Gå til innhold

DP på snap

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare fordi du liker å motta penisbilder, så betyr det ikke at alle oss andre gjør det.

Anonymkode: 61bbc...17e

Nei det er derfor flott når de som liker de, gir beskjed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fordi du liker å motta penisbilder, så betyr det ikke at alle oss andre gjør det.

Og bare fordi du ikke liker det betyr ikke at alle andre ikke liker det.

På samme måte som ikke alle liker sushi, eller liker å svømme, eller liker å suge, eller liker anal osv. Det som er så forfriskende. Jeg liker verken svømme, anal eller sushi jeg, men fint om du feks gjør det 😜Jeg klarer fint å stå i mot alt jeg ikke liker, selvom jeg vet andre liker det. Man er ulik og liker ulike ting, men sist jeg sjekket så har man lov til det (i alle fall innen rimelighetens grenser 😆🤣)

• Liker 2
Skrevet

Jada

Saken  er bare den at TS ikke har gitt samtykke førs, men  "liker det overraskende godt". Altså tar du feil. 

Man bør ikke sende dickpics uten samtykke. Det er jeg enig i.  men spørsmålet til TS var Hvorfor menn gjør det.

Svarer er nok at de får positiv respons noen ganger. Selv uten samtykke på forhånd.

Du glemmer kanske at noen menn er ute etter kjapp sex. De kan sende et DP for å sjekke stemningen. Hvis de får negativ respons så slipper de å kaste bort mer tid der. Da er ikke hun klar for å gå direkte på sex-chat.

Igjen: Det er ikke greit. Det er kanske ulovlig også. Jeg sier bare hvorfor det kan være rasjonell oppførsel for en attraktiv mann som kun er ute etter sex fortest mulig.

Anonymkode: fea0c...aaf

Så du resten av svarene her inne? Som sier akkurat det jeg sier? Eller er du KUN fokusert på OP som liker overraskelsen? 
De aller fleste av oss liker IKKE overraskelsen, men har ikke noe i mot å få penisbilder om vi får lov å samtykke først! 

Og det er ikke "kanskje" ulovlig, det er faktisk ulovlig ifølge norske lover.

Skrevet
KaffekoppQueen skrev (54 minutter siden):

Og bare fordi du ikke liker det betyr ikke at alle andre ikke liker det.

Som jo er grunnen til å spørre først! Så vet man om vedkommende er åpen for det eller ikke!
Jeg har det skrevet nokså tydelig på mine profiler rundtomkring, at jeg IKKE liker det. Får likevel. 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (8 minutter siden):

Som jo er grunnen til å spørre først! Så vet man om vedkommende er åpen for det eller ikke!
Jeg har det skrevet nokså tydelig på mine profiler rundtomkring, at jeg IKKE liker det. Får likevel. 

Absolutt og det er jeg helt enig med deg i. Jeg bare bryr meg ikke om jeg skulle få bilder likevel, men jeg er enig med deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 9.55):

Vel, alle liker å motta dickpicks om det er av en attraktiv fyr. Forskjellen er vel bare at ingen attraktive menn sender deg dickpicks. Du får fra de mannfolka ingen vil ha. Og da vil du ikke ha dickpicksa heller naturlig nok.

Anonymkode: 597f6...37d

Tror du at alle i verden er androfile? Det er ingen heterofile menn eller lesbiske kvinner som ønsker seg et dickpic, uansett hvordan fyren så ut. Herregud...

Skrevet

Hmmm 

Trodde dette var snakk om DobbelPenetrasjon jeg...

Også kalt DP......

Ler så jeg griner...

M@ster.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 13.08):

DP er ikke forkortelse for dick pics, men for noe nnet. 

Anonymkode: 226bc...7d3

Japp, tok meg faktisk et par sek å skjønne at det her var snakk om dick pic. Tråden hadde vært mye mer interessant om det faktisk handlet om dp på snap, for det lurer jeg litt på hvordan foregår 😅

Anonymkode: a0a79...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...