AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Hei og velkommen skal du være 🌹 Øver meg på lesninger og tar i mot henvendelser en liten stund fremover nå. Jeg bruker både astrologi og tarotkort for å svare deg. Ønsker å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt 🥰 Håper å kunne bidra til klarhet med de beste intensjoner💫🤍 Du som ønsker svar på noe, skriv inn: -Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan, uten å utlevere deg selv eller andre. -Ditt fødselsår -Ditt stjernetegn (gjerne også ascendant og månetegn) NB! Dersom du vil vite noe om kjærlighet og den andre parten, oppgi fødselsår og stjernetegn hvis du har. Det gjør lesningen mer personlig for deg. HUSK PÅ! -Dersom du vet hva ascendanten og månetegnet ditt er, vil det gjøre lesningen mer personlig for deg. -Spør bare om ting du faktisk vil høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓 -Spørsmål om helbredelse, sykdom, fødsler og død kan jeg ikke svare på. -Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for diskusjoner om for eksempel ulike kortlegg. Det ble en diskusjon om dette i den forrige tråden jeg startet. Så lar vi denne tråden være til for lesninger. Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Vi har en familiekonflikt gående, og lurer egentlig bare på om du kan få opp noe rundt dette? Vil det løse seg snart? Det er spesielt en person vi er litt bekymret for. Vi mistenker at hen har dårlige hensikter. Stjernetegn løve, 1989. Anonymkode: 29267...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Jeg skal starte et prosjekt på fritiden sammen med en annen og lurer på: - vil vi greie å samarbeide sammen over lengre tid, eller er det tegn til konflikter oss i mellom? - vil vi møte motstand utenfra når vi går ut med prosjektet? 1970 - Tvillingene Anonymkode: 0fc79...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Kommer han å skille seg fra meg? Er han utro ? Og får han sparken fra jobben? 1978, fiskene Anonymkode: a36d0...eac 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Jeg har hatt en ekstremt tøff og voldelig oppvekst som gjør at jeg "henger etter" i livet. Har ikke våget å stole på noen nok til å klare å stifte egen familie engang. Hvordan skal jeg overkomme traumene fra barndommen som hindrer meg i å leve det livet jeg egentlig ønsker? Hva trenger jeg? Løven, 1984. Anonymkode: cde30...864 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi har en familiekonflikt gående, og lurer egentlig bare på om du kan få opp noe rundt dette? Vil det løse seg snart? Det er spesielt en person vi er litt bekymret for. Vi mistenker at hen har dårlige hensikter. Stjernetegn løve, 1989. Anonymkode: 29267...b3e Hei og takk for din henvendelse 🌹Gratulerer med dagen på forskudd eller etterskudd 🎈 Den fasen av livet som du er i nå har vist deg hvordan du navigerer ut av den trygge havnen som foreldrene dine har skapt for deg, og tatt et virkelig skritt ut i voksenlivet. Hvis du ikke har opplevd den tryggheten, så har du uansett fått mer kjøtt på beinet, klokskap og livserfaring. Det er fort gjort å føle seg litt selvgod når man får ting litt på stell. Det kan hende du nå føler at dette bildet du har av deg selv blir utfordret. Dine idealer, verdier i livet, forhold til penger, eiendom og kjærlighet kommer i fokus fremover. Jo høyere motstand du føler, jo mer innsikt har du å hente. Jeg kan bare svare i forhold til deg og hva du kan dra veksel på i konflikthåndtering. Du har en evne til være relativt tålmodig og er ikke redd for å bære på ansvar. Aller mest bør du ta ansvaret for deg selv, og unngå å falle ned i tunge tanker og tenke at du "burde og skulle". Prøv om du kan å nyansere din oppfatning av hva som er rett og galt i denne situasjonen. Forsøk å forstå motsetningene i deg selv. Du er en forsiktig optimist og klarer å se langt fram, bruk de evnene! Om en måneds tid, første uken i september, kommer du nok til å tenke og føle annerledes enn du gjør nå. Mistenker du dårlige hensikter burde du observere og følge godt med. På et generelt grunnlag kan folk ha litt skarpe tunger nå den neste måneden, så det er lurt å veie ordene godt. (Kortet jeg trakk for deg var solen) Håper det ender godt! Bare hyggelig om du vil gi meg en tilbakemelding på om noe resonnerte 🙂 Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal starte et prosjekt på fritiden sammen med en annen og lurer på: - vil vi greie å samarbeide sammen over lengre tid, eller er det tegn til konflikter oss i mellom? - vil vi møte motstand utenfra når vi går ut med prosjektet? 1970 - Tvillingene Anonymkode: 0fc79...d3e Hei, er dere begge Tvillingene og født i 1970? Dersom du ønsker at jeg skal se på samspill mellom dere, må du også oppgi den andre personens fødselsår og stjernetegn 🙂 Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer han å skille seg fra meg? Er han utro ? Og får han sparken fra jobben? 1978, fiskene Anonymkode: a36d0...eac Hei, dersom du oppgir fødselsåret og stjernetegnet hans, kan du få et mer dynamisk svar. Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Framtidig økonomi. Tyr, 1966, ascedant jomfruen. Anonymkode: a9555...e30 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august Hei, vil jeg og eksen finne sammen igjen? Eller er det på tide å gå videre? Vekt, 1977 Vannmann, 1978 Anonymkode: 43128...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Hei, Jeg går og tenker på et kreativt prosjekt. Tanken er at det skal generere jobb/inntekt på sikt. Bør jeg satse eller la være? Født i 1964, stjernetegn skytten, ascendant i jomfruen og månen i skorpion Anonymkode: cecfe...fea 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt en ekstremt tøff og voldelig oppvekst som gjør at jeg "henger etter" i livet. Har ikke våget å stole på noen nok til å klare å stifte egen familie engang. Hvordan skal jeg overkomme traumene fra barndommen som hindrer meg i å leve det livet jeg egentlig ønsker? Hva trenger jeg? Løven, 1984. Anonymkode: cde30...864 Hei og takk for din henvendelse 🌹Gratulerer med dagen på forskudd eller etterskudd 🎈 Først vil jeg si at det er trist å høre at dette ble en del av din livserfaring. Forhåpentligvis har du oppsøkt profesjonell hjelp og fått sortert noen tanker. Det er viktig å ta den mentale helsen på alvor. Det å bli oversett, ikke anerkjent som det individet man er fra barnsben av, har skygget for det store motet du bærer på. For du er modig som få! Og du har en drivkraft som nesten krever at du har et eller annet prosjekt på gang for å trives. Prøv å komme i gang med et prosjekt som styrker oppunder identiteten din og at du får brukt opp overskudd og energi. Og du må tro at det du gjør er godt nok. Du har behov for å bli sett og hørt, samtidig som du ikke vil at noen skal vite at dette er ditt behov. Det å eie egne behov kommer til å være en utfordring for deg som er verdt å ta fatt på. Ditt sterke forsvar og selvstendighet var helt nødvendig da du var yngre. Nå som du ønsker å leve et godt liv som voksen, kan disse vanene komme i veien for deg. Hvis du ser på barndommen som en opplæring til voksenlivet, så har du på en måte hoppet over det trinnet og gått rett til det å ta ansvar for deg selv. Forsøk å slippe løs barnlig glede av og til, hjemme eller et sted du føler deg trygg. Vern om hjertet ditt 💓 (Kortet jeg trakk for deg var tre begre) Ønsker deg alt godt! Hør gjerne fra deg om du synes det resonnerte 🙂 Anonymkode: aef39...d64 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt en ekstremt tøff og voldelig oppvekst som gjør at jeg "henger etter" i livet. Har ikke våget å stole på noen nok til å klare å stifte egen familie engang. Hvordan skal jeg overkomme traumene fra barndommen som hindrer meg i å leve det livet jeg egentlig ønsker? Hva trenger jeg? Løven, 1984. Anonymkode: cde30...864 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei og takk for din henvendelse 🌹Gratulerer med dagen på forskudd eller etterskudd 🎈 Først vil jeg si at det er trist å høre at dette ble en del av din livserfaring. Forhåpentligvis har du oppsøkt profesjonell hjelp og fått sortert noen tanker. Det er viktig å ta den mentale helsen på alvor. Det å bli oversett, ikke anerkjent som det individet man er fra barnsben av, har skygget for det store motet du bærer på. For du er modig som få! Og du har en drivkraft som nesten krever at du har et eller annet prosjekt på gang for å trives. Prøv å komme i gang med et prosjekt som styrker oppunder identiteten din og at du får brukt opp overskudd og energi. Og du må tro at det du gjør er godt nok. Du har behov for å bli sett og hørt, samtidig som du ikke vil at noen skal vite at dette er ditt behov. Det å eie egne behov kommer til å være en utfordring for deg som er verdt å ta fatt på. Ditt sterke forsvar og selvstendighet var helt nødvendig da du var yngre. Nå som du ønsker å leve et godt liv som voksen, kan disse vanene komme i veien for deg. Hvis du ser på barndommen som en opplæring til voksenlivet, så har du på en måte hoppet over det trinnet og gått rett til det å ta ansvar for deg selv. Forsøk å slippe løs barnlig glede av og til, hjemme eller et sted du føler deg trygg. Vern om hjertet ditt 💓 (Kortet jeg trakk for deg var tre begre) Ønsker deg alt godt! Hør gjerne fra deg om du synes det resonnerte 🙂 Anonymkode: aef39...d64 Ønsker å legge til at fra slutten av september fremt til november i år kan være en periode hvor du vil få ekstra energi og pågangsmot. Anonymkode: aef39...d64
AnonymBruker Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august Framtid for mitt barn, jomfru 2012. selvskader seg og hr det vanskelig. Har begynt på psyk, behandling. Anonymkode: 0081a...9f8 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august Hva skjer med flytting? Kommer det til å skje? Løser det seg snart rundt dette her? Væren, 1983. Anonymkode: b5e3b...98a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august Hei! Dette har jeg aldri prøvd før - men såå spennende! Jeg lurer på hvordan det går med min psykiske helse, som nå har begynt å skrante, framover? jeg hører også gjerne om hvordan jeg blir oppfattet som person av mennesker rundt meg, f.eks. kollegaer. Hilsen skorpion, 1992 ascendant: skorpion måne: tvillingene Anonymkode: e1f1d...5be 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august Hva er veien videre karrieremessig? 1986 vær-sol tyr-måne leo rising Anonymkode: 56970...05e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august Jeg lurer på hvordan høsten kommer til å bli 😊 Fokusområder barn og arbeid 🙏 1985, stjernetegn jomfruen, månetegn fisken, og ascentant væren. Anonymkode: 5c4c4...70e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #19 Skrevet 6. august Står i en del tunge situasjoner som krever veldig mye av meg. Bør jeg fortsette å kjempe for det samme (det som føles som det riktige) som nå eller skal jeg gi opp? Skorpion, 1989 Anonymkode: aba7d...c3e 1
Annefrabygda Skrevet 6. august #20 Skrevet 6. august Hei. Min eksmann kom i så stor psykisk ubalanse, at jeg måtte flytte. Han ville ikke ta imot hjelp. Mitt spørsmål er om han vil slutte å kontakte meg og la meg få et fredelig liv. vil jeg eie et hus snart. jeg er født i 1968, jomfruen, månen i fiskene. han, steinbukk 1971. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå