessert, da vil hun være fullstendig usynlig for meg. Så vær hyggelig, imøtekommende, og vis at du ønsker kontakt. Det er det viktigste. Da vekker du interessen! Hvis du tenker på klær etc. vil jeg si det er viktig å ikke ha kort kjerringklipp. Og ikke ha for løssittende klær. Anonymkode: 5298f...aba Liker du aldri noen personlig? Du liker kun at de liker deg? Anonymkode: a6d45...a84 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #17 Skrevet 7. august Feminint med langt hår. ingen tatoveringer, piercinger osv. Ikke alt for overvektig men det varierer alt etter sånt hvor det sitter, eplefasong er ikke alltid like lekkert. Anonymkode: eb3f6...a9c 3
Katten.2.0 Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august En kvinne som bruker smil og blikkontakt grundig er utrolig attraktivt. Samtalen kan være om noe helt annet, men flørtingen skjer i kroppsspråket. Det er vel dét jeg savner med å være singel: Den lekende subtile flørten til en kvinne trygg på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august Konehår og palestinaskjerf Anonymkode: 99e0d...ea3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august Mulig det bare er tilfeldig, men jeg fikk mye mer oppmerksomhet fra menn når jeg fikk en fint gjort balayage. Søt sommerkjole er også en sikker vinner. Det som gjør utslaget er om du er imøtekommende eller ikke. Menn liker når du er smilende, gjerne litt ertende og har energi og selvtillit. Jeg kan kle meg i joggebukse og hettegenser og få oppmerksomhet om jeg bare er har skrudd på sjarmen. Mange menn bryr seg fint lite om lange negler og høye hæler. Det kommer helt an på hvilken mann du vil tiltrekke deg! Så for selvtilliten og selvfølelsen din så ville jeg gjort akkurat det som gjør at du selv føler deg pen og heller legge fokuset på å være imøtekommende og nysgjerrig på de du møter! Løft blikket, si hei☺️ Anonymkode: 7a2c5...e45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå