Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli ganske lei av all chattingen. Siden jeg søker noe seriøst, vil jeg unngå å gi inntrykk av at jeg bare er ute etter én ting ved å være for ivrig med å spørre om date - så lurer på når er det passende å foreslå å møtes?

Anonymkode: dd76f...6ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du foreslår å møtes tidlig gir ikke det automatisk inntrykk av å være ute etter en ting. En er heller ikke desperat. 

En kan treffes for en rask kaffe for å si hei, trenger ikke gjøre det så voldsomt.

Anonymkode: 32ab1...054

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame. Men jeg er dame, og jeg kjenner at de som spør meg samme dag som vi begynner å chatte om å møtes føles for tidlig ut. Men jeg har begynt å spørre om en videochat. Er veldig fornøyd med det, da ser man kjapt om det er noen match eller ei, uten at man trenger alt det styret å møtes fysisk.

Anonymkode: 0d070...9bb

AnonymBruker
Skrevet

Samme dag er for tidlig, men ellers vil jeg si det kommer an på samtalen og måten man spør. 
Jeg har hatt gode nok samtaler i løpet av 2 dager til å si ja til å møtes. 

Har nylig vært på date med en, vi chattet i noen uker først pga ferie. Men han er lite på telefonen, så det tok en stund før jeg følte vi hadde noen gode samtaler. 
Eksen møtte jeg etter noen få meldinger. Men det var noe med måten han spurte på, som gjorde at det virket så avslappet, naturlig og uformelt. Vi var sammen ett år. 

Jeg synes det er greit å møtes tidlig for å teste kjemien. Men da i en setting hvor det er naturlig at man møtes en stund, og så drar hjem hvert til sitt. 
Inviterer man til en øl midtukers når begge skal på jobb dagen etter, så har man allerede lagt rammen for at det blir en øl og så hjem hver for seg. 
Inviterer man til en øl en lørdagskveld, så kan det fort gi inntrykk av at man ønsker noe mer enn kun en øl. 

Anonymkode: 1bafb...844

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil aldr være desperat om du er villig til å gå. Hvordan du oppfattes vil alltid være utenfor din kontroll - men igjen, det burde ikke ha noe å si hvordan du oppfattes fordi du er villig til å gå om det ikke går som du vil. Be ut når du vil, om den du vil gå ut med sier nei… vel, ha det bra, neste 

Anonymkode: 07237...23a

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hvordan du inviterer og hva slags date du legger opp til.

Mitt inntrykk av damer på Tinder er at de synes menn enten er for direkte og slibrige og vil ha sex - mens andre er alt for tafatte og chatter ihjel matchen, og at det er lite midt i mellom. 

Inviter i vei du. Ofte er kaffedate og/eller gåtur en low key start. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...