AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:36 #1 Skrevet onsdag kl 10:36 Jeg har hatt litt angst for å bli 4 -0. Altså jeg blir 40 neste år. Jeg trives godt i 30-årene og har ikke helt vendt meg til tanken på å bli 4-0. Jeg har ikke stor vennekrets og vil derfor ikke ha stor fest or å feire det som liksom familie forventer. Hva har dere andre gjort på bursdagen som ikke har så stor vennekrets å feire med? Anonymkode: 638eb...1e9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:40 #2 Skrevet onsdag kl 10:40 Jeg har kjøpt en kake og feiret min 30 årsdag med min mann og våre to barn. Det blir ikke bedre enn du gjør det. Anonymkode: 8d0c9...640 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:50 #3 Skrevet onsdag kl 10:50 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har hatt litt angst for å bli 4 -0. Altså jeg blir 40 neste år. Jeg trives godt i 30-årene og har ikke helt vendt meg til tanken på å bli 4-0. Jeg har ikke stor vennekrets og vil derfor ikke ha stor fest or å feire det som liksom familie forventer. Hva har dere andre gjort på bursdagen som ikke har så stor vennekrets å feire med? Anonymkode: 638eb...1e9 Har en vennekrets, men vi har ingen tradisjon for å lage storfest av runddager noen av oss. Feirer bursdager med å dra ut og spise når det passer + eventuelt kaffebesøk med kake fra nærmeste familie. Anonymkode: ffc4c...144
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:55 #4 Skrevet onsdag kl 10:55 Feiret 40-årsdagen med nærmest familie😊 Anonymkode: 17a15...a7a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:07 #5 Skrevet onsdag kl 11:07 Var bare sammen med mann og barn. Anonymkode: 38dc9...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå