AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Personlig er utroskap for meg ting som ikke tåler dagens lys for partneren. Feks.kontakt/meldinger med en annen. Anonymkode: 25af1...a6a 4 2 7
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Ja, meldinger med en annen. Når han skriver til en annen dame «så nydelig du er ❤️❤️❤️». Eksen min mente at det ikke var utroskap. Vel, det er hans problem. Anonymkode: dc495...32d 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Personlig er utroskap for meg ting som ikke tåler dagens lys for partneren. Feks.kontakt/meldinger med en annen. Anonymkode: 25af1...a6a Enig. Er i utgangspunktet ikke imot litt flørting, men siden så mange ikke vet hvor grensene går, så må man være imot det også. Har man relasjoner man skjuler for partner, så vet jo i tillegg vedkommende at hen gjør noe galt. Anonymkode: a5586...7bd 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, meldinger med en annen. Når han skriver til en annen dame «så nydelig du er ❤️❤️❤️». Eksen min mente at det ikke var utroskap. Vel, det er hans problem. Anonymkode: dc495...32d Det er jo laaaangt over grensa! Anonymkode: 25af1...a6a 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Kontakt, særlig en-til-en, med en annen på en måte som ens partner ikke ville vært komfortabel med. Ofte alt som skjules for partner omkring slik kontakt. (Forutsatt at det er et normalt forhold og ikke snakk om en sykelig sjalu/kontrollerende/psykisk voldelig partner.) Anonymkode: 7ddb4...b52 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, meldinger med en annen. Når han skriver til en annen dame «så nydelig du er ❤️❤️❤️». Eksen min mente at det ikke var utroskap. Vel, det er hans problem. Anonymkode: dc495...32d Men mener du det it av prinsipp eller faktiske følelser. Ville det faktisk knust deg fullstendig og gitt deg en følelse av at du ikke var verdifull og god nok? Eller hadde du brydd deg lite, men av prinsipp kaller du det utroskap? Jeg vil faktisk prøve å forstå dette. Anonymkode: 606c0...e0e
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men mener du det it av prinsipp eller faktiske følelser. Ville det faktisk knust deg fullstendig og gitt deg en følelse av at du ikke var verdifull og god nok? Eller hadde du brydd deg lite, men av prinsipp kaller du det utroskap? Jeg vil faktisk prøve å forstå dette. Anonymkode: 606c0...e0e Jeg er verdifull og god nok. Derfor bruker jeg ikke et sekund på menn som ikke ser dette. Anonymkode: dc495...32d 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Utroskap er vel kontakt med en annen dame bak min rygg, enten det er meldinger, møter eller annet der det er romantisk greie på gang. Men jeg har jo høyere forventning til min mann enn at han ikke skal være utro. Flørting med andre foran meg i sosial begivenhet, der går det en hårfin grense før det går utover humøret. Mange flørter litt naturlig. Jeg jobber sammen med mannen, og han flørter faktisk litt mer med kunder enn sosialt ...og det egentlig greit. Det er vel sjelden jeg har reagert, og mannen min har vel aldri sett på damer ute med meg. DVS, på en fest var det en som la seg etter han, og da reagerte han med litt for mye glede på det, men jeg tror det var mest fordi han syntes det var litt kjekt med oppmerksomhet. 😅 Anonymkode: 9cc06...e65 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Jeg forstår ikke poenget med å flørte med andre når man er i et forhold. Hva skal det vært godt for? Anonymkode: e390b...3a6 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men mener du det it av prinsipp eller faktiske følelser. Ville det faktisk knust deg fullstendig og gitt deg en følelse av at du ikke var verdifull og god nok? Eller hadde du brydd deg lite, men av prinsipp kaller du det utroskap? Jeg vil faktisk prøve å forstå dette. Anonymkode: 606c0...e0e I utgp.blir det prinsipp, for en annens følelser har man ikke innsikt i. Uansett, har man behov for å ha en slik type kontakt som innebærer sletting av meldinger/skjuling av kontakt så er man på tynn is i mitt hode. Anonymkode: 25af1...a6a 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Det er agendaen til flørtete personer som gjør at man mister respekt, ikke noen konkret handling. Anonymkode: 18df0...b09 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er verdifull og god nok. Derfor bruker jeg ikke et sekund på menn som ikke ser dette. Anonymkode: dc495...32d Hei.. jeg forstår det og jeg mente ikke å være ufin. Jeg bare lurer på om all type utroskap sårer like mye. Selvfølgelig er du verdifull og god nok! Om det virket som jeg ikke mente det så beklager jeg. Anonymkode: 606c0...e0e
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I utgp.blir det prinsipp, for en annens følelser har man ikke innsikt i. Uansett, har man behov for å ha en slik type kontakt som innebærer sletting av meldinger/skjuling av kontakt så er man på tynn is i mitt hode. Anonymkode: 25af1...a6a Takk for svar. Anonymkode: 606c0...e0e
AnonymBruker Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august Jeg synes flørting er lov - tror både kvinner og menn får en selvtillitsboost av å føle seg attraktiv. Men med engang man har kontakt med det motsatte kjønn som ikke er bare en venn, uten å si noe om det til partner, mener jeg det er et tillitsbrudd. Ikke utroskap. Anonymkode: 3f338...442 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august Når du er i et forhold flørter du ikke med andre. Eller har behov å skrive med tidligere kjærester. Anonymkode: adea6...0b5 1 2 1
Perfume Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august For meg er det enkelt.. Alt du ikke kan fortelle eller vise partner ( uten at det blir krangel) og som du selv ikke hadde likt at partner gjorde. 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei.. jeg forstår det og jeg mente ikke å være ufin. Jeg bare lurer på om all type utroskap sårer like mye. Selvfølgelig er du verdifull og god nok! Om det virket som jeg ikke mente det så beklager jeg. Anonymkode: 606c0...e0e Null stress ☺️ For meg er det faktisk det emosjonelle utroskapet som er verst, når jeg vet at han liker og tenker på en annen, og at jeg føler at han ville valgt henne om han kunne. Fysisk utroskap opplevde (?) jeg for leeenge siden og brydde meg ikke. Jeg gikk fra han, men følte ingenting. Jeg bruker spørsmålstegn fordi jeg ikke hadde faktiske bevis på at utroskapet fant sted, det var bare en følelse og reaksjonen hans som fikk meg til å tro det. Anonymkode: dc495...32d 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august Enkelt og greit alt du ikke ville ha sagt eller gjort foran din partner, eller mens din partner hørte på. Om du har en "tone" med en venn eller kollega som du bare tar frem når det ikke er andre til stede har du allerede gått for langt. Hvorfor være i forhold hvis man skal føle behov for å bli validert av alle andre? Anonymkode: eeeb9...19a 1
no shame Skrevet 6. august #19 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Personlig er utroskap for meg ting som ikke tåler dagens lys for partneren. Feks.kontakt/meldinger med en annen. Anonymkode: 25af1...a6a Det som gjøres i skjul er utroskap for meg. Jeg er ikkemonogam og har derfor få grenser hva kontakt med andre angår, så sant det brukes beskyttelse og det er full åpenhet rundt alt til enhver tid. Kommunikasjon, tillit og enighet om grenser er hva som står i fokus. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #20 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Personlig er utroskap for meg ting som ikke tåler dagens lys for partneren. Feks.kontakt/meldinger med en annen. Anonymkode: 25af1...a6a Det er veldig individuelt hva partneren ikke tåler. Ergo er "dagens lys" er veldig vidt begrep. Anonymkode: ef6ee...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå