AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:12 #1 Skrevet onsdag kl 16:12 Hva har du kjøpt på Temu i det siste som du er misfornøyd eller fornøyd med? Jeg har selv opplevd at kvaliteten spriker enormt der inne. Kjøpte denne her tidligere, og den fungerte ikke i det hele tatt, såpevannet kom ikke ut, da det du skal trykke på ikke virker.... Men denne saksa derimot, er rågod og virker veldig solid, da den er tung, og alt er i metall. Eneste aberet var håndtaket, det var veldig store hull til fingrene, så jeg tok noe tape og surret på den, så den ble bedre å holde i. Ser at saksa også finnes med plasthåndtak. Anonymkode: 59178...bb2
enkefru Skrevet onsdag kl 17:33 #2 Skrevet onsdag kl 17:33 Her kan du lese hva andre brukere har kjøpt bl.a. til øyet blir stort og vått: (om du søker i kategori, vil få opp mange andre tråder også)
Honey Dew Skrevet onsdag kl 18:07 #3 Skrevet onsdag kl 18:07 Har enda ikke kjøpt noe jeg er misfornøyd med.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:33 #4 Skrevet onsdag kl 19:33 Hvorfor alle disse Temu trådene? Anonymkode: 65148...3cc 3
Mardina Skrevet torsdag kl 00:29 #5 Skrevet torsdag kl 00:29 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor alle disse Temu trådene? Anonymkode: 65148...3cc Skulle til å spørre om det samme 🤔
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:32 #6 Skrevet torsdag kl 00:32 Handler du på temu støtter du et brutalt diktatur. Skam deg. Anonymkode: 62f11...64c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:14 #7 Skrevet torsdag kl 18:14 enkefru skrev (På 6.8.2025 den 19.33): Her kan du lese hva andre brukere har kjøpt bl.a. til øyet blir stort og vått: (om du søker i kategori, vil få opp mange andre tråder også) De tre første sidene er bare diskusjon OM Temu, og en og annen oppramsing om hva folk vanligvis kjøper der, eller fra Kina. Ikke mye info om kvaliteten på konkrete varer der nei. TS Anonymkode: 59178...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå