AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg er så lei av folk som glor på meg på treningssenteret. Mest jenter faktisk og jeg er jente selv. I går var det ei som sto ved siden av meg foran speilet som knapt gjorde noe selv men studerte veldig hva jeg gjorde. Jeg trente helt vanlig med kettle bells, noen manualer og øvelser på matte. Jeg ser også helt vanlig og slank ut. Går stort sett uten sminke og har håret i en dott. Kan ikke folk bare konsentrere seg om seg selv! Hvorfor glor du på folk på treningssenter (om du gjør det)? Anonymkode: 41a1a...017 1
Stor pike Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Jeg glor ikke. Men jeg titter, ja. Noen ganger fordi utseendet fascinerer meg, behøver ikke å være sykt pen. Andre ganger fordi jeg er imponert. En liten flis av en jente som løfter det "dobbelte" av sin egen vekt fx. 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Folk liker å se på folk. Bare drit i det og fokuser på å trene. Anonymkode: 46913...bc1 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er så lei av folk som glor på meg på treningssenteret. Mest jenter faktisk og jeg er jente selv. I går var det ei som sto ved siden av meg foran speilet som knapt gjorde noe selv men studerte veldig hva jeg gjorde. Jeg trente helt vanlig med kettle bells, noen manualer og øvelser på matte. Jeg ser også helt vanlig og slank ut. Går stort sett uten sminke og har håret i en dott. Kan ikke folk bare konsentrere seg om seg selv! Hvorfor glor du på folk på treningssenter (om du gjør det)? Anonymkode: 41a1a...017 Kan jo være hun prøvde å se på hvordan du gjør øvelsen(e), fordi hun er usikker selv og kanskje ikke har brukt kettlebells. Hvorfor trenger det ha noe med utseendet å gjøre, og hvorfor må det tolkes i verste mening? Hadde aldri i verden giddet henge meg opp i om folk ser på meg på treningssenter. Det må man nesten forvente, er bare hjemmegym som kan forhindre det. Anonymkode: 21380...38c 7 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Kanskje noen ser på andre, for å se hvordan de gjør det osv for tips, eller kanskje de er usikker og prøver å kopiere? Kan ikke det tenkes? Anonymkode: 8986b...66a 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Det kan godt være at du glodde så mye på hun, at hun trodde du glodde på henne. Speil er vanskelig. Eller så kanskje hun var inspirert av øvelsene dine. Eller hun ble betatt. Folk glor, lær å leve med det. Anonymkode: 8569b...c33 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jo være hun prøvde å se på hvordan du gjør øvelsen(e), fordi hun er usikker selv og kanskje ikke har brukt kettlebells. Hvorfor trenger det ha noe med utseendet å gjøre, og hvorfor må det tolkes i verste mening? Hadde aldri i verden giddet henge meg opp i om folk ser på meg på treningssenter. Det må man nesten forvente, er bare hjemmegym som kan forhindre det. Anonymkode: 21380...38c Enig! Anonymkode: 8986b...66a
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Jeg kan se på andre på trening. Noen ganger fordi jeg bare kobler ut så jeg "ser" uten å se. Andre ganger ser jeg for å se på øvelser andre gjør og teknikker fordi jeg ikke er så dreven selv. Jeg tror ikke jeg glor, men jeg vet ikke hvordan det ser ut for andre. Anonymkode: 660b5...79e 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august Når ei på 20 har sånn tights som er som spraya på, hva skal en svak sjel gjøre 🤤 Anonymkode: 5d10e...10b
emilie123 Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Stor pike skrev (10 minutter siden): Jeg glor ikke. Men jeg titter, ja. Noen ganger fordi utseendet fascinerer meg, behøver ikke å være sykt pen. Andre ganger fordi jeg er imponert. En liten flis av en jente som løfter det "dobbelte" av sin egen vekt fx. Jeg titter også. Mest fordi jeg er imponert og noen ganger er det for å se og lære...
