AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Noen ganger er det ikke nok å elske. Jeg elsker en person... ikke bare litt, men med en dyp og ekte tilknytning. Men jeg er ikke den eneste i livet hennes. Det finnes også andre. Og for å kunne være med henne, prøver jeg å overse det. Det er ikke lett. Jeg føler at noe i meg forsvinner litt hver dag. Men frykten for å miste henne gjør at jeg holder ut. For når hun forsvinner, mister alt mening. Kanskje dette ikke er kjærlighet, men avhengighet. Kanskje kjærlighet ikke burde bety å godta slike ting. Men hva om det faktisk er det kjærlighet handler om? At man noen ganger må tåle alt, bare for å få være der? Jeg vet ikke... Hva ville du gjort? Anonymkode: 7d046...479 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Kjærlighet er ikke å tåle alt. Hun må prioritere deg om hun elsker deg og. Du bør enten avslutte eller sette et ultimatum, for din egen del. Det er ikke verdt å miste seg selv over noen andre. Det er mange kvinner der ute som hadde valgt kun deg. Hva slags forhold har du til henne og hvem er disse andre? Anonymkode: 9d8ac...bc6 1
Strigiformes Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Vet hun hva du føler for henne? Kjærlighet er ikke å tåle alt eller tolerere alt, men om du ikke vet om du elsker henne eller er avhengig av henne, ja da blir det vanskelig...
Svartfugl Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen ganger er det ikke nok å elske. Jeg elsker en person... ikke bare litt, men med en dyp og ekte tilknytning. Men jeg er ikke den eneste i livet hennes. Det finnes også andre. Og for å kunne være med henne, prøver jeg å overse det. Det er ikke lett. Jeg føler at noe i meg forsvinner litt hver dag. Men frykten for å miste henne gjør at jeg holder ut. For når hun forsvinner, mister alt mening. Kanskje dette ikke er kjærlighet, men avhengighet. Kanskje kjærlighet ikke burde bety å godta slike ting. Men hva om det faktisk er det kjærlighet handler om? At man noen ganger må tåle alt, bare for å få være der? Jeg vet ikke... Hva ville du gjort? Anonymkode: 7d046...479 Kjærlighet skal ikke gjøre vondt. Du skriver ganske kryptisk her. Du skriver at det finnes også andre. Hva betyr det? Er dere sammen oig hun har en eller flere på sida? Eller vil du at dere skal bli sammen, mens hun ikke vil binde seg? Uansett er ikke dette bra for deg. Du tror nå at du ikke kan leve uten henne, men jeg lover deg at det kan du. Med tiden. Det bil gjøre vondt en god stund, men så vil det bli bedre og du kan finne noen som faktisk vil ha DEG og bare deg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg elsker en person... ikke bare litt, men med en dyp og ekte tilknytning. Men jeg er ikke den eneste i livet hennes. Det finnes også andre. Og for å kunne være med henne, prøver jeg å overse det. Anonymkode: 7d046...479 Hun er poly? Hvis det ikke er noe for deg, må du gå videre. Anonymkode: ac8f2...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå