AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:19 #1 Skrevet tirsdag kl 22:19 Hei! Noen som vet hva dette er? Hadde egt lastet opp flere bilder men fikk ikke det til. Men fant to stykk på rommet mitt, en på en nyvasket dyne og en annen på vinduet mitt. Anonymkode: fda93...461
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Ser jo ut som en flue 🤨 Anonymkode: 6bf96...910 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Det kan like gjerne være to stykker som har forvillet seg inn et åpent vindu… har du vært ute og reist i det siste? Nettopp flyttet til ny leilighet? Kjøpt ny dyne? Kjøpt ny vaskemaskin? Nye møbler som har kommet i pappesker? Anonymkode: 173f4...ee4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Har ikke vært på ferie i utlandet eller kjøpt noe nytt. Tok kontakt med et skadedyrfirma som bekreftet at det ikke var skadedyr. Men vet jo fortsatt ikke hva dette er..har aldri sett noe slikt før. Men bor i kollektiv og vet flere har vært på ferie i utlandet. Blir heller ikke klokere av å søke på nettet. Anonymkode: fda93...461
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Ligner på samme som satt på skjorta mi i dag. Når jeg hadde vært ute😅 Anonymkode: e5564...c8a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har ikke vært på ferie i utlandet eller kjøpt noe nytt. Tok kontakt med et skadedyrfirma som bekreftet at det ikke var skadedyr. Men vet jo fortsatt ikke hva dette er..har aldri sett noe slikt før. Men bor i kollektiv og vet flere har vært på ferie i utlandet. Blir heller ikke klokere av å søke på nettet. Anonymkode: fda93...461 Det er vel et helt vanlig insekt, da. Søk opp en random biolog og spør da, hvis det er så viktig? Skadedyrfirmaet har jo avkreftet at det er skadedyr…. Anonymkode: 173f4...ee4 3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Er ikke dette en type møll da? Hatt en slik inne selv i år. Slapp den ut. Ikke sett fler enn denne ene. Ikke noe skadedyr så vidt meg bekjent Anonymkode: d8fd9...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå