Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bruker dere å komme? La oss for enkelhets skyld si at dere bare kommer en gang under sex/samleie. 

Legger dere opp til at dere alltid kommer samtidig? Eller fokuserer dere på hverandre, slik at den ene kommer først og den andre etterpå?

Og hvordan føler du deg da, du som har kommet først, om å fortsette sexen når du egentlig har fått ditt og er litt ferdig?

Anonymkode: 5d33c...84a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan bruker dere å komme? La oss for enkelhets skyld si at dere bare kommer en gang under sex/samleie. 

Legger dere opp til at dere alltid kommer samtidig? Eller fokuserer dere på hverandre, slik at den ene kommer først og den andre etterpå?

Og hvordan føler du deg da, du som har kommet først, om å fortsette sexen når du egentlig har fått ditt og er litt ferdig?

Jeg er ikke nødvendigvis ferdig selv om jeg kommer først. Vi kommer aldri sammen, jeg kommer først og så han etterpå. 

Anonymkode: 891ec...65d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fokuserer på henne først 100% av gangene, både for å sikre at hun får orgasme, men også fordi hun har mulighet til å komme flere ganger innen ganske kort tid, mens jeg trenger litt tid på å hente meg inn.

Jeg er flinkere til å styre akkurat når jeg kommer enn henne, så dersom vi har bestemt oss for å prøve å komme samtidig jobber vi henne opp til 99.5% først, og så kommer jeg mens hun kommer. Men det tilhører sjeldenhetene at vi prøver å komme samtidig - kan fort bli litt prestasjonsangst og unødvendig stress for liten gevinst. Å komme, og å se partneren komme er jo deilig uansett om det skjer samtidig eller ikke.

Når jeg kommer, blir jeg (ufrivillig) veldig uinteressert i å fortsette, men kan fint ligge og kose litt, men orker ikke å fortsette med noe seksuelt uten en liten pause.

Anonymkode: 7b7ab...8ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid mine orgasmer før vi i det hele tatt har samleie. Om jeg har orgasme(r) først, så er samleie mye bedre da jeg blir mer følsom. 

Anonymkode: b6d9f...f8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer alltid samtidig, venter på hverandre og stuper inn i lykkerusen sammen.

Anonymkode: be084...ef3

Skrevet

Vakker tanke det å komme samtidig. Det hender en sjelden gang, men stort sett kommer hun først. (Naturlig nok, i og med at vi må ta pause etter at jeg har kommet). Det tenner veldig at hun kommer, så jeg varer ikke lenge etterpå. Eller det kan være at jeg bare har utvikla en uvane med å bli ferdig i en fei når hun har kommet, jeg vet ikke. Jeg er jo gjerne den aktive, så jeg må fokusere på henne og hva som virker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig oppskrytt å komme samtidig. Jeg er så bortevekk når jeg får orgasme at jeg går helt glipp av hva som skjer med han. Det er derfor ikke noe jeg ønsker at skal jobbes mot. Jeg får først, i mellom og til slutt, han kan få sin sånn at jeg kan nyte hans nytelse også.

Anonymkode: 8d482...ac3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er skikkelig oppskrytt å komme samtidig. Jeg er så bortevekk når jeg får orgasme at jeg går helt glipp av hva som skjer med han. Det er derfor ikke noe jeg ønsker at skal jobbes mot. Jeg får først, i mellom og til slutt, han kan få sin sånn at jeg kan nyte hans nytelse også.

Anonymkode: 8d482...ac3

Støttes 100%. Mye bedre å ha 2+ dedikerte høydepunkt enn dette tullet.

Anonymkode: 01a2b...4e0

AnonymBruker
Skrevet

vi kommer alltid sammen, det gjør begges orgasmer enda sterkere. 

Anonymkode: 51dad...ca3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Som regel kommer jeg først, både en og to ganger. Det  betyr ikke at jeg er ferdig, og det er deilig å holde  blikket  til mannen når han kommer. Men det hender, som i dag med ff, at vi kommer voldsomt samtidig. Det er jo også ganske magisk😊

AnonymBruker
Skrevet

Meg først, så han. Alltid. Om vi kommer samtidig blir orgasmen min bli mindre intens. Fordi jeg blir så opptatt av han. 

Anonymkode: e798a...841

• Liker 1
Skrevet

Som regel kommer hun først. Jeg synes hennes orgasme er så tennende, at jeg vil nyte den fullt, og så kan jeg komme etterpå. Tidligere var jeg mer opptatt av at vi skulle komme samtidig (skal være sagt at siden partners orgasme er så deilig, så utløser det ofte min egen), men nå er det mer fokus på å bygge opp orgasmene slik at de er kraftigere.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to varianter. Jeg kommer noen ganger vaginalt først, er ikke "ferdig" av den grunn. Er vi i en sikker periode kommer vi samtidig og han fyller meg godt opp. Tanken er så tennende at jeg ikke alltid klarer å vente.

Ellers så kommer jeg først, så kommer han i munnen min etter en våt bj.

Anonymkode: 36b73...e64

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg som dame er ikke ferdig etter orgasme. Han er ferdig men hjelper meg med hender, munn, leker etter orgasme.

Anonymkode: 382df...447

Skrevet

Vi kommer ikke samtidig.

Men vi bytter innimellom på hvem som kommer først.

Skrevet

Sjelden vi kommer samtidig, syns det er best når han penetrerer meg. Nåværende ff kan ikke penetrere meg pga medisinske problemer, men han kan suges til orgasme, og jeg kan slukkes til orgasme 😍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ingenting er bedre enn å komme samtidig som kjæresten, føler meg aldri nærmere eller mer intim med henne enn når det skjer. Det føles helt magisk. I utgangspunktet kommer hun fortere av stimuli enn meg, men sekundet jeg vet at hun er i ferd med å komme fremskyndes min orgasme noe voldsomt, og vi ender som regel opp meg å komme likt. 

Anonymkode: 567e4...6fe

• Liker 1
Skrevet
Langline skrev (15 timer siden):

Som regel kommer jeg først, både en og to ganger. Det  betyr ikke at jeg er ferdig, og det er deilig å holde  blikket  til mannen når han kommer. Men det hender, som i dag med ff, at vi kommer voldsomt samtidig. Det er jo også ganske magisk😊

Heldig du som har både mann og FF🫡❣️
Men jo.. enig i rekkefølgen og antall orgasmer, her i huset brukes PIV mest til avslutning..

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Heldig du som har både mann og FF🫡❣️
Men jo.. enig i rekkefølgen og antall orgasmer, her i huset brukes PIV mest til avslutning..

Ja, er privilegert, jeg vet 🥰 De vet om hverandre også. Må bare si det før moralpolitiet kommer 🤭

Endret av Langline
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte helt i begynnelsen at penetreringen blir bedre hvis jeg har kommet først, og helt siden da (ca 1 år siden) er han besatt på at jeg skal ha ihvertfall én orgasme før selve sameiet. Jeg kan godt komme igjen etterpå, og da gjerne når han kommer - for det synes jeg er veldig tennende!

Anonymkode: 39e06...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...