Gå til innhold

Paw patrol - kvalitetsleker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en snart 3-åring som elsker Paw Patrol og Rubble & gjengen (til tross for at han nesten ikke har sett det på tv 😅). 

Tenkte å kjøpe noen leker i bursdagsgave og vil helst kjøpe brukt, men ble overveldet over hvor mye som finnes. 

Jeg vil ha noe som er av litt kvalitet, altså som ikke blir ødelagt etter en ukes bruk og som faktisk har litt funksjoner og ikke fastlimte dører feks. Gjerne noe som er del av et sett sånn at man kan kjøpe deler av det og fylle på etterhvert om interessen fortsetter.

Så, har dere noen anbefalinger? Gjerne med link til nettbutikk eller navn på lekene så kan jeg søke på spesifikke ting på finn i stedet for å få opp alt.

På forhånd takk for hjelp 😊

Anonymkode: 5ef88...f6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lekene, men har sett en del forskjellig på sykehuset. Jeg ville gått for kjøretøyer med løse valper. Tårnene tar kjempestor plass og er nok interessante bare noen timer utifra hvordan jeg ser mitt barn har lekt med det. Hvis man har kjøretøyene og valpene, burde man selv kunne bygge noe til dem ved hjelp av klosser, planker etc. -  mye større lekeverdi enn tårnene, slik jeg ser det.

Anonymkode: dca47...46d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke lekene, men har sett en del forskjellig på sykehuset. Jeg ville gått for kjøretøyer med løse valper. Tårnene tar kjempestor plass og er nok interessante bare noen timer utifra hvordan jeg ser mitt barn har lekt med det. Hvis man har kjøretøyene og valpene, burde man selv kunne bygge noe til dem ved hjelp av klosser, planker etc. -  mye større lekeverdi enn tårnene, slik jeg ser det.

Anonymkode: dca47...46d

Enig i dette. Ett tårn tar latterlig mye plass. Løse valper gjør det også lettere med frilek. Uansett er det jo plastræl, men det holder overraskende lenge. 

Anonymkode: 2073b...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha vurdert bare valpene og bilene. Tårnet er nok ikke like populært over tid.

noe så enkelt som dette her. Vi har bare noen få valper og uten bilene, men de lekes ofte med. https://lekekassen.no/paw-patrol-pup-squad-racers-6-pack-05248-130?utm_term=&device=m&matchtype=&location=9198169&gad_source=1&gad_campaignid=22519338940&gbraid=0AAAAADw_mBuqLOzWakPxICGAtN3t84PAS&gclid=EAIaIQobChMIyMyNgP72jgMVDZmDBx3Pew5kEAQYBiABEgJfD_D_BwE

Anonymkode: 9005c...727

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk utrolig god kvalitet på de lekene! Vi har alt for mye, da han som er sju begynte å ønske seg da han var sånn 2.5 og han på 3.5 fremdeles ønsker seg mer, og det er seriøst ingen ting som har gått i stykker. Helt imponert! Kan mao trygt kjøpes brukt. 

Støtter de andre i at valper og biler er det som brukes mest. Stor bil har langt større lekeverdi enn det (lille) tårnet vi har, og det funker utmerket å bygge tårn av duplo om dere har det. 

Anonymkode: 2ceca...d86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har  stort tårn og det ble  mye brukt , hadde også lite som ble e del brukt 

Anonymkode: 6b158...b83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er faktisk utrolig god kvalitet på de lekene! Vi har alt for mye, da han som er sju begynte å ønske seg da han var sånn 2.5 og han på 3.5 fremdeles ønsker seg mer, og det er seriøst ingen ting som har gått i stykker. Helt imponert! Kan mao trygt kjøpes brukt. 

Støtter de andre i at valper og biler er det som brukes mest. Stor bil har langt større lekeverdi enn det (lille) tårnet vi har, og det funker utmerket å bygge tårn av duplo om dere har det. 

Anonymkode: 2ceca...d86

Her bygde barnet hus av magnatiles, det dugde også som tårn, hus, bur og dansegulv som det ble. Med litt fantasi så kan man bruke det meste. Vi er også veldig fornøyd med pawpatrol lekene. 

Anonymkode: 9005c...727

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tusen takk for alle svar. 

Da går jeg for bil/hund i første omgang så får vi se hvor populært det blir 😊 florerer av deg på finn.

Anonymkode: 5ef88...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...