sollyset Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Inspirasjon til innkjøp av bursdagsgave. Jenta mi ønsker seg havfruehale, hun har allerede havfrue kostymer. Jeg ønsker å gi henne noe annet, men vet ikke hva.
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Hoppetau, gabbys dukkehus Anonymkode: b0802...85c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Fra den alderen begynte leker fra Schleich å bli populært. Hester og alver mm. Og «alle» femåringene i barnehagen snakker om, og leker med, Enehjørningakademiet. Anonymkode: 3c946...4c0 1
monican94 Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august perler ? både til perlebrett og til å lage smykker er gjerne superpopulært i den alderen 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Jeg kan anbefale den kjempestore perleboka som gave sammen med perler og perlebrett. Den boka ble daglig brukt i femårsalderen her. Men jeg aner jo ikke hva hun har eller ikke har, men vår lekte mye med dukker som femåring. Vet ikke om din er der. Sånn tvillingbarnevogn til dukkene var veldig poppis Anonymkode: 48718...037
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fra den alderen begynte leker fra Schleich å bli populært. Hester og alver mm. Og «alle» femåringene i barnehagen snakker om, og leker med, Enehjørningakademiet. Anonymkode: 3c946...4c0 Varierer nok fra barnehage til barnehage. Jeg har en 5 åring og har aldri hørt om enhjørningakademiet Anonymkode: d62ad...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Den første boka om Musse og Helium om dere ikke har lest de allerede! Anonymkode: 688f1...fd5 1
sollyset Skrevet 6. august Forfatter #8 Skrevet 6. august monican94 skrev (1 time siden): perler ? både til perlebrett og til å lage smykker er gjerne superpopulært i den alderen Hun har masse perler❤️
sollyset Skrevet 6. august Forfatter #9 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Varierer nok fra barnehage til barnehage. Jeg har en 5 åring og har aldri hørt om enhjørningakademiet Anonymkode: d62ad...7c1 Jaa, det har jeg ikke tenkt på. 😍
sollyset Skrevet 6. august Forfatter #10 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Fra den alderen begynte leker fra Schleich å bli populært. Hester og alver mm. Og «alle» femåringene i barnehagen snakker om, og leker med, Enehjørningakademiet. Anonymkode: 3c946...4c0 Mi synes også dette er veldig spennede😀
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Lego, hama perler, smykkeperler, hobbyting, squishmellow, kosedyr som kan spraymales, gabbys dukkehus, enhjørning akademi eller monster high leker, fargeleggingsbøker, tusjer. Anonymkode: f4a0b...843 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå