AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg er glad i og kjøpe sånne pakker med tightser og t-skjorter som passer sammen. Har handlet mye på HM, men synes ikke kvaliteten er så bra lenger. Hvor handler dere sånt? Anonymkode: 14df4...0a0
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Kjøper litt fra Marmar, konges sløjd og sånne type merker man ikke kjøper i kjedebutikker/fast fashion. Synes det holder MYE bedre på fasong og farge. Ellers så har next en del som jeg synes har bedre kvalitet enn H&M og sånt.. Anonymkode: 17fdc...762 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Jeg synes Lindex virker som litt bedre kvalitet enn H&M og Kappahl. Anonymkode: d4d30...97b 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes Lindex virker som litt bedre kvalitet enn H&M og Kappahl. Anonymkode: d4d30...97b Enig i denne. Lindex virker bedre i kvalitet. Jeg har pleid å kjøpe Zara, men det synes jeg også har tapt seg en del de siste årene. Tar derfor også gjerne imot tips til andre merker og ev. hvor det kan bli kjøpt. Anonymkode: 191bc...937
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august Jeg har flere forslag til skikkelig gode merker til barn. Det koster mer enn kjedebutikkene, men varer attpåtil lengre og kan ofte videreselges. Vet ikke hvilken alder dere er ute etter, men kan ramse opp det vi har brukt fra baby til småskolen. Nøstebarn, huttelihutt, Marmar, konges sløjd (kommer med et eget babyleker til høsten som heter Fanga Fontana), Joha, petit Beteau, Donsje Amsterdam, the Simple folk, Bobo Choses, Molo (spesielt når de er kommet i skolealder), Tocoto vintage, Levi’s, Marmar, lil atelier, Sofie schnoor +++ alt dette er gode kvaliteter i rene materialer og etisk produsert. Ikke fast fashion. Litt dyrere enn kjedebutikkene, men man kan ofte gjøre gode kjøp på for eksempel babyshop.no, Magasin.no, luksusbaby, små enkeltstående barnebutikker rundt om i Norge. Anonymkode: 17fdc...762
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har flere forslag til skikkelig gode merker til barn. Det koster mer enn kjedebutikkene, men varer attpåtil lengre og kan ofte videreselges. Vet ikke hvilken alder dere er ute etter, men kan ramse opp det vi har brukt fra baby til småskolen. Nøstebarn, huttelihutt, Marmar, konges sløjd (kommer med et eget babyleker til høsten som heter Fanga Fontana), Joha, petit Beteau, Donsje Amsterdam, the Simple folk, Bobo Choses, Molo (spesielt når de er kommet i skolealder), Tocoto vintage, Levi’s, Marmar, lil atelier, Sofie schnoor +++ alt dette er gode kvaliteter i rene materialer og etisk produsert. Ikke fast fashion. Litt dyrere enn kjedebutikkene, men man kan ofte gjøre gode kjøp på for eksempel babyshop.no, Magasin.no, luksusbaby, små enkeltstående barnebutikker rundt om i Norge. Anonymkode: 17fdc...762 Enig i disse! Vil også legge til Frugi, Flink og buksene til Trollkids. Anonymkode: c1e8c...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå