AnonymBruker Skrevet 7. august #61 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei, dersom du oppgir fødselsåret og stjernetegnet hans, kan du få et mer dynamisk svar. Anonymkode: aef39...d64 Vannmannen 1984 Anonymkode: a36d0...eac 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #62 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei og takk for din henvendelse 🌹 Tror jeg forstår hva du mener, ser at det er mye aktivitet i ditt horoskop. Hvis du har en slags spirituell praksis eller ritualer du gjør i hverdagen din som du synes holder deg i balanse, så fortsett med det. Kan anbefale deg å være i nærheten av vann for å finne ro, badstue er nok bra for deg hvis du liker det. Når det nærmer seg slutten av desember i år, vil det skje et skifte i deg. Sett av tid til refleksjon og lytt til det som skjer inne i deg, rett over nyttår og ca 14 dager inn i januar. (Kortet jeg trakk for deg var eremitten). Ønsker deg alt godt! Kom gjerne tilbake om du vil fortelle hvordan det går 🙂 Anonymkode: aef39...d64 Takk for svar! Jeg har tarot kort og har selv trukket dette kortet når jeg legger for meg selv men har vært usikker på om det er fordi jeg ønsker det eller hva 😝 og du har helt rett, vann er "min greie" om dagen da jeg kan sitte "timevis" i fjæra og bare være ❤️ Anonymkode: 965f4...950 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #63 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar! Jeg kjenner meg igjen i briste eller bære følelsen, men finner ro i at den kan vare en lang stund. Skulle gjerne visst mer om hva som ligger i dette, hva kan briste og hva bør man fokusere på for at det skal bære. Jeg syr som hobby (i perioder), men selv ser jeg ikke noen kobling mellom dette og arbeidsliv. Jeg liker at du nevner kortet du trakk, jeg syns selv kortet resonnerer. Jeg syns absolutt du treffer, og ingenting er direkte feil. Om jeg får lov å gi en tilbakemelding på selve lesingen vil jeg utfordre deg til å være enda modigere/mer spesifikk/mer «uvanlig» (altså ikke sensurere om du får opp noe) i tolkningene dine. Da tror jeg også de kan bidra til mer refleksjon og retning for de du leser. Anonymkode: 56970...05e Tusen takk for din tilbakemelding, det setter jeg stor pris på🥰 Det er nettopp slike tilbakemeldinger som din, som er til hjelp! Dette med selvsensur handler i stor grad om to ting. Den ene tingen er at jeg er redd for å gi innsikter som man ikke er klar for enda. Det har jeg tatt forbehold om i HI, men allikevel føles det som et stort ansvar jeg tar på meg. Det å våge å la seg lese på denne måten er en oppgave jeg tar på største alvor. Den andre tingen er at med stjernetegn, månetegn og ascendant så blir referansene sikrere og jeg kan med større nøyaktighet formidle gode svar. Når man har minimale opplysninger så blir nødvendigvis rammen for svar mer generell. Igjen, mange takk for tilbakemeldingen din. Når jeg har svart de som venter, skal jeg se om jeg får opp noe mer for deg 🙂 Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 7. august #64 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Jeg har tarot kort og har selv trukket dette kortet når jeg legger for meg selv men har vært usikker på om det er fordi jeg ønsker det eller hva 😝 og du har helt rett, vann er "min greie" om dagen da jeg kan sitte "timevis" i fjæra og bare være ❤️ Anonymkode: 965f4...950 Takk for tilbakemeldingen din! Jeg tror elementene av eremitten er det som kan gi deg bakkekontakt i det du står i nå. Kortets element er jord (tilknytning til Jomfruen), og tid for introspeksjon, så da tenker jeg at dette er "ditt" kort nå, ettersom vi begge har trukket det for deg 💓 Ønsker deg alt godt for tiden som kommer 🌹 Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #65 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei og takk for din henvendelse 🌹 Det kan være raske beskjeder å forholde seg til når det først løsner. Vær nøye med kontrakter og avtaler når den tid kommer. Legg til rette for det praktiske, følg opp og undersøk at personer og situasjoner rundt deg er slik det utgir seg for å være. (Kortet jeg trakk for deg var jordkongen). Lykke til! 