AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Er det helt ok eller ikke?.jentene mine er 8 og 11. Anonymkode: 3c713...c95
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det helt ok eller ikke?.jentene mine er 8 og 11. Anonymkode: 3c713...c95 Skulle stå kattungene. Anonymkode: 3c713...c95
Snublefot62 Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Dine jenter og dine naboer? Da er det på tide å la naboene og kattungene få seg litt pause. 31 13
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Spør naboen. Den kan svare mer konkret enn vi kan. Anonymkode: 1ded2...218 18 4
Blåttvann Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Spør naboen hva de tenker, umulig å si. Noen er ensomme og setter stor pris på alt besøk de kan få. Andre har mer enn nok besøk og ønsker mindre. 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Dine jenter og dine naboer? Da er det på tide å la naboene og kattungene få seg litt pause. Mine jenter går over til naboen. Jeg er ikke alltid hjemme. Anonymkode: 3c713...c95
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Blåttvann skrev (Akkurat nå): Spør naboen hva de tenker, umulig å si. Noen er ensomme og setter stor pris på alt besøk de kan få. Andre har mer enn nok besøk og ønsker mindre. Hun er ikke ensom. Hun er i 30årene med barn selv, men jobber skift. Anonymkode: 3c713...c95
Snublefot62 Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mine jenter går over til naboen. Jeg er ikke alltid hjemme. Anonymkode: 3c713...c95 Da lærer du de grenser. Og respekt for andre. Det er din jobb. Selv om du ikke er hjemme. 21 19
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Da lærer du de grenser. Og respekt for andre. Det er din jobb. Selv om du ikke er hjemme. Hver dag er for mye? Hun har begynt å si nei. Anonymkode: 3c713...c95 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det helt ok eller ikke?.jentene mine er 8 og 11. Anonymkode: 3c713...c95 Men i alle dager… Kan du ikke bare spørre naboen?? Her inne får du jo sikkert alle slags svar - Det tar deg ikke nærmere hva naboen din faktisk synes! Anonymkode: 97b2c...591 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Dine jenter og dine naboer? Da er det på tide å la naboene og kattungene få seg litt pause. Kan jo være at naboene synes det er greit og at det sosialiserer kattene. Anonymkode: d3579...edf 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august Det blir nok mye for naboen, men hun må jo lære seg å si nei- nå maser dere for mye. Du som mor må jo først og fremst fortelle ungene at det ikke er greit at de ringer på hver dag. Naboen er jo et voksent menneske og skjønner jo at ungene dine synes dette er veldig kjekt, så hun har nok en viss forståelse for det, samtidig som hun synes det er slitsomt. Anonymkode: 930ea...a14 5 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hver dag er for mye? Hun har begynt å si nei. Anonymkode: 3c713...c95 Ja, da er hver dag for mye. På tide at du lærer opp ungene til å ikke tro at verden handler om de. Anonymkode: a63a1...b94 21 1 6
Snublefot62 Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hver dag er for mye? Hun har begynt å si nei. Anonymkode: 3c713...c95 Da har hun jo begynt å si nei? Hva i alle dager vil du med denne tråden? Få støtte så du kan gå til henne og si "KG mener at du tar feil og mine jenter skal komme oftere over til deg og dine kattunger!!!"? 25 1 7
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hver dag er for mye? Hun har begynt å si nei. Anonymkode: 3c713...c95 Ja, men da er det ikke noe å lure på. Naboen har satt ned foten og du får oppdra barna dine bedre. Anonymkode: 23303...32c 18 2 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august Kanskje du må få deg en kattunge TS? Anonymkode: 930ea...a14 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hver dag er for mye? Hun har begynt å si nei. Anonymkode: 3c713...c95 Ta et hint da. Anonymkode: 1ca1b...13f 14 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august Da oppdrar du ungene dine, ærlig talt! Skikkelig frekt og påtrengende. Anonymkode: 63887...a70 14 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #19 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hver dag er for mye? Hun har begynt å si nei. Anonymkode: 3c713...c95 En gang, når man hører at de har fått kattunger, er greit. Etter den ene gangen er det invaderende og ugreit. Stakkaren har sikkert begynt å grue seg til terrorist-ungene dine kommer og pester og maser igjen. Anonymkode: 63887...a70 11 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #20 Skrevet 6. august Jeg hadde klikka hvis naboungene ringte på hver dag da vi hadde valper. Stopp ungene dine nå! Vil naboen ha besøk la henne heller etterlyse og invitere dem. Anonymkode: 5b76e...a38 11 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå