AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Som tittelen sier, hva er dine erfaringer mtp bruk over tid, ble huden bedre, forbedret det de fine linjene og rynkene, ble håret hjullpet osv osv? Og ikke minst hvilken valgte du og hvorfor? Anonymkode: 3e2dc...822
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Bruker collagenpulver fra MyoProtein og synes (føler) det hjelper godt på hud og hår. Rynkene er vel som de alltid har vært. Men har fin hud på kroppen, ikke en rynke på hals eller bryst i det minste Bruker en del tilskudd ellers også, samt at jeg trener og spiser sunt. Føler meg langt over snittet sprek og det synes nok helt sikkert på kroppen min. Ansiktet mitt er vel preget av at jeg nærmer meg seksti, men med gode gener, ser jeg nok ti år yngre ut. Om det er collagen, kosthold, gener, trening eller lite sol, alkohol og tobakk, vet jeg jo ikke. K57 Anonymkode: 67ec5...0af 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): MyoProtein er det denne du bruker? https://myrevolution.no/collections/kollagen/products/myocollagen?variant=42715860172915 Anonymkode: 3e2dc...822
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Jeg har veldig gode erfaringer med collagen-pulver fra Vital Proteins (blå boks). Får så mange komplimenter når jeg har tatt det noen uker, og føler selv også at jeg får en glow-up. Jeg merker det på spensten i huden, på meg blir nasolabiale linjer redusert, og ansiktet ser yngre ut. Mulig jeg vanligvis mangler såpass mye kollagen at huden virkelig nyttiggjør seg tilskuddet, aner ikke! Men jeg forstår ikke dem som påstår at det ikke funker. Det funker som bare det for min del. Har fylt 50. Anonymkode: e7904...c7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå