AprilLudgate Skrevet 6. august #21 Skrevet 6. august MED FORELDRENE?? 🫥 Og kokain på byen? Hard pass. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #22 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk høre at jeg var snerpete, og at dette er helt normalt, noe det absolutt ikke er i mine øyne. Han har et voldsomt temperament, så er litt engstelig for å gjøre det slutt face to face, samtidig som det er feigt å gjøre det via mld. Hva ville dere gjort i min situasjon? Bare å sende en sms. Ikke tenk på at enkelte mener det er feigt. Det er det tryggeste og enkleste å gjøre. Å avslutte forholdet er det eneste rette å gjøre. Denne personen er full i røde flagg. Gå videre, ikke kast bort tiden på en person som har vist seg å være best uten. Anonymkode: 3458a...d1b 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #23 Skrevet 6. august Det er ikke feigt å ta vare på egen sikkerhet. Uansett hvordan det måtte gjøres. Anonymkode: 02d1a...20c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #24 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har gjort det en gang, tok det ute på en café, med mye folk rundt, og hadde i tillegg en kompis der (ved annet bord i nærheten) som han jeg skulle slå opp med ikke kjente. Gjør noe slikt. Anonymkode: ed370...ce4 Det er tryggere enn å gjøre det alene. Likevel har vi sett gang på gang den siste tiden, at folk rundt/offentlig rom ikke nødvendigvis beskytter deg fra å bli knivstukket. Man trenger ikke på død og liv å slå opp in person. En telefon kan være nok, fra et annet sted han ikke kjenner til, sammen med noen. Anonymkode: b7737...c32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå