Gå til innhold

Her du denne trenchcoaten fra Vero Moda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant denne rimelige trenchcoaten i  i nettbutikken til Vero Moda, men det står ingenting om om den er stor eller liten i størrelsen, eller hvordan stoffet er.

Har du prøvd denScreenshot_20250806_121657_Chrome.thumb.jpg.1ccd390041aae0b2c40771888a7424fd.jpg?

Anonymkode: 5d12e...700

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser ut som dette er samme modell https://www.zalando.no/vero-moda-vmchloe-long-trenchcoat-black-ve121u0vk-q11.html. Jeg pleier å søke opp produktet på Zalando hvis jeg ikke finner vurderinger/beskrivelser, da de ofte har de samme produktene ☺️

Anonymkode: 88675...941

Tusen takk for info.

Jeg hadde bestemt meg for brun, men synes også den svarte er fin, men den brune er mer trenchcoat siden de fleste trenchcoater jeg ser er brune. Jeg har mest sort i min garderobe, og føler meg mest safe med svart, men det er kjedelig da

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for info.

Jeg hadde bestemt meg for brun, men synes også den svarte er fin, men den brune er mer trenchcoat siden de fleste trenchcoater jeg ser er brune. Jeg har mest sort i min garderobe, og føler meg mest safe med svart, men det er kjedelig da

Ts

Poenget var ikke fargen, men at det står forklaring av passform og kundevurderinger på Zalando av folk som har bestilt jakken (og da i ulike farger), slik at du kunne lese beskrivelsene der.

Anonymkode: 88675...941

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...