🙂 Anonymkode: aef39...d64 Tusen takk!❤️ Det høres ut som at du traff på situasjonen slik den er akkurat nå. Hvis jordkongen er en person så gir det absolutt mening. Og det er noen personer her som ikke er helt det de utgir seg for å være. Raske beskjeder - det håper jeg i grunn på, ellers tror jeg nok ikke det blir flytting med det samme nå heller. Hvis jeg skal være realistisk, men kanskje jeg lar realismen skygge over mulighetene og håpet. Takk igjen, TS!🤍 Anonymkode: b5e3b...98a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #66 Skrevet 7. august Hei ❤️ Jeg lurer veldig på hvordan kjærlighetslivet mitt blir fremover? Kvinne født i 1988, stjernetegn/ascendant: vekt, månetegn: skytten Anonymkode: 7a090...8e9 1
HMK Skrevet 7. august #67 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har hatt en ekstremt tøff og voldelig oppvekst som gjør at jeg "henger etter" i livet. Har ikke våget å stole på noen nok til å klare å stifte egen familie engang. Hvordan skal jeg overkomme traumene fra barndommen som hindrer meg i å leve det livet jeg egentlig ønsker? Hva trenger jeg? Løven, 1984. Anonymkode: cde30...864 Dette trenger man ikke tarotkort for å fortelle deg: du må i terapi for kompleks ptsd. Langvarig, kognitiv atferdsterapi med EMDR. Hver uke. Kanskje i flere år. Så blir du frisk. Om du vil.
AnonymBruker Skrevet 7. august #68 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så snilt av deg ts! Jeg er en kvinne, fisk født i 1984. Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å oppleve gjensidig kjærlighet? Vil jeg klare å se og forstå det om jeg møter på det, og er det noen tegn/hint jeg vil få underveis for å vise meg at jeg er på riktig spor? Jeg drømte om å få mann og barn tidlig da jeg var ung. Var i to forhold som ikke var riktig for mange år siden, og har hatt et langvarig hekt til en skytte født i 1980. De rundt meg vet ikke om hektet, de ser på meg som evig singel. Hektet vet nok om det og har utnyttet det over mange år. Jeg håper jeg har klart å bryte ut av det nå. Dersom det er slik at du ikke ser kjærlighet for meg, så vennligst vær ærlig. Da kan jeg heller satse videre på andre interesser og relasjoner for å få et så godt og meningsfullt liv som mulig. Er det noe jeg gjør feil, noe jeg bør forandre? Til slutt lurer jeg på om hva du får opp om mitt tidligere forhold til jobben, og fremtidig forhold til jobb? Er det noe jeg bør gjøre, ikke gjøre eller være obs på? Er det andre ting du får opp om meg? Anonymkode: 6ed59...acf Hei og takk for din henvendelse 🌹 Alle får sjansen til å møte kjærligheten! Det spørs bare om du tør å møte deg selv med kjærlighet først. Den perioden av livet som startet for ca tre-fire år siden handler om å møte deg selv, en ny utgave av deg selv. Om en kort stund kommer du til å kjenne at hele identiteten din får et løft. Bare bli med på det, jo mer motstand du setter opp, jo lengre unna kommer du din virkelige kjerne. Slipp kontrollen over det langvarige hektet ved å bestemme deg for å rette oppmerksomhet, glede og energi innover. Som sagt tror jeg hektet kommer til å ta slutt og at det skjer ganske brått når det først skjer. Du har sikkert merket at det er noe på trappene og at du trekkes veldig mot det som er litt mystisk, enten det er i filmer, kunst eller til og med i drømmer. (Og så er du jo her da, og får en lesning🙂). Når du nå tar fatt på et nytt kapittel i livet ditt vær oppmerksom på at du har en evne til å ofre deg selv for andre. Det kan du bruke på en positiv og avgrenset måte i for eksempel arbeidslivet ditt. Det er nok smart å ikke brenne for jobben på den måten at du skal "redde verden" gjennom oppgavene dine. Idealisten i deg vil veldig mye og ser det store bildet, men det kan føles skuffende å oppleve mye byråkrati. Se på jobber innenfor humanitært arbeid eller sosialt arbeid. Dersom