Gå til innhold

Er dette skadedyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet hva dette er?

Hadde egt lastet opp flere bilder men fikk ikke det til. Men fant to stykk på rommet mitt, en på en nyvasket dyne og en annen på vinduet mitt.

IMG_0024.jpeg

IMG_0025.jpeg

Anonymkode: fda93...461

Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert. Men tror det.

AnonymBruker
Skrevet

Ser jo ut som en flue 🤨

Anonymkode: 6bf96...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan like gjerne være to stykker som har forvillet seg inn et åpent vindu…

har du vært ute og reist i det siste? Nettopp flyttet til ny leilighet? Kjøpt ny dyne? Kjøpt ny vaskemaskin? Nye møbler som har kommet i pappesker?

Anonymkode: 173f4...ee4

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært på ferie i utlandet eller kjøpt noe nytt. Tok kontakt med et skadedyrfirma som bekreftet at det ikke var skadedyr. Men vet jo fortsatt ikke hva dette er..har aldri sett noe slikt før. Men bor i kollektiv og vet flere har vært på ferie i utlandet. Blir heller ikke klokere av å søke på nettet.

Skrevet

ser ikke sånn ut🤪😜

AnonymBruker
Skrevet

Ligner på samme som satt på skjorta mi i dag. Når jeg hadde vært ute😅

Anonymkode: e5564...c8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har ikke vært på ferie i utlandet eller kjøpt noe nytt. Tok kontakt med et skadedyrfirma som bekreftet at det ikke var skadedyr. Men vet jo fortsatt ikke hva dette er..har aldri sett noe slikt før. Men bor i kollektiv og vet flere har vært på ferie i utlandet. Blir heller ikke klokere av å søke på nettet.

Det er vel et helt vanlig insekt, da. 

Søk opp en random biolog og spør da, hvis det er så viktig? Skadedyrfirmaet har jo avkreftet at det er skadedyr….

Anonymkode: 173f4...ee4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette en type møll da? Hatt en slik inne selv i år. Slapp den ut. Ikke sett fler enn denne ene. Ikke noe skadedyr så vidt meg bekjent

Anonymkode: d8fd9...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...