AnonymBruker Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august Jeg kikker stort sett på andre hvis de har en teknikk eller noe som jeg er interessert i. Hva med å se på henne, smile og si; Jeg ser du kikker litt? ...og så se hva hun sier? Ikke vær så klein med andre mennesker. Anonymkode: 010d5...e1e
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan jo være hun prøvde å se på hvordan du gjør øvelsen(e), fordi hun er usikker selv og kanskje ikke har brukt kettlebells. Hvorfor trenger det ha noe med utseendet å gjøre, og hvorfor må det tolkes i verste mening? Hadde aldri i verden giddet henge meg opp i om folk ser på meg på treningssenter. Det må man nesten forvente, er bare hjemmegym som kan forhindre det. Anonymkode: 21380...38c Ja, men det er jo derfor man går med ‘venner’, osv. Man må glo i en kontekst som tillater det. Det å glo på noen randoms er frekt. Anonymkode: c173f...60d 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er så lei av folk som glor på meg på treningssenteret. Mest jenter faktisk og jeg er jente selv. I går var det ei som sto ved siden av meg foran speilet som knapt gjorde noe selv men studerte veldig hva jeg gjorde. Jeg trente helt vanlig med kettle bells, noen manualer og øvelser på matte. Jeg ser også helt vanlig og slank ut. Går stort sett uten sminke og har håret i en dott. Kan ikke folk bare konsentrere seg om seg selv! Hvorfor glor du på folk på treningssenter (om du gjør det)? Anonymkode: 41a1a...017 Jeg tenker folk gjør det enten fordi de faktisk er interessert i hva du gjør (altså at du enten har god eller direkte dårlig teknikk) eller bare fordi de kjeder seg. Trening er kjedelig. Og så er det tydelig at det i høyere aldersgrupper enten er sosialt akseptabelt å glo, eller at de ikke lengre bryr seg om normal folkeskikk. For damer 60+ glor helt åpent uansett hvor du er. Inkludert i dusjen på svømmehallen. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men det er jo derfor man går med ‘venner’, osv. Man må glo i en kontekst som tillater det. Det å glo på noen randoms er frekt. Anonymkode: c173f...60d Ja. Og samfunnet formelig flommer over av voksne med uønsket adferd. Det er ikke ønskelig, selvsagt, men det er som det er. Vi må leve i den verden folk flest har valgt å skape, ikke den verden vi skulle ønske de valgte å skape. Og så kan vi selvsagt med egen adferd bidra til en bedre heller enn en verre verden. Men det hindrer ikke han rasistiske naboen din i å iherdig bygge en verre verden, eller hun dama som mobber folk fordi de er overvektige i å bygge en verre verden. Anonymkode: 65269...b89
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, men det er jo derfor man går med ‘venner’, osv. Man må glo i en kontekst som tillater det. Det å glo på noen randoms er frekt. Anonymkode: c173f...60d Det får i så fall bare være frekt. Anonymkode: 6f1b7...157 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august Jeg er sjeleglad for at jeg er så heldig å ha tilgang til en velutstyrt gym igjennom jobb. Der får jeg stort sett trent alene…det er helt nydelig 😃 De få gangene det er andre å trener der, så er det i tilfelle en kollega eller to. Anonymkode: 86802...440
AnonymBruker Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august Fader så krenka folk er! De tror alt er "å glo" dersom øynene ser. Get over you self! Folk har lov å se hvor de vil. Anonymkode: d2572...592 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, men det er jo derfor man går med ‘venner’, osv. Man må glo i en kontekst som tillater det. Det å glo på noen randoms er frekt. Anonymkode: c173f...60d Jeg synes ikke det er frekt i det offentlige rom og når det mest sannsynlig er gjort på en uskyldig måte, som f.eks. for å lære noe. Tåler man ikke mer enn det fra folk får man heller skaffe seg privat gym. Anonymkode: 21380...38c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #19 Skrevet 6. august Det er ikke direkte frekt, men jeg synes det er litt rart å ikke fokusere på seg selv når man er der for å trene. Det er ikke en sosial arena og jeg liker å kunne trene uten å bli selvbevisst fordi noen står og glor. Og da mener jeg å stå rett opp og ned å se på meg, ikke kaste noen blikk her og der. Anonymkode: 41a1a...017
AnonymBruker Skrevet 6. august #20 Skrevet 6. august Jeg ser på andre for å bli inspirert. I går stod jeg ved siden av ei tynn, lita jente som var imponerende sterk! Da måtte jeg se hvilke øvelser hun gjorde.. (jeg er dame selv). Anonymkode: c875a...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå