AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg er gravid. Står på Venlafaxin. Min fastlege er elendig, men jeg spurte hva han mente om den medisinen i svangerskap. Han sier nei, og sier at jeg må seponere. Jeg ber om henvisning til dps, da lege der satte meg på Venlafaxin grunnet fødselsdepresjon. Fikk snakke med en psykiater som sier at medisinen må seponeres. Denne psykiateren mener og at søvn ikke er viktig, så jeg vet ikke om jeg stoler på han. ( Kjenner han litt via jobb, han har sagt dette om søvn i jobbsammenheng ). Så spør jeg Trygg Mammamedisin. Som sier at det ikke er holdepunkter for å si at dette er farlig, som sier at flere 1000 kvinner har båret frem friske barn med Venlafaxin i svangerskap, og som sier at dette går fint ann å bruke i svangerskapet. Hvem skal man høre på?! Anonymkode: 86c74...40d
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Tryggmammamedisin. Dette er en tjeneste bemannet av folk som har medikamenter og svangerskap som sitt spesialområde. Anonymkode: b0a14...6bb 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tryggmammamedisin. Dette er en tjeneste bemannet av folk som har medikamenter og svangerskap som sitt spesialområde. Anonymkode: b0a14...6bb Definitivt tryggmammamedisin! De er eksperter, og kan mer om dette feltet enn noen andre i landet! Anonymkode: 3cec8...837 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Tryggmammamedisin og relis. https://relis.no/sporsmal_og_svar/?id=3-17537 Anonymkode: 8b268...a03 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Trygg mammamedisin. Verken fastlegen eller psykiater vil ha den dybdekunnskapen som de sitter på hos Trygg mammamedisin. Anonymkode: afb90...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Hva sier Felleskatalogen? Anonymkode: c2a6e...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Da jeg var gravid var min fastlege usikker og tok selv kontakt med tryggmammamedisin for råd. Så jeg regner det som en ganske sikker kilde. Anonymkode: abf4a...836 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Trygg mammamedisin er de som er ekspertene. Jeg har selv fortalt fastlegen min hva som står der ang migrenemedisiner i graviditet, og fått endret hans innstilling/anbefaling. Anonymkode: 9dedc...aaf 2 2
veronica<3 Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august Takk for svar Da blir det baby nr 4 på oss 🥰 Anonymkode: 86c74...40d 1
KaraThrace Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Tryggmammamedisin og Relis. Og for guds skyld bytt fastlege og forsøk å bytt psykiater. Enhver profesjonell som ikke sjekker opp i sånt og bare tar det for gitt at de vet best uten å SJEKKE med fagpersonell (en lege er ikke fagpersonell i ALT av medisin…), burde vært anmeldt. 1
Gentleman59 Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er gravid. Står på Venlafaxin. Min fastlege er elendig, men jeg spurte hva han mente om den medisinen i svangerskap. Han sier nei, og sier at jeg må seponere. Jeg ber om henvisning til dps, da lege der satte meg på Venlafaxin grunnet fødselsdepresjon. Fikk snakke med en psykiater som sier at medisinen må seponeres. Denne psykiateren mener og at søvn ikke er viktig, så jeg vet ikke om jeg stoler på han. ( Kjenner han litt via jobb, han har sagt dette om søvn i jobbsammenheng ). Så spør jeg Trygg Mammamedisin. Som sier at det ikke er holdepunkter for å si at dette er farlig, som sier at flere 1000 kvinner har båret frem friske barn med Venlafaxin i svangerskap, og som sier at dette går fint ann å bruke i svangerskapet. Hvem skal man høre på?! Anonymkode: 86c74...40d M66: 😀😃😄😁😆😅🤣 😀😃😄😁😆😅🤣 😀😃😄😁😆😅🤣 😀😃😄😁😆😅🤣 Troll of the year. Gratulerer.
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva sier Felleskatalogen? Anonymkode: c2a6e...a6e Herregud, nei. Felleskatalogen er IKKE en pålitelig kilde her. Anonymkode: 5e53a...8db 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva sier Felleskatalogen? Anonymkode: c2a6e...a6e Felleskatalogen er produsentens ord. De vil i de fleste tilfeller helgardere seg selv. Tryggmammamedisin og Relis er uavhengige kilder, og eksperter innen området. Tryggmammamedisin uten tvil! Anonymkode: 3f509...401 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå