AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Opp gjennom årene har jeg bestilt flere ganger fra iHerb og aldri hatt noen problemer. Bestillingene har kommet frem svært raskt. Av og til raskere enn fra norske nettbutikker. Men nå i sommer har jeg forsøkt å bestille 2 ganger og bestillingene kommer ikke frem. Første gangen bare forsvant den og jeg fikk pengene tilbake. Nå for ca. 2 uker siden fikk jeg beskjed om at det var forsinkelser. Det gikk ca. 1 uke og bestillingen rykket et stykke frem, men nå har det vært stille i 1 uke. Andre som har opplevd dette? Anonymkode: 3515d...384
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Kanskje jeg kan stille spm omvendt heller siden ingen har svart. Er det noen som har bestilt derfra i det siste og faktisk mottatt varene? Anonymkode: 3515d...384
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stanset i toll? Anonymkode: 47a87...938 Nei, første gang ble den godkjent og de hjalp med å sende melding til iHerb for å sjekke hvor pakken ble av. Nå har den ikke blitt sendt fra USA en gang. Anonymkode: 3515d...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå