Gå til innhold

Trenger innspill til hvordan løse dette

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for flere innspill. Vil tro den beste løsningen blir at vi sparer opp penger slik at vi kan invitere også våre søsken til middag. Men vi har ikke bestemt oss helt enda.

TS

Anonymkode: ecbc8...0ff

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for flere innspill. Vil tro den beste løsningen blir at vi sparer opp penger slik at vi kan invitere også våre søsken til middag. Men vi har ikke bestemt oss helt enda.

TS

Anonymkode: ecbc8...0ff

Hvis du var mitt søsken, og du hadde så stram økonomi at du måtte spare opp for å invitere på middag, ville jeg faktisk bare ønske du lot være. Bruk pengene på noe du trenger i stedet. 

Anonymkode: 394dc...2a4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du var mitt søsken, og du hadde så stram økonomi at du måtte spare opp for å invitere på middag, ville jeg faktisk bare ønske du lot være. Bruk pengene på noe du trenger i stedet. 

Anonymkode: 394dc...2a4

Og eg ville heller betalt middagen min sjølv, enn å ikkje bli invitert i mi søster sitt bryllup ❤️ 

Anonymkode: c9bbe...58e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nettopp i et bryllup hvor vi var ca 15 gjester. Kommunal vielse og middag på en koselig restaurant etterpå. Summen kom ikke på allverden (snakk om helt vanlig 3-retters med biff som hovedrett). Må dere spare i mange år for å spare en 20-30 tusen? 

Anonymkode: 5aa89...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...