AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg ønsker ikke at mine søsken skal arve meg. Noen som kan anbefale en advokat i vestfold til å sette opp testament? Anonymkode: e8b45...0fc
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Slik jeg gikk frem så brukte jeg google, og fant noen som var eksperter på dette. Og kjøpte pakke - med fremtidsfullmakt og ektepakt i samme. Veldig fornøyd. Det var tydelig at det var dette de stort sett gjorde. Så de var dyktige, tilbød frastpris, og var likevel veldig tilgjengelige. Anonymkode: cb7a8...580
newman01 Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slik jeg gikk frem så brukte jeg google, og fant noen som var eksperter på dette. Og kjøpte pakke - med fremtidsfullmakt og ektepakt i samme. Veldig fornøyd. Det var tydelig at det var dette de stort sett gjorde. Så de var dyktige, tilbød frastpris, og var likevel veldig tilgjengelige. Anonymkode: cb7a8...580 Du veit jo ikke om de gjorde en god jobb før du dør og det prøves i rettsystemet... 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Jeg og mannen har ordnet testamente slik at ingen i vår familie arver oss. Penger som blir etter oss skal gå til kirkens bymisjon og lignende tjenester. Vi har ikke barn. Anonymkode: 1422f...9ed
CAPS LOCK Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august newman01 skrev (5 timer siden): Du veit jo ikke om de gjorde en god jobb før du dør og det prøves i rettsystemet... Om et testament er gyldig prøves svært sjelden i rettssystemet, for det forutsetter at slektsarvingene saksøker testamentsarvingene, noe som er svært kostbart og risikabelt.
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august newman01 skrev (8 timer siden): Du veit jo ikke om de gjorde en god jobb før du dør og det prøves i rettsystemet... Og sannsynligheten for at det går bra er mye større når du bruker en anerkjent advokat, som har lagt tid ned i det, kan alle formalia, og oppbevarer dokumentet. Enn når du mekker det til selv med noe du finner på nett. Anonymkode: cb7a8...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå