Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MED FORELDRENE?? 🫥

Og kokain på byen?

Hard pass.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk høre at jeg var snerpete, og at dette er helt normalt, noe det absolutt ikke er i mine øyne.

Han har et voldsomt temperament, så er litt engstelig for å gjøre det slutt face to face, samtidig som det er feigt å gjøre det via mld. Hva ville dere gjort i min situasjon?

Bare å sende en sms. Ikke tenk på at enkelte mener det er feigt. Det er det tryggeste og enkleste å gjøre. 

Å avslutte forholdet er det eneste rette å gjøre. Denne personen er full i røde flagg. Gå videre, ikke kast bort tiden på en person som har vist seg å være best uten. 

Anonymkode: 3458a...d1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke feigt å ta vare på egen sikkerhet. Uansett hvordan det måtte gjøres. 

Anonymkode: 02d1a...20c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg har gjort det en gang, tok det ute på en café, med mye folk rundt, og hadde i tillegg en kompis der (ved annet bord i nærheten) som han jeg skulle slå opp med ikke kjente. Gjør noe slikt. 

Anonymkode: ed370...ce4

Det er tryggere enn å gjøre det alene. Likevel har vi sett gang på gang den siste tiden, at folk rundt/offentlig rom ikke nødvendigvis beskytter deg fra å bli knivstukket. 

Man trenger ikke på død og liv å slå opp in person. En telefon kan være nok, fra et annet sted han ikke kjenner til, sammen med noen. 

Anonymkode: b7737...c32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...