AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:37 #1 Skrevet tirsdag kl 22:37 Alt jeg vil er å være med ham, men han har dessverre ikke de rette følelsene for meg 💔 Hvordan skal jeg klare å komme meg videre? Jeg hadde endelig klart å åpne meg for en ny mann etter en knalltøff skilsmisse, og nå har det plutselig tatt slutt uten at jeg så det komme. Jeg er skuffet, sint og ønsker svar som jeg ikke får. Anonymkode: f25c5...dcb 7 1
monican94 Skrevet tirsdag kl 22:38 #2 Skrevet tirsdag kl 22:38 Kvinn deg opp, vær alene lenge nok, elsk livet ditt som singel, så dukker den rette oppetterhvert 💪💪 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:54 #3 Skrevet tirsdag kl 22:54 Skjønner ikke helt den med å ønske å være med noen som ikke ønsker det tilbake. Du trenger heller ikke å vite mer, enn at han ikke har følelser for deg. Anonymkode: fe209...aed 2 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:59 #4 Skrevet tirsdag kl 22:59 Uventet er det motsatte av forventet. Anonymkode: c00aa...6d2 3 2
Serafin Skrevet tirsdag kl 23:09 #6 Skrevet tirsdag kl 23:09 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Alt jeg vil er å være med ham, men han har dessverre ikke de rette følelsene for meg 💔 Hvordan skal jeg klare å komme meg videre? Jeg hadde endelig klart å åpne meg for en ny mann etter en knalltøff skilsmisse, og nå har det plutselig tatt slutt uten at jeg så det komme. Jeg er skuffet, sint og ønsker svar som jeg ikke får. Anonymkode: f25c5...dcb Gratulerer! Nå har du tid til å bare fokusere på deg selv! Mange muligheter ligger fremfor deg. 2 1
Tøvftta Skrevet tirsdag kl 23:16 #7 Skrevet tirsdag kl 23:16 Føler med deg, det er tungt når man ikke får svarene man trenger når ting avsluttes fort. Men det er nok noen der ute som nå er klar for å elske deg på flere måter enn du vet om ❤️ Stå på videre 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:13 #8 Skrevet onsdag kl 07:13 Sender deg en klem❤️ var der selv for noen måneder siden. Det er knalltøft, vondt og jævlig. Gråt og få det ut, snakk med venner, gå en tur hvis du orker. Litt etter litt føles det bedre, og man ser fremover. Vet at man ikke klarer å se det når man står der hjerteknust, men det blir bra til slutt❤️ Anonymkode: 14042...97e 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:55 #9 Skrevet onsdag kl 07:55 Du sitter faktisk på alle svarene selv. Du har kanskje gjort akkurat det samme selv? Eller klarer å sette deg inn i hans situasjon? Har du noen gang datet, hatt en kjæreste, for så å oppleve at du ikke kjenner de rette følelsene for at det kan bli noe mer? Kanskje har du blitt forsøkt sjekket opp av noen du ikke var interessert i? Vel, da har du alle svarene du trenger. Du spør deg om hva det var med deg som gjorde at han ikke fikk de rette følelsene. Du vil vite hva du kunne gjort annerledes. Dette er helt feilt fokus. Spør deg heller om du var deg selv, var du autentisk? Om du var det, så kan du slappe helt av vel vitende om at det ikke kunne blitt dere. Om du ikke var deg selv bør du ta dette som en lærdom til neste gang du får en mulighet - vær autentisk Anonymkode: 76ffd...106 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:46 #10 Skrevet onsdag kl 11:46 Selv om det kan høres både kaldt og litt slemt ut, så har du fått gode råd her i tråden. Å være lenge alene er sunt for de fleste. Det er da man finner ut hvem man er, og hvordan man vil ha livet ditt. Anonymkode: 26bdd...44c 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:49 #11 Skrevet onsdag kl 11:49 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Alt jeg vil er å være med ham, men han har dessverre ikke de rette følelsene for meg 💔 Hvordan skal jeg klare å komme meg videre? Jeg hadde endelig klart å åpne meg for en ny mann etter en knalltøff skilsmisse, og nå har det plutselig tatt slutt uten at jeg så det komme. Jeg er skuffet, sint og ønsker svar som jeg ikke får. Anonymkode: f25c5...dcb Stor klem, gi deg tid til å bearbeide og være lei deg nå ❤️ Anonymkode: 43bef...dc7 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:17 #12 Skrevet onsdag kl 20:17 Slutt å kaste bort tiden på å rulle i din egen selvmedlidenhet. Du har ett liv. Lev. Anonymkode: eb9fd...ea0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:54 #13 Skrevet onsdag kl 21:54 Bearbeid sjokket og sorgen, så er det lurt å begynne å se fremover og ikke utbrodere og kjerne på alt som kunne ha vært. Klem M40 som har et nylig brudd bak seg og er på vei oppover ingen. Anonymkode: 3f8f5...06d 2
ChrisTønn Skrevet torsdag kl 16:52 #14 Skrevet torsdag kl 16:52 Opplevde faktisk det samme og det var tungt. Hva som er godt råd er ko ulik fra person til person, men jeg vil nå anbefale å ikke ha kontakt med han. Vær sammen med venner og bare jobb med å komme deg videre. Det er tungt, du trenger å gråte og sørge litt, men så blir det bedre ❤️ Sender klem. Lykke til ❤️
ChrisTønn Skrevet torsdag kl 16:54 #15 Skrevet torsdag kl 16:54 AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 0.54): Skjønner ikke helt den med å ønske å være med noen som ikke ønsker det tilbake. Du trenger heller ikke å vite mer, enn at han ikke har følelser for deg. Anonymkode: fe209...aed Fordi følelser og fornuft ikke er det samme. Det er ikke personen hun var glad i som blir borte, men også planene og fremtiden. det er ganske normalt å trenge en sørgeperiode etter ett brudd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå