AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg er (for tiden) aktiv på Tinder, og har hatt en opplevelse jeg ønsker noen tilbakemeldinger på (vær nådeløse! 🙈). Jeg tror det handler om et tema som er gjentakende for kvinner her på KG, og sikkert ellers i livet: He's just not that into you, eller Han er faktisk ikke så interessert, og tenkte det kunne være interessant og lærerikt også for andre. Både jeg og daten er i slutten av 40-årene. Jeg har på profilen min at jeg er ute etter et forhold, og han hadde det samme. Beklager på forhånd langt og detaljert (og håper ikke han er på KG og kjenner seg igjen ) Forrige uke matchet jeg altså med en mann, og vi virket å ha god kjemi på tekst. Han var morsom, jeg var morsom tilbake, og vi tekstet metervis fram og tilbake. Det ble ganske overflatisk, men gøy!. Etter en stund spurte jeg om ikke vi også kunne bli litt kjent, og slengte over noen basic spørsmål. Virkelig basic, hva jobber du med, hvor mange barn har du osv., bare for å få et slags grunnlag. Han svarte kjapt på et par av spørsmålene, men ikke alle, og gikk så videre. Dette kunne jo ha vært et bittelite rødt flagg, men også bare helt normalt. Han spurte ingenting om meg, noe jeg faktisk syns er et (lite, kan jo komme etterpå) rødt flagg. Det han spurte om var Snap eller annen SoMe, noe jeg sa nei til. Holder det alltid på Tinder chat før dating, og har hørt fra andre at Snap = spørsmål om bilder (men har aldri før blitt spurt om SoMe før første date). Vi chattet hele kvelden, og et par ganger virket samtalen å være på vei over (fra hans side) til noe som kunne blitt på kanten/seksuelt. Jeg ønsker ikke det med noen jeg ikke har møtt, og var tydelig på det, noe han sa var greit. Vi avtalte å møtes, og hadde en date på en lokal kafé nå i helgen. Praten gikk, og vi var der i et par timer. Mye lengre enn jeg pleier på en første date, men vi kom godt overens. Jeg prøvde å spørre litt mer om ham, men syns kanskje jeg fikk lite svar, han snakket fort om noe annet. Veldig flytende, og det opplevdes ikke nødvendigvis negativt. Han framsto som en helt normal fyr, og var blid og utadvendt,og jeg likte ham. Han spurte lite (eller noe som helst?) om meg. På slutten spurte han etter nummeret mitt, og jeg ga det til ham. Etter daten tenkte jeg å sende ham en melding og si takk for daten (pleier det), men bestemte meg for å vente og se om han tok initiativ, siden han spurte om nr mitt, og siden jeg liker menn med litt initiativ og tak i seg. Etter seks timer uten noe sendte jeg (allikevel 🤪) en kort melding, tok en spøk vi snakket om videre. Han svarte passe fort (20 min?), og jeg svarte ham, så gikk det et par timer før han igjen svarte. Mer overfladiske meldinger, før han sendte noe jeg ikke skjønte, så jeg svarte med et spørsmåltegn. Ikke svar. Neste dag (dagen etter daten) får jeg en melding rundt lunsj med et litt merkelig (skulle være spøkefullt? på kanten?) spørsmål, som jeg svarte med en spørre-emoji. Ikke svar. Et døgn senere (lunsj-ish mandag) svarer han med en kort (spøkefull) forklaring, og vi tekster fram og tilbake et par-tre ganger, før han igjen ikke svarer på min siste melding. Jeg begynner å synes at dette er litt rart. Har man det travelt, sier man vel bare det? Jeg ville også avklare dette med hinting om noe på kanten, og sender en melding før jeg drar fra jobb om at jeg ønsker å bli litt mer kjent før jeg ønsker å gå den veien. Understreket at jeg ønsket å bli mer kjent med ham. Satt med en blandet følelse av at jeg på en måte kjente ham (sikkert fordi vi hadde snakket ganske mye på tekst og da vi møttes), men egentlig ikke kjente ham. Han svarte ikke før et godt stykke ut på dagen neste dag om at det er helt greit, han like damer som er litt strenge. Jeg sitter nå med en følelse av han holder meg varm. Jeg har sett nok med venninner og her på KG at hvis han er interessert, så vet du det. Jeg kvier meg litt, fordi jeg fortsatt liker ham og har lyst til å treffe ham igjen (er jeg helt fjern, eller... ) og tenker på det i et par timer, men ender med at jeg sender ham en melding mens jeg sitter på bussen. Sier at jeg syns kommunikasjonen oss i mellom er veldig av og på, og at jeg ikke liker det sånn. Siden han også har vist lite nysgjerrighet på å bli mer kjent med meg, blir jeg sittende igjen en følelse av han egentlig ikke er så interessert. Kanskje jeg er en plassholder, og det liker jeg ikke. Jeg er ganske direkte i meldingen, og avslutter med å spørre om han egentlig er interessert. Dette var altså i går (tirsdag) rett etter jobb. Et døgn etter (i dag etter jobb) fikk jeg svar. Kort og greit at han i utgangspunktet ville treffes igjen, men nå hadde mistet interessen. Noe høflig pjatt, og det var det. Matchen på Tinder er fjernet. Han svarte faktisk ikke direkte på spørsmålet mitt (om han faktisk var interessert i meg), og sa heller ikke noe annet om det. Er jeg helt på bærtur når jeg tror at han mistet interessen etter daten? Evt. tenkte at han vel kunne ha sex med meg? Han nevnte på daten at han likte utseendet mitt. I tillegg, bare for å ha det klart; jeg er VELDIG glad i sex, og hadde faktisk litt lyst på ham. Lurte på hvordan han var i senga osv. Jeg skjønner at andre ikke kan vite hva han tenker, men hva tenker dere om alt dette? Skriv gjerne kjønn og alder. Grugleder meg til å høre fra dere :nigo: Anonymkode: 20cc4...e45
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Jeg ville tenkt at dette var en mann som av en eller annen grunn ikke ønsker å bli følelsesmessig engasjert. Jeg ville også ha mistenkt at han egentlig allerede har en kjæreste/samboer/kone, all den tid han er så fraværende i kommunikasjon med telefonen. Og/eller at han er en av dem som dater mange på en gang og trolig også er mest ute etter sex. Du har vært tydelig på hva du er ute etter, og du viser at du er trygg på hva du vil og ikke vil. Og da er du også en kvinne som han vet vil stille krav til ham som date/kjæreste, og det er nok ikke denne mannen interessert i. Kort sagt, han er nok ikke ute etter et forhold med deg, men han var ikke ærlig nok til å si det direkte til deg. Jeg er kvinne, ca samme alder som deg. Baserer deg jeg skriver på tidligere erfaringer med nettdating. En mann som virkelig er interessert han er også virkelig interessert i å lære deg å kjenne, dvs. han stiller oppriktige og relevante spørsmål, han følger opp kontakt, han er ikke unnvikende, slik din date var. Det beste å gjøre er å bare blokkere ham, han har nå sagt rett ut til deg at han ikke er interessert. Slike menn har en tendens til å komme tilbake igjen for å sjekke om de likevel kan få deg til sengs, uten noe mer, så når han sier rett ut at han har mistet interessen er det greit å bare blokkere ham slik at han ikke kan kontakte deg igjen. Anonymkode: bee3f...427 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden For å være ærlig så høres du ut som en overtenker og at det fort blir veldig slitsomt. Ingen kan vite noe som helst om fyren da vi bare kjenner din opplevelse. Men veldig basic dårlig match og kjemi. Shit happens, finn en annen date. Anonymkode: 300d3...76a 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For å være ærlig så høres du ut som en overtenker og at det fort blir veldig slitsomt. Ingen kan vite noe som helst om fyren da vi bare kjenner din opplevelse. Men veldig basic dårlig match og kjemi. Shit happens, finn en annen date. Anonymkode: 300d3...76a TS her. Som jeg skrev, vi kan selvfølgelig ikke vite hva han tenker... Jeg ba om tolkninger. Men vi hadde jo god kjemi ☺️ Anonymkode: 20cc4...e45 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Bare ute etter en ting og du var for mye jobb. Anonymkode: f3039...902 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Han vil ha sex, og når han innså at han ikke fikk det, så gikk han videre. Dette oser sexfokus, og at han dater mange utelukkende for sex: "Vi chattet hele kvelden, og et par ganger virket samtalen å være på vei over (fra hans side) til noe som kunne blitt på kanten/seksuelt. Jeg ønsker ikke det med noen jeg ikke har møtt, og var tydelig på det, noe han sa var greit." "Han spurte lite (eller noe som helst?) om meg. På slutten spurte han etter nummeret mitt, og jeg ga det til ham." "Neste dag (dagen etter daten) får jeg en melding rundt lunsj med et litt merkelig (skulle være spøkefullt? på kanten?) spørsmål, som jeg svarte med en spørre-emoji. Ikke svar." "Jeg ville også avklare dette med hinting om noe på kanten, og sender en melding før jeg drar fra jobb om at jeg ønsker å bli litt mer kjent før jeg ønsker å gå den veien. Understreket at jeg ønsket å bli mer kjent med ham. Satt med en blandet følelse av at jeg på en måte kjente ham (sikkert fordi vi hadde snakket ganske mye på tekst og da vi møttes), men egentlig ikke kjente ham. Han svarte ikke før et godt stykke ut på dagen neste dag om at det er helt greit, han like damer som er litt strenge." Anonymkode: 77f43...3ac 3 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Han prøvde flere ganger dreie det inn på sex, du ville ikke. Ganske tydelig hva han var ute etter. Ble oppgitt bare av å lese det. Slutten av 40-åra og vil leve playerlivet. Herregud. Du skulle aldri ha tatt en kaffe med han. Nå fikk han bare bedre selvtillit ang eget drag. Anonymkode: 88b7a...a08 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Som jeg skrev, vi kan selvfølgelig ikke vite hva han tenker... Jeg ba om tolkninger. Men vi hadde jo god kjemi ☺️ Anonymkode: 20cc4...e45 Det finner jeg vanskelig å tro ut fra historien. Med god kjemi så følger det gode samtaler. Ikke en enveis transaksjon som du fremstiller det. Kan godt være du følte du hadde god kjemi med han. Anonymkode: 300d3...76a
citysaint Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han svarte ikke før et godt stykke ut på dagen neste dag om at det er helt greit, han like damer som er litt strenge. Anonymkode: 20cc4...e45 Jeg syns det faktisk er et rødt flagg om en mann mener at en kvinne med grenser (og tydelig intensjon) er streng. 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Enig med alle andre her. Han var kun ute etter en ting og han skjønte at du ble for mye «jobb». Han må videre til en annen dame tenker jeg. Du finner mange av den typen der på tinder, og derfor holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 48717...3a1 3 1
AprilLudgate Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Har var aldri interessert i noe langvarig generelt med noen. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden Gammel traver på Tinder her (og andre plattformer for den del), da var jeg i slutten av 40-årene. Magefølelsen min på dette er at han muligens vurderte deg som en mulig sengepartner, men ut over det var han ikke interessert i deg som kjærestemateriale jf. nada interesse av å stille spørsmål om/til deg. Når du fyrte av den siste meldingen ble du for "krevende" for ham, og du ble ergo sletta (neeext!). Det er veldig greit når søppla bærer seg ut selv. Det er bedre at det skjedde nå enn om noen måneder. Anonymkode: efbc5...922 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Han høres ut som en som var ute etter sex. At han er så lunken ville jeg tatt som mangel på interesse og gått fort videre. Anonymkode: 986ca...b79 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden Tenker at har allerede har samboer. Og/eller - bare er ute etter å ligge, men gidder ikke jobbe for det. Noen menn, og kvinner, er spesialister i å skape god kjemi med andre mennesker, så du burde ikke føle deg dum. Du lot deg ikke lure - så bra at du holdt på prinsippene dine. Tenk hvor jævlig du hadde følt deg, hadde du sextet og ligget med han, for å bli dumpet rett etterpå. Anonymkode: 80e16...198 3
HMK Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er veldig greit når søppla bærer seg ut selv. Anonymkode: efbc5...922 Denne skal jeg huske på! Fantastisk punchline. 💯 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Som jeg skrev, vi kan selvfølgelig ikke vite hva han tenker... Jeg ba om tolkninger. Men vi hadde jo god kjemi ☺️ Anonymkode: 20cc4...e45 Kjemi kan man skape med hvem som helst, hvis man har evnen til det. Et fellestrekk blant de fleste playere - begge kjønn. Jeg tenker at du muligens har litt lav selvfølelse som fremdeles har et snev av interesse for denne fyren? Anonymkode: 3914a...9d3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Jeg får en følelse av gift mann som bare er ute etter sex. Har litt erfaring med den typen, for å si det sånn... Anonymkode: 659d3...0f5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Jeg sitter på en mengde halvskjeve erfaringer med at det finnes mannfolk som av grunner jeg ikke kjenner kun vil relatere til kvinner som er med på å flørte seksuelt. De har etter min erfaring gjerne dame fra før, er ikke følelsesmessig moden til å inngå i dypere forhold og oppfører seg som om trygg, klar kommunikasjon er noe som brenner. Selv hadde jeg om jeg var i TS situasjonen hatt et problem med avvisninga hans, da den impliserer at det var jeg som hadde gjort det slik at han hadde mistet interessen. Anonymkode: 51a17...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Han var antageligvis ute etter en tømmestasjon, og innså fort at det ville bli for mye arbeid. Dermed gikk han videre til neste. Er ikke nettdating fantastisk? Anonymkode: 0a65b...36d 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden citysaint skrev (6 timer siden): Jeg syns det faktisk er et rødt flagg om en mann mener at en kvinne med grenser (og tydelig intensjon) er streng. Ja det er mer som "gøy" for han, altså en utfordring. Han bare leker. Anonymkode: 77f43...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå