Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid respektert nei. Jeg ser også på kroppsspråket til kvinner når de ikke er interesserte. Det går helt fint. Men så leser jeg om hvordan kjendis 1 prøvde å spørre ut kjendis 2 flere ganger før hun til slutt sa ja. Dette skjer altså i Norge. Og når jeg er på byen ser jeg menn gå ganske aggressivt til verks. Noen prøver seg på samme dame flere ganger ila kvelden og får til slutt napp. Er ikke dette ganske uheldig? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei betyr nei. Akkurat der står jeg steilt altså.

Anonymkode: 9da5a...796

• Liker 16
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Har opplevd flere ganger å få kjeft fra kvinner, og blitt beskrevet som tafatt, fordi jeg ikke har forstått at nei av og til betyr ja. 🙄

Anonymkode: 841b9...684

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei betyr ja etter ca 2 timer med masing. Også leke kostbar.

Anonymkode: 53122...b13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du trygg betyr nei alltid nei. Men du vil alltid kunne møte på forvirrede mennesker hvor nei betyr «dette er en test for å se om du vil jage meg». Det er disse som vil kalle deg tafatt. Men spør deg selv - vil du egentlig ha noe med et slikt menneske å gjøre? Som alltid vil spille på din og sin egen usikkerhet? Jeg tenker det da er bedre å være «tafatt».

Anonymkode: 62090...caa

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

En og annen svak kvinne vil nok gi etter hvis du maser lenge nok 

En og annen toxic kvinne spiller spill og tester deg og gjør seg kostbar for å få deg til å streve hardere

Begge disse typer kvinner ser jeg at jeg med fordel kan holde meg langt unna. 

Jeg tror de fleste andre normale kvinner mener at "nei" betyr "nei" og "ja" betyr "ja" og det er ikke så mystisk egentlig.

Men jeg er mann. Korriger meg gjerne hvis jeg tar alvorlig feil.  

• Liker 12
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er at du ikke skal pule noen som ikke har lyst. Normale folk er ikke så kaotiske at de trenger å anmelde hverandre etter sex.

Du kan selvsagt prøve deg så mange ganger du vil. Ikke noen hemmelighet at jenter blir lettere på tråden jo høyere rusnivået blir.

Anonymkode: b2666...b08

• Nyttig 2
Skrevet

"Nei, jeg er ikke interessert å bytte mobilabonnementet" 

Kan bety:

Har jobb mobil er helt uaktuelt å bytte uansett hvor godt tilbud du kommer med. 

Men også:

Liker ikke å snakke med telefonselgere, og har ikke tid nå, men får jeg et tilbud som er bedre enn det jeg har så kan det være aktuelt å bytte. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

«Nei» til sex er vel ikke nødvendigvis det samme som «nei» til å date (eller gifte seg).

Å minne noen på (i en leken tone) at man fremdeles er åpen for å dra på date til tross for at han/hun sa nei forrige mnd er adskillig bedre enn å prøve å dra ned trusa til en person som sa nei.

Anonymkode: bde0b...0ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har opplevd flere ganger å få kjeft fra kvinner, og blitt beskrevet som tafatt, fordi jeg ikke har forstått at nei av og til betyr ja. 🙄

Da får du si til dem at de heller får si «tja», om de tror at nei av og til betyr ja. DE høres tilbakestående ut 😑

Anonymkode: a0015...74d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det varierer. Har opplevd flere ganger å få kjeft fra kvinner, og blitt beskrevet som tafatt, fordi jeg ikke har forstått at nei av og til betyr ja. 🙄

Da henviser du til samtykkeloven og ber de skjerpe seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (Akkurat nå):

Tror ikke de blir noe mer tent av det. :P

• Liker 1
Skrevet

Nei er alltid Nei når det kommer til sex. Nei kan ofte bety ja i dating, når f.eks en dame spiller litt kostbar. Men da er det ikke snakk om sex, heller det at kvinner sier nei til en date fordi ditt eller datt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei betyr nei, men å spøre igjen etter å danne relasjon og kontakt over tid, gjerne over flere uker er noe heilt annet.

Å prøve å overbevise/overtale etter dei nei er turn off og gjør meg mer standhaftig i midt nei.

Anonymkode: ae605...c0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (8 minutter siden):

Jeg skulle ønske at flere kvinner hadde fått oppleve hvordan det er å date andre kvinner. Jeg tror at det kunne ha vært en øye-åpner.

Det motsatte er sikkert også sant - keg kunne sikkert ha lært mye av å date andre menn.

Anonymkode: bde0b...0ec

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er så god på å lese signaler, og det er litt ulike innlegg som kan tyde på at du TS kanskje ikke er det, er det desidert tryggest å alltid ta et nei for et nei.

Anonymkode: 390b3...73b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hender man er litt sånn midt i mellom om man for eksempel vil treffe en eller bli med på date. Så man sier like greit nei. Men så blir man spurt igjen, og kanskje man kjeder seg en dag, og så tenker man jaja, hvorfor ikke. Det er ikke nødvendigvis at man vil bli jaktet på. Eller ombestemte seg. 

At man ombestemmer seg må også være lov. Enten det er fra ja til nei, eller omvendt. Men det får være grenser for hvor mange ganger en person prøver seg etter å få et nei. Og de som sier nei når de egentlig mener ja, eller vil bli jaktet på, burde tenke seg om.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For min del betyr nei nei og ja ja. Hehe. Men har jo sagt ja når jeg har ment nei, men da har jeg jo tenkt at: herregud, ingen sier vel ja til dette 100 % frivillig. 

- har du lyst til å stå på plattformen der og fortelle alle at du er en idiot? 

Anonymkode: 32f4a...d74

AnonymBruker
Skrevet

Bare for å være HELT tydelig; Jeg skriver dette i en ironisk tone:

Hvis jeg spør en mann om å betale for meg på byn..... Og han sier nei, for han har faktiskt ikke penger på kontoen til å betale for meg......

Men jeg tror han ikke, for hvem er det som er på byn liksom og faktisk IKKE har penger,, og er så ``avvisende`` når han blir snakket til av fremmende??

Jeg har jo sett han i baren flere ganger ila kvelden!!!! Så jeg fortsetter å spørre jeg........!!  Hver gang jeg ser han i baren, så spør jeg... Han sier nei hver gang, men han slutter jo ikke å gå i baren å kjøpe noe til seg selv! Såååååååå... Det kan virkelig ikke plage han såååååå mye!! Han er sikkert bare redd for at jeg bare er ute etter en ting= Pengene hans!! Men altså jeg spør da ikke hvem som helst om de vil betale for meg!! HVEM er det han tror han er liksom?😅 LOL!! Uansett.. Utover kvelden så viser det seg at han hadde penger likevell!!  Altså han sa han ikke hadde penger tildligere på kvelden til å kjøpe noe til meg, men han hadde tydeligvis nok til å kjøpe til seg selv og spandere ett par runder på gjengen han var med!! Så jeg VISSTE jo han hadde penger!! Det MÅTTE han jo ha!! Så på slutten av kvelden, etter at jeg flere ganger hadde ``snakket`` med han i baren, så skjønte han nok at jeg ikke bare var ute etter pengene hans, det må han jo ha gjort! For han betalte hvert fall for noen drinker OG gav meg nummeret hans😁
Uansett.... Hadde nok sendt han melding dagen etter om han ikke hadde vært så barnslig og helt tydelig ``testet`` meg kvelden før om jeg bare var ute etter pengene hans! Dette er helt tydelig hans greie på byn!! Å late som han ikke har penger, for å teste damer, for så å både kjøpe drikke til selv og spandere litt på de han er med, for så å si ja senere på kvelden til de damene som ``består`` golddigger testen hans!! Latterlig!! De mennene er SÅÅÅÅÅ lett å se gjennom!!
For å si det sånn: Den type menn gir ALLTID etter og betaler til slutt😅

Ironi til side: Betydde hans nei, egentlig nei??? 

Nytt ironisk eksempel:

Jeg spør mannen om noe..... Han sier nei..... Noe som er helt latterlig egentlig!! For han har sagt ja tidligere til det flere ganger og gjort det med glede!! Så at han den siste tiden har begynt å si nei, er bare latterlig!! Hvis han er sur for noe, så kan han heller si det rett ut som en mann!! i stedet for å straffe meg ved å si nei!!  Det er umulig å snakke om det med han, for han sier at alt er  bra, men jeg VET det ikke er det, for den første tiden vår sammen, så gjorde han det med glede, og til og med tilbød seg å gjøre det han nå sier nei til! 
Så om han skal være såååååå barnslig å bare si nei, så skal jeg jaggu med og ``matche hans energi``.......
Og gjett hva????? Det var ikke så gøy for han gitt, når jeg behandlet han som han behandlet meg! 
Så han skjønte nok hvor barnslig han var , for han prøvde seg flere ganger på å manipulere meg ved å komme med dårlige forklaringer, men jeg vet jo det bare er unnskyldninger!! Han har jo gjort det med glede tidligere!!!!!! 
Uansett.... Han skjønte poenget mitt til slutt...... Som menn alltid gjør, når DE ``skjønner`` hvor sårende det er for MEG at de sier nei....

Ironi til side: Betydde hans nei, egentlig nei?? 

Anonymkode: 499a4...bf4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg spør en mann om å betale for meg på byn..... Og han sier nei, for han har faktiskt ikke penger på kontoen til å betale for meg......

Anonymkode: 499a4...bf4

Spørs du virkelig fremmede menn om å betale for deg på byen?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...