AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Noen som har noen gode anbefalinger? Da tenker jeg på folk som har vært flere ganger i London, testet flere steder, og kan si noe fornuftig om temaet? Vil gjerne ha gode steder som: -sunday roast/søndagsstek. klassiske engelsk rett. -beste burger -beste biff -beste bakeri -beste indiske Det er positivt om anbefalingene er i london sentrum. Anonymkode: 375ef...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Er ofte på Borough market, der finner man litt av alt. Olivier's, Bread ahead og Artisan er blant de beste bakeriene der. Ellers liker jeg Gail's bakery, som er flere steder rundt omkring i byen. Anonymkode: a9345...d0a
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Gymkhana i Mayfair er en fantastisk indisk restaurant. Passer hvis du har tenkt å legge litt penger I mat og vin. Anonymkode: a253f...64d
Stacy__ Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gymkhana i Mayfair er en fantastisk indisk restaurant. Passer hvis du har tenkt å legge litt penger I mat og vin. Anonymkode: a253f...64d Stemmer for Gymkhana eller Dishoom, begge deler er gode indiske restauranter.
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Benares. Det er indisk, og noe av det beste du kommer til å ha smakt. Upscale og litt dyrt, men en opplevelse du husker. Helt fantastisk. Anonymkode: d7a9e...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Benares. Det er indisk, og noe av det beste du kommer til å ha smakt. Upscale og litt dyrt, men en opplevelse du husker. Helt fantastisk. Anonymkode: d7a9e...eaa Og ta for all del tasting menyen. Anonymkode: d7a9e...eaa
SPOCA Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august (endret) Her er noen av mine favoritter etter å ha vært der over 50 ganger; * Japes - Har flere lokasjoner, men jeg fant denne før den ble populær. Kjent for sin deep dish pizza. * The Breakfast Club - Også fått flere lokasjoner gjennom årene. Her serveres frokost, spesielt pannekaker, hele dagen. Her får man alt av frokost hele dagen. * Duck & Waffle - Kjent for sin and og vaffel, men har andre ting også. Har servering døgnet rundt, men anbefales ved soloppgang/nedgang. Ved/i Salesforce tower, meget god utsikt over byen. * Regency Café - Kjent for sin autentiske 50-tallsstil og billige mat. Et sted engelskmenn går for frokost og lunsj. * Pane Cunzato - Min favoritt pizzarestaurant. Bør bookes bord først, meget populær. Rett ved Tottenham Court Rd. * The Old Bank of London - Bank, bygget om til pub. Stor, og populær. Bør booke bord. * The Allsop Arms og The Red Lion - Koselige og hyggelige puber. * Draughts - Har to lokasjoner. Kjent for brettspill og mat/drikke. Jeg trives på den i Waterloo. * The Ivy Kensington Brasserie - Meget god mat i eklusive omgivelser. Det var det jeg kom på i farta, får komme med mer senere. Endret 7. august av SPOCA 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august Indisk: The Mughals i Paddington. Helt fantastisk, beste indiske jeg noen gang har spist😃 Anonymkode: f36dd...ff8
AnonymBruker Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august Uzumaki rett ved British museum, der er det bra nudler og asiatisk og det er en resturant med mangatema om du har med deg noen yngre som liker det. (eller du selv liker det) Uzumaki | Immersive Japanese Restaurant Bala baya restaurant fra midtøsten, faktisk Israel. Men maten er fantastisk. Bala Baya: A Sun-Blushed Southbank Restaurant in London Sticky Mango resturantene, fantastisk thaimat Sticky Mango Vil du et flott sted så kan jeg anbefale Sketch, der har jeg vært og hatt afternoon tea flere ganger. sketch London Anonymkode: 25db6...1c7
AnonymBruker Skrevet 9. august #11 Skrevet 9. august Med London føler jeg det er umulig å ha en favoritt per kategori. Du har høy prisklasse, food trucks, fusionvarianter, og mye mer. Når du er på burger og sunday roast vil jeg absolut peke deg i retning nabolagspub, der du ikke finner turister. Nødvendigvis ikke høy prisklasse. Eventuelt gourmetpuber om du ønsker litt mer finesse. Du nevner indisk. Har du opplevd autentisk mat i Brick Lane. Fantastisk og autentisk mat. Du kan kjøpe med egen vin. Har bodd i byen, jobbet der, og besøkt ofte. Men har faktisk ingen konkret favoritt da det kommer så an på hva man føler for fra dag til dag. Alt fra å betale 10 000 for michelinrestaurant, til å oppsøke food trucks ved Spitafields. Anonymkode: bb992...2c1
AnonymBruker Skrevet 9. august #12 Skrevet 9. august Hold deg unna Angus steakhouse. Det er en kjede som er overalt, men de er kjent for dårlig mat. hvor i London bor dere, og er det noe spesielle områder du vet dere skal til? - beste burger: happy London (Picadilly). De har generelt god mat og er er morsomt konsept. Bestill bord ved 20-tiden, så kanskje dere får med dere et pop-up show. - beste bakeri: EL&N. Denne er virkelig verdt et besøk! - beste biff: England er ikke kjent for god biff, jeg ville holdt meg til den danske restauranten köd, sol har avdeling ved Oxford. - beste indisk: indiske restauranter/curryhouses i London er generelt gode og autentiske. - skal du ha tradisjonell engelsk mat bør du gå til en hvilken som helst brun pub. - du bør også undersøke spisestedene tilknyttet skygarden, de er visstnok veldig gode (med unntak av Larche). hilsen Londoner i Norge Anonymkode: 0f999...892
AnonymBruker Skrevet 9. august #13 Skrevet 9. august Londoner i Norge her igjen; NB! Mathallen og spisestedene ute på Camden market er også WOW! Følg valden marked på insta, så kan du planlegge hvor du vil spise. husk også at London er ekstremt stort med veldig store avstander. Det er vanskelig å anbefale steder å spise på i London når man ikke vet hvor du bor eller hvor du skal oppholde deg. Anonymkode: 0f999...892
Durinur Skrevet 9. august #14 Skrevet 9. august Her er det mange gode forslag til steder å spise biff på i alle fall: https://reisekroken.no/de-beste-stedene-for-a-spise-biff-i-london/
AnonymBruker Skrevet 9. august #15 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hold deg unna Angus steakhouse. Det er en kjede som er overalt, men de er kjent for dårlig mat. hvor i London bor dere, og er det noe spesielle områder du vet dere skal til? - beste burger: happy London (Picadilly). De har generelt god mat og er er morsomt konsept. Bestill bord ved 20-tiden, så kanskje dere får med dere et pop-up show. - beste bakeri: EL&N. Denne er virkelig verdt et besøk! - beste biff: England er ikke kjent for god biff, jeg ville holdt meg til den danske restauranten köd, sol har avdeling ved Oxford. - beste indisk: indiske restauranter/curryhouses i London er generelt gode og autentiske. - skal du ha tradisjonell engelsk mat bør du gå til en hvilken som helst brun pub. - du bør også undersøke spisestedene tilknyttet skygarden, de er visstnok veldig gode (med unntak av Larche). hilsen Londoner i Norge Anonymkode: 0f999...892 Hei, skal til London snart, og hadde en plan om å besøke skygarden og spise på Larch’s; men den er altså ikke bra? Har du vært der selv? I så fall dropper vi det.😅 Anonymkode: 2c003...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå