AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Det har blitt mange podcasts der ute, blant annet Tate, Peterson, to damer som kaller seg Pearl og Jedediah (som driver med utstrakt internalisert misogynisme), som utrolig mange menn følger og kommenterer på. Disse podcastene sprer kvinnehat, som tilhengerne villig støtter. Problemet er at de ser små og patetiske ut når de kommenterer. De vil ikke "være tjener for en kvinne" eller gjøre noe for en kvinne for å få til et forhold, men de hyller disse "guruene" og kunne ha gitt livet sitt for Tate og co. Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis flere av disse mennene sugde pikken til Tate hvis han ba dem om det. Ser de ikke selv hvor idiotisk de fremstår? Anonymkode: 8cac2...2ca 6 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis flere av disse mennene sugde pikken til Tate hvis han ba dem om det. Ser de ikke selv hvor idiotisk de fremstår? Anonymkode: 8cac2...2ca Han ber ikke om seksuelle tjenester han ber om pengene deres og han får dem. Tate tjener penger på "bli rik raskt"-kurs. Alt annet han gjør er kun for å få oppmerksomhet og tilhengere som kjøper kursene hans. Ser du nevner Peterson sammen med Tate, men selv om det de driver med er noe av det samme så er Peterson mer stueren enn Tate. Peterson virker som en tradisjonell selvhjelps-guru. Han har selvsagt sagt og gjort ting han ikke burde. Men han er ikke i nærheten av å være like ille som Tate-brødrene. De er kjeltringer. Anonymkode: 519b1...d82 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Jeg mister all respekt for en person hvis de har Andrew Tate som forbilde. Dette er en kriminell voldtektsmann som utnytter sårbare mennesker for å gjøre seg selv rik. Anonymkode: 9410c...238 4 6
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Ser ut? Er, mener du vel. Anonymkode: b7125...06f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august De har vel en annen overbevisning enn deg, og det at du synes de ser patetisk ut er kanskje ikke noe som bekymrer dem så veldig? Jeg synes at mange feminister ser patetisk ut, men jeg tror ikke at de legger seg ned og gråter hvis jeg forteller dem det… Anonymkode: ea089...450
Tiuren Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det har blitt mange podcasts der ute, blant annet Tate, Peterson, to damer som kaller seg Pearl og Jedediah (som driver med utstrakt internalisert misogynisme), som utrolig mange menn følger og kommenterer på. Disse podcastene sprer kvinnehat, som tilhengerne villig støtter. Problemet er at de ser små og patetiske ut når de kommenterer. De vil ikke "være tjener for en kvinne" eller gjøre noe for en kvinne for å få til et forhold, men de hyller disse "guruene" og kunne ha gitt livet sitt for Tate og co. Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis flere av disse mennene sugde pikken til Tate hvis han ba dem om det. Ser de ikke selv hvor idiotisk de fremstår? Anonymkode: 8cac2...2ca Strengt tatt synes jeg du også virker patetisk i dette innlegget, her var det ett sammensurium av lett gjennomskuelige hersketeknikker. Hvor ble det av ideen om å ta ballen og ikke mannen? Av de du nevner har jeg bare hørt hva Peterson har å si, og selv de som ikke er enige med han må innrømme at han er en intelligent og dannet mann. Og en knivskarp debattant. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 8.33): Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis flere av disse mennene sugde pikken til Tate hvis han ba dem om det. Hvorfor driver du å sprer homo hat på forumet? Har du ikke lært noe av pride? Anonymkode: 1a9d5...87a
herzeleid Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 8.33): Problemet er at de ser små og patetiske ut når de kommenterer. De vil ikke "være tjener for en kvinne" eller gjøre noe for en kvinne for å få til et forhold, men de hyller disse "guruene" og kunne ha gitt livet sitt for Tate og co. Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis flere av disse mennene sugde pikken til Tate hvis han ba dem om det. Ser de ikke selv hvor idiotisk de fremstår? Anonymkode: 8cac2...2ca Det gjør de sikkert ikke, men hvor ser du dem? Jeg spør fordi jeg ikke kan komme på å ha hørt noen støtte Tate før og har inntrykk av at disse i stor grad samles på mer avsidesliggende plasser.
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Tiuren skrev (23 timer siden): Strengt tatt synes jeg du også virker patetisk i dette innlegget, her var det ett sammensurium av lett gjennomskuelige hersketeknikker. Hvor ble det av ideen om å ta ballen og ikke mannen? Av de du nevner har jeg bare hørt hva Peterson har å si, og selv de som ikke er enige med han må innrømme at han er en intelligent og dannet mann. Og en knivskarp debattant. Knivskarp som i er kverulerende, furtende og nekter å være sammarbeisvillig. Han er anti kvinne samtidig som at han putter oss på en merkelig urealistisk pidestall og religiøs. Han er, sammen med tate, starten på slutten av mange menn sin perosnlighet og sjangs på damer og våre damers trussel om å miste retten til abort og sikkert på sikt frihet. De er farlige dumme menn og det er min mening, ikke en hersketeknikk. De er serriøst to mindre inteligente mennesker som presenterer seg som at de vet best og kan å prate i munnen på noen. Anonymkode: 79a63...518 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Den enøyde er konge i de blindes land. Det er vel noe sånt de tror. Kanskje det ble feil oversatt Men de tror de er mye bedre enn oss som er sauer. De bryr seg ikke. Anonymkode: 51b4f...217
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august herzeleid skrev (7 minutter siden): Det gjør de sikkert ikke, men hvor ser du dem? Jeg spør fordi jeg ikke kan komme på å ha hørt noen støtte Tate før og har inntrykk av at disse i stor grad samles på mer avsidesliggende plasser. Da er det sikkert bare botter som støtter tate da og ingen har sikkert blitt overfallt eller noe. Fake news hele greia sikkert, for din hukkommelse avgjør virkeligheten, helt klart. Anonymkode: 79a63...518
herzeleid Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det sikkert bare botter som støtter tate da og ingen har sikkert blitt overfallt eller noe. Fake news hele greia sikkert, for din hukkommelse avgjør virkeligheten, helt klart. Anonymkode: 79a63...518 Jeg aner ikke hvorfor du hisser deg opp og blir passivt aggressiv, men det fremstår malplassert.
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august herzeleid skrev (2 minutter siden): Jeg aner ikke hvorfor du hisser deg opp og blir passivt aggressiv, men det fremstår malplassert. Fordi vi har et verdesproblem av kvinnehatere og du later som at de ikke er ekte. Du fremstår som at du har selektiv hukommelse hver gang det passer deg. Anonymkode: 79a63...518 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august Har ikke hørt om Jedediah, men Pearl. For ei fæl dame. Hun møter seg straks i døra da hun (28, snart 29 år nå) mener at kvinner single kvinner over 35 år ikke er verdt noe. Hun er ei skikkelig pick-me-dame, men ingen menn som velger henne. Selv ikke de konservative mennene 😛 Hun spurte: Men da hun dated en fyr (i tre måneder), ble det avsluttet fordi han anklagde henne for å være utro mens hun sier han var manipulativ og abusive. Dobbeltmoralen lenge leve 😛 I en podcast sa hun om voldelige forhold: Sitat “Sorry, guys, but you attract what you are.” og ''Women are not getting abused left, right, and center. [In] most abusive situations, the parties are abusing each other'' Sitat In an episode with YouTuber Destiny, Pearl claimed, “I actually think that, like, women like to be cheated on.” Twittern hennes: Anonymkode: 09976...72e 1
Gratis Skrevet 7. august #15 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 8.33): Det har blitt mange podcasts der ute, blant annet Tate, Peterson, to damer som kaller seg Pearl og Jedediah (som driver med utstrakt internalisert misogynisme), som utrolig mange menn følger og kommenterer på. Disse podcastene sprer kvinnehat, som tilhengerne villig støtter. Problemet er at de ser små og patetiske ut når de kommenterer. De vil ikke "være tjener for en kvinne" eller gjøre noe for en kvinne for å få til et forhold, men de hyller disse "guruene" og kunne ha gitt livet sitt for Tate og co. Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis flere av disse mennene sugde pikken til Tate hvis han ba dem om det. Ser de ikke selv hvor idiotisk de fremstår? Anonymkode: 8cac2...2ca Se på intervjuet mellom Andrew Tate og Pierce Morgan diskutere Gaza/Israel. Helt episk, Tate er usedvanlig smart og god til å artikulere/kommunisere. Ligger på Youtube, PART 2: Andrew Tate Talks Palestine and Israel With Piers Morgan | Latest Interview. Jeg blir kastet ut herfra hvis jeg poster linken.🙄
AnonymBruker Skrevet 7. august #16 Skrevet 7. august Gratis skrev (Akkurat nå): Se på intervjuet mellom Andrew Tate og Pierce Morgan diskutere Gaza/Israel. Helt episk, Tate er usedvanlig smart og god til å artikulere/kommunisere. Ligger på Youtube, PART 2: Andrew Tate Talks Palestine and Israel With Piers Morgan | Latest Interview. Jeg blir kastet ut herfra hvis jeg poster linken.🙄 Jeg håper og tror det går an å lære noe her i verden uten å måtte ta til takke med overgripere og menneskesmuglere som kilde. Hitler har sikkert en god pannekake oppskrift på lur, men..? Alle kan ha et smart øyeblikk, men gjør det dem til brilliante og gjør det opp for alt det fæle? NEI! Anonymkode: 79a63...518 1 1
Gratis Skrevet 7. august #17 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 13.49): Jeg mister all respekt for en person hvis de har Andrew Tate som forbilde. Dette er en kriminell voldtektsmann som utnytter sårbare mennesker for å gjøre seg selv rik. Anonymkode: 9410c...238 Det er faktisk mulig å ha mer enn en tanke i hodet på en gang. Jeg har hørt mye på Tate og er enig med mye, men selvsagt ikke alt. Pleier du ofte å dømme folk før de er funnet skyldige. Det kan fort bli en heksejakt!
herzeleid Skrevet 7. august #18 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fordi vi har et verdesproblem av kvinnehatere og du later som at de ikke er ekte. Du fremstår som at du har selektiv hukommelse hver gang det passer deg. Anonymkode: 79a63...518 Jeg spør hvor TS ser de som hyller Tate, fordi de ikke virker å være på arenaer jeg normalt frekventerer. Om det ikke skal mer til for å vippe deg av pinnen tror jeg kanskje internett ikke er sunt for deg. 1
Gratis Skrevet 7. august #20 Skrevet 7. august herzeleid skrev (1 minutt siden): Jeg spør hvor TS ser de som hyller Tate, fordi de ikke virker å være på arenaer jeg normalt frekventerer. Om det ikke skal mer til for å vippe deg av pinnen tror jeg kanskje internett ikke er sunt for deg. De sitter i den norsk media bobla som mater dem med alt de ønsker de skal vite. Enda viktigere, de velger også hva de ikke skal vite noe om. Verden blir da sort/hvit. De kan bestemme hvem som er de gode og hvem som er de onde. Bare se på dekningen av Trump, hadde Trump stått til valg her ville han ikke kommet over sperregrensen. Bare det burde vel være nok for folk å åpne øynene å forstå at de blir holdt i mørket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå