AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg har nå ved flere anledninger blitt syk etter tid med visse familiemedlemmer. Jeg får mageplager, vondt i hodet, feber og blir irritabel. Blir liggende et par dager før jeg gradvis blir bedre. Jeg blir rett og slett i ubalanse. Kan dette være reelt? At man blir så dårlig av psykisk stress? Anonymkode: 909cc...41d
Luckiness Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Man får ikke feber av psykisk stress. Har disse barn? Jobber de med barn/unge eller mange folk og kanskje lettere kan bære smitte med seg?
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Det høres psykosomatisk ut. Du og hele kroppen får en stressreaksjon… ikke uvanlig i visse situasjoner. Anonymkode: 33902...2bd 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres psykosomatisk ut. Du og hele kroppen får en stressreaksjon… ikke uvanlig i visse situasjoner. Anonymkode: 33902...2bd Kanskje det er det ja, en god forklaring. Skikkelig nattesvette også. Anonymkode: 909cc...41d
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Har selv en autoimmun sykdom som trigges av stress og konflikter. Psyke og soma henger sammen. Har du reell feber eller følelsen av å ha det? For stor psykisk påkjenning hos meg gir frostrier, akkurat som når feberen stiger. Anonymkode: c6e73...87e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Kan det være allergi mot mat dere spiser, parfyme de har på seg, dyrehår eller annet som du kun eksponeres for sammen med dem? Anonymkode: b375d...61c
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være allergi mot mat dere spiser, parfyme de har på seg, dyrehår eller annet som du kun eksponeres for sammen med dem? Anonymkode: b375d...61c Nei det tror jeg ikke. Anonymkode: 909cc...41d
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Jeg har fått alle disse symptomene selv når jeg har hatt angst. Det vil si, jeg hadde ikke faktisk feber, men feberfølelse. Anonymkode: b5f79...744
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har fått alle disse symptomene selv når jeg har hatt angst. Det vil si, jeg hadde ikke faktisk feber, men feberfølelse. Anonymkode: b5f79...744 Det kan kanskje være tilfellet.... Anonymkode: 909cc...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå