Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ikke at mine søsken skal arve meg. Noen som kan anbefale en advokat i vestfold til å sette opp testament?

Anonymkode: e8b45...0fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg gikk frem så brukte jeg google, og fant noen som var eksperter på dette. Og kjøpte pakke - med fremtidsfullmakt og ektepakt i samme. 

Veldig fornøyd. Det var tydelig at det var dette de stort sett gjorde. Så de var dyktige, tilbød frastpris, og var likevel veldig tilgjengelige. 

Anonymkode: cb7a8...580

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slik jeg gikk frem så brukte jeg google, og fant noen som var eksperter på dette. Og kjøpte pakke - med fremtidsfullmakt og ektepakt i samme. 

Veldig fornøyd. Det var tydelig at det var dette de stort sett gjorde. Så de var dyktige, tilbød frastpris, og var likevel veldig tilgjengelige. 

Du veit jo ikke om de gjorde en god jobb før du dør og det prøves i rettsystemet... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har ordnet testamente slik at ingen i vår familie arver oss. Penger som blir etter oss skal gå til kirkens bymisjon og lignende tjenester. Vi har ikke barn. 

Anonymkode: 1422f...9ed

Skrevet
newman01 skrev (5 timer siden):

Du veit jo ikke om de gjorde en god jobb før du dør og det prøves i rettsystemet... 

Om et testament er gyldig prøves svært sjelden i rettssystemet, for det forutsetter at slektsarvingene saksøker testamentsarvingene, noe som er svært kostbart og risikabelt. 

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (8 timer siden):

Og sannsynligheten for at det går bra er mye større når du bruker en anerkjent advokat, som har lagt tid ned i det, kan alle formalia, og oppbevarer dokumentet. 

Enn når du mekker det til selv med noe du finner på nett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...