du er mer kunstnerisk anlagt kan det være aktuelt for deg å jobbe med musikk eller film. På et mer generelt grunnlag i livet ditt er det viktig å komme ut av bobla du lager deg i ny og ne. Ta en reality check; bare gå en tur i naturen eller innled en spennende diskusjon med noen du vet har et annet syn på livet enn deg. Som jeg anbefaler flere som er født i fiskens tegn anbefaler jeg å være i nærheten av vann for å slappe av. Det er vel og bra å flykte unna hverdagen innimellom, men dersom det ender med hekt og hemmelighold, da vet du at du er i bobla. Det som driver deg, den råe kraften din kan kreve litt ekstreme omstendigheter for å komme i gang. Hvis du vil avreagere kan det være gjennom faste, isbading eller kampsport. Det kan også være gjennom å skrive ned følelser og tanker. Når du skal ut av dette hektet, får det på avstand og vet at du har blitt utnyttet, så kommer du garantert til å kjenne på et enormt sinne etter hvert. Legg en plan for hvordan du skal avreagere nå, over har jeg nevnt noen muligheter. Den vanen du har for å skjule aggresjon kommer ikke til å fungere så godt når du skal inn i den nye identiteten din. (Kortet jeg trakk for deg var ildkongen) Hell og lykke til deg💓 Vil gjerne høre om noe resonnerte 🙂 Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 7. august #69 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei Litt interessant å prøve. Jeg har et langdistanse forhold i to forskjellige land, med en jeg møtte for 7 år siden (Vært sammen siden 2018). (Før der var jeg sammen med en i 11 år, der det var mye følelser, men alkohol kom inn i bildet 😓) Men det nye,7år nå, er litt tøft pga lang distanse, (og litt forskjellige måter vi er på, (føler mindre?), tenker jeg og). Samt ingen av oss ønsker egentlig å gjøre flytting pga venner ol. på hver vår kant. Det har i tillegg vørt litt vanskelig med kommunikasjon, og litt usikker om følelser/empati faller så naturlig for han da dette var vanskelig for han i barndommen med vanskelige foreldre. Føles litt som en situastionship og at vi er glad i hverandre men, elsker? det er jeg litt usikker på om noen av oss kanskje føler, lurer jeg noen ganger på. Føler og at forholdet er litt på stedet hvil og ikke utvikler seg til noe dypere. Tror du det er vært å prøve videre, eller kanskje si vi burde bare være venner isteden og starte prøve treffe noen andre? Meg: Skillet mellom (leo og virgo) (23) 1984 Moon in Cancer Degree: 15.21 Out-of-Bounds (declination 25º 58' N) Ascendant in Scorpio 7 år nåværende: Gemini, 1982 Moon in Capricorn 11 år forje (legger til for info) Virgo, 1984 Moon in Aquarius Mvh og takk ✨🍀🌸 Anonymkode: 05890...e38 Hei og takk for din henvendelse 🌹 Syv år er lenge og en forpliktelse som det er ikke bare bare å kutte ut. Skal jeg være helt ærlig skjønner jeg at du oppfatter ham slik, fordi dere har helt ulike måter å oppleve følelser på. Det er ikke sikkert det er så mye mer dybde å hente i dette forholdet, spesielt for deg. Det kan hende dere opplever hverandre som like på et litt overfladisk nivå, praten går lett og dere skravler nok i munnen på hverandre om dere får mulighet. Du utfordrer nok han på et personlig plan og han tilfører deg mye glede og optimisme. Fallgruver for dere kan være at du forsøker å kontrollere ham og han kan nok overdrive den forbindelse mellom dere å setter deg litt på en trone. Dette er jo ting man kan snakke sammen om å unngå at det spolerer for båndet dere har. Du må gjøre det som føles rett for deg 💓 Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #70 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor mange barn får jeg? 1997, krepsen Anonymkode: d410b...75d Hei og takk for henvendelsen din 🌹 som jeg har skrevet i HI kan jeg ikke svare på fødsler. På et generelt grunnlag kan jeg si at krepsen er den arketypiske "Moren", så for det er det å få barn og å skape et hjem veldig viktig og for mange krepser også et av de største personlige behovene 💓 Ønsker deg lykke til! Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #71 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei Litt interessant å prøve. Jeg har et langdistanse forhold i to forskjellige land, med en jeg møtte for 7 år siden. Men det er litt tøft pga lang distanse, og ingen av oss ønsker egentlig å gjøre flytting pga venner ol. på hver vår kant. Det har i tillegg vørt litt vanskelig med kommunikasjon, og litt usikker om følelser/empati faller så naturlig for han da dette var vanskelig for han i barndommen med vanskelihe foreldre. Føles litt som en situastionship og at vi er glad i hverandre men, elsker? det er jeg litt usikker på om noen av oss kanskje føler, lurer jeg noen ganger på. Føler og at forholdet er litt på stedet hvil og ikke utvikler seg til noe dypere. Tror du det er vært å prøve videre, eller kanskje si vi burde bare være venner isteden og starte prøve treffe noen andre? Hei Litt interessant å prøve. Jeg har et langdistanse forhold i to forskjellige land, med en jeg møtte for 7 år siden (Vært sammen siden 2018). (Før der var jeg sammen med en i 11 år, der det var mye følelser, men alkohol kom inn i bildet 😓) Men det nye,7år nå, er litt tøft pga lang distanse, (og litt forskjellige måter vi er på, (føler mindre?), tenker jeg og). Samt ingen av oss ønsker egentlig å gjøre flytting pga venner ol. på hver vår kant. Det har i tillegg vørt litt vanskelig med kommunikasjon, og litt usikker om følelser/empati faller så naturlig for han da dette var vanskelig for han i barndommen med vanskelige foreldre. Føles litt som en situastionship og at vi er glad i hverandre men, elsker? det er jeg litt usikker på om noen av oss kanskje føler, lurer jeg noen ganger på. Føler og at forholdet er litt på stedet hvil og ikke utvikler seg til noe dypere. Tror du det er vært å prøve videre, eller kanskje si vi burde bare være venner isteden og starte prøve treffe noen andre? Meg: Skillet mellom (leo og virgo) (23) 1984 Moon in Cancer Degree: 15.21 Out-of-Bounds (declination 25º 58' N) Ascendant in Scorpio 7 år nåværende: Gemini, 1982 Moon in Capricorn 11 år forje (legger til for info) Virgo, 1984 Moon in Aquarius Mvh og takk ✨🍀🌸 Anonymkode: 05890...e38 Glemte å skrive Kortet jeg trakk for deg var vannesset Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #72 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kjære hjelpsomme ts. Hvordan løser jeg økonomisituasjonen? Skytte, 1975. Hjertelig tusen takk for svar. Anonymkode: 36bbf...fa3 Hei og takk for din henvendelse🌹 Over den nesten måneden og godt ut i 2026 er det lurt å være forsiktig med investeringer, vær tålmodig. Se nøye igjennom betingelser på f. eks salgsoppgaver, kjøpekontrakter, prospekter, lånebetingelser og slikt. Men også den daglige bruken av penger kan være smart å revurdere. Ville avvente med å kjøpe dyre ting de neste to til tre ukene, det kan være at du ser annerledes på kjøpet og føler deg skuffet. Lykke til 🙂 Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 7. august #73 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): skorpion 1989. Hvordan ser karriereveien min ut det neste året ? Anonymkode: a7b2a...78d Hei og takk for din henvendelse 🌹 Du kan komme til å føle at du trekkes mellom det som ansees å være en realistisk, tradisjonell jobb og drømmejobben. Dersom du ikke allerede jobber innen musikk- og kunstfag, driver du kanskje med dette på fritiden. Får du muligheten til å jobbe med det som er din lidenskap må du gå i deg selv og jobbe med det å føle deg verdig. Lykke til 🙂 Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 7. august #74 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei kvinne, fisk, 1980 hva vil være mest riktig og evt lønnsomt for meg? bruke disponibelt rom i et anneks som air bnb eller leie det ut som behandlingsrom? takk 😃❤️ Anonymkode: 2f7eb...382 Hei og takk for din henvendelse 🌹 Utleie vil være innbringende for deg. Ville ventet med å sette i gang utleieprosessen inntil starten av september om du kan. Vær generelt på vakt når du inngår avtaler nå. Sørg for å få det skriftlige på plass og gjør bakgrunnssjekk på personer og firmaer. (Kortet jeg trakk for deg var to sverd) Lykke til! 🙂 Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #75 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): skorpion 1989. Hvordan ser karriereveien min ut det neste året ? Anonymkode: a7b2a...78d Glemte å skrive Kortet jeg trakk for deg var tårnet. Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 7. august #76 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du har rett i at vi begge har hatt en sterk tiltrekning, vi var sammen i 15 år og har barn sammen. 4 år siden brudd, men har god kontakt fortsatt. Ingen av oss har truffet noen ny partner og vi har det veldig morsomt sammen. Det var riktig å avslutte når vi gjorde, men vi klarer liksom ikke helt å slippe hverandre. Anonymkode: 43128...2eb Takk for tilbakemeldingen 🙂 Ønsker deg alt godt! Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 7. august #77 Skrevet 7. august Vekt 85 Hvordan blir jeg å takle rollen som tenåringsmamma det neste året? (synes de årene som har vært i det siste har vært tøffe, å blir bare verre og verre nesten føles det som) Får jeg alle med meg på ferie nesten sommer? Anonymkode: 81e9e...338 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #78 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei og takk for din henvendelse 🌹 Utleie vil være innbringende for deg. Ville ventet med å sette i gang utleieprosessen inntil starten av september om du kan. Vær generelt på vakt når du inngår avtaler nå. Sørg for å få det skriftlige på plass og gjør bakgrunnssjekk på personer og firmaer. (Kortet jeg trakk for deg var to sverd) Lykke til! 🙂 Anonymkode: aef39...d64 Tusen takk for svar 😃❤️ kan du evt presisere om du mente utleie via air bnb eller som behandlingsrom? takk igjen ❤️ Anonymkode: 2f7eb...382 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #79 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei og takk for din henvendelse 🌹 Dersom opplysningene hører til ditt horoskop, forstår jeg at du er mistenksom med tanke på å bli lurt eller ført bak lyset. Dersom dette er horoskopet til mannen din og det er tilfelle at han holder på med _noe_ i kulissene, så vil han ikke klare å holde det skjult noe særlig lenge. Det man behøver mest i en god relasjon er kommunikasjon, trygghet, nærhet, tiltrekning og mye mer. Hvis det er sånn at du føler på at noe av dette mangler i hverdagen, er det lurt å gjøre seg opp noen tanker om hva som kan ligge til grunn for det. Og naturligvis ta en god prat med mannen din. (Kortet jeg trakk for deg var åtte begre). Lykke til 🙂 Anonymkode: aef39...d64 Takk for lesning🥰 Forsto ikke helt hva du mener. Vil du utbrodere hvorfor du mente du kunne forstå? Anonymkode: 48457...68c 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #80 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. Jeg lurer på hvordan min bosituasjon blir fremover; får jeg kjøpt eller leid et sted jeg trives, og må jeg gi fra meg katten min? Lurer også på om jeg møter en ny mann i fremtiden? Mvh Kvinne, Vannmann og født i 1969. Anonymkode: eab69...108 Hei og takk for din henvendelse 🌹 Bosituasjonen din vil endre seg, men det kan ta litt tid og kreve tålmodighet. Det er en periode nå hvor det er viktig å samle all nødvendig informasjon før man tar valg, skriver under på kontrakter og så videre. Jeg får ikke opp noe helt konkret om katten din i forhold til bolig, men ta den med til veterinær for en sjekk dersom det dukker opp noe som bekymrer deg. Før du begynner å tenke på en mann og romantisk relasjon, er det nok lurt om du tar et oppgjør med deg selv. Dersom du ønsker å være den spesielle i noens liv, må du først godta det ordinære og vanlige ved deg selv. (Kortet jeg trakk for deg var tre mynter) Lykke til! Gøy å høre om noe av dette resonnerer for deg🙂 Anonymkode: aef39...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå