AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #1 Skrevet 6. august 2025 Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, men sender ikke noe i retur🙈 Hilsen Nyskilt milf i 40 årene som har vært avkoblet den digitale seksuelle utviklingen (frem til nå) Anonymkode: 9f7f9...b02 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #2 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, men sender ikke noe i retur🙈 Hilsen Nyskilt milf i 40 årene som har vært avkoblet den digitale seksuelle utviklingen (frem til nå) Anonymkode: 9f7f9...b02 Fordi det er ønsket? Jeg forsikrer meg alltid om at det er ønsket, og mange ville nok blitt overrasket over hvor mange kvinner som liker det, og som sender tilbake Anonymkode: ecdee...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #3 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er ønsket? Jeg forsikrer meg alltid om at det er ønsket, og mange ville nok blitt overrasket over hvor mange kvinner som liker det, og som sender tilbake Anonymkode: ecdee...dfe Det er nok sikkert det i noen tilfeller, men det er ikke til å stikke under stol at det også er VELDIG mange uønskede DP ute og svirrer. Anonymkode: 00a9e...cab 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #4 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok sikkert det i noen tilfeller, men det er ikke til å stikke under stol at det også er VELDIG mange uønskede DP ute og svirrer. Anonymkode: 00a9e...cab Det er det, men mange flere kvinner liker det enn hva kvinner sier høyt. Tipper 3/4 av de jeg flørtet med på tinder likte å dele bilder Anonymkode: ecdee...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #5 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er det, men mange flere kvinner liker det enn hva kvinner sier høyt. Tipper 3/4 av de jeg flørtet med på tinder likte å dele bilder Anonymkode: ecdee...dfe Tipper, sier du. Men man bør jo kanskje være nogenlunde sikker på at det er åpent for sånt før man suser avgårde et sånt bilde til en annen da, med tanke på hvor mange som synes det ikke er det kuleste i verden. Anonymkode: 00a9e...cab 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #6 Skrevet 6. august 2025 DP er ikke forkortelse for dick pics, men for noe nnet. Anonymkode: 226bc...7d3 5 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #7 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): DP er ikke forkortelse for dick pics, men for noe nnet. Anonymkode: 226bc...7d3 Jeg mener dick pics i denne sammenhengen ja. Anonymkode: 9f7f9...b02
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #8 Skrevet 6. august 2025 Jeg anmelder det til politiet som blotting. Det er ekkel oppførsel. Anonymkode: 61bbc...17e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #9 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper, sier du. Men man bør jo kanskje være nogenlunde sikker på at det er åpent for sånt før man suser avgårde et sånt bilde til en annen da, med tanke på hvor mange som synes det ikke er det kuleste i verden. Anonymkode: 00a9e...cab Ja og det er jeg med 100% sikkerhet, aldri vært noe uventet, allikevel ble det vekslet bilder med de fleste jeg flørtet med på chatt. Samtidig som de fleste kvinner kke liker DP, selv ikke om det er ventet eller uventet. Handlinger veier mer enn ord Anonymkode: ecdee...dfe
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #10 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og det er jeg med 100% sikkerhet, aldri vært noe uventet, allikevel ble det vekslet bilder med de fleste jeg flørtet med på chatt. Samtidig som de fleste kvinner sier de ikke liker DP, selv ikke om det er ventet eller uventet. Handlinger veier mer enn ord Rettet Anonymkode: ecdee...dfe
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #11 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, ☝️ Der er svaret. Det funker tydeligvis for noen. Anonymkode: fea0c...aaf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #12 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg anmelder det til politiet som blotting. Det er ekkel oppførsel. Anonymkode: 61bbc...17e Jeg har ikke anmeldt, men enig! Anonymkode: f8301...1dc 1
Langline Skrevet 6. august 2025 #13 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, men sender ikke noe i retur🙈 Hilsen Nyskilt milf i 40 årene som har vært avkoblet den digitale seksuelle utviklingen (frem til nå) Anonymkode: 9f7f9...b02 Velkommen på banen igjen som nyskilt MILF. Du kan ha mye moro foran deg med den innstillingen😉👏🏼👏🏼
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #14 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, men sender ikke noe i retur🙈 Hilsen Nyskilt milf i 40 årene som har vært avkoblet den digitale seksuelle utviklingen (frem til nå) Anonymkode: 9f7f9...b02 Les eller hør boken Menn viser frem pikken sin. Ganske fornøyelig å få litt innblikk i hvorfor. Tenner ikke å se på fremmede menn sin pikk. Anonymkode: 5541f...112
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #15 Skrevet 6. august 2025 Hva betyr dp her? trodde det var dobbel penetrasjon? Anonymkode: 7f4ea...7b6 3 1
Rosa Gnom Skrevet 6. august 2025 #16 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor sender menn bilde av den erigerte penisen sin? Hva ønsker de å oppnå? Hvordan tolke den type oppmerksomhet? For ordens skyld: jeg liker det overraskende godt, men sender ikke noe i retur🙈 Hilsen Nyskilt milf i 40 årene som har vært avkoblet den digitale seksuelle utviklingen (frem til nå) Anonymkode: 9f7f9...b02 Tenker det er samme grunn som at kvinner sender utfordrende bilder av seg selv? Lyst,kåtskap,nysgjerrighet? Teasing? Mangel på sosiale antenner? Vanskelig å si da alle er forskjellig. Grunnene kan være like mange.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #17 Skrevet 6. august 2025 Det er da en enorm forskjell på å sende bilde uoppfordret, og å sende etter å først ha avklart at det er greit/ønsket. "Dickpic"-begrepet tolker jeg det som å sende uoppfordret. Er det ønsket/oppfordret er det jo bare seksuell flørt, jeg bruker ikke begrepet dickpic da. Anonymkode: 2fe99...999
Langline Skrevet 6. august 2025 #18 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva betyr dp her? trodde det var dobbel penetrasjon? Anonymkode: 7f4ea...7b6 Ja, det gjør egentlig det, men her har nyskilt MILF gitt det en annen betydning😊
SlemUlv Skrevet 6. august 2025 #19 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi det er ønsket? Jeg forsikrer meg alltid om at det er ønsket, og mange ville nok blitt overrasket over hvor mange kvinner som liker det, og som sender tilbake Anonymkode: ecdee...dfe personlig tror jeg ikke veldig mange ville blitt overasket nei.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #20 Skrevet 6. august 2025 Fikk mine første dick pics forrige uke, og jeg synes det var overraskende pirrende og sexy. Men det kommer selvfølgelig an på settingen. Anonymkode: 36fdb...f6d 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå