Gå til innhold

Hvordan få av dekselet til pæren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne lampen, Nymåne, fra IKEA https://www.ikea.com/no/no/p/nymane-takspotlight-med-3-spotter-hvit-00336267/ Den ene pæren har gått, men jeg får absolutt ikke av dekselet slik at jeg kan få ut pæren:frustrert: De to andre går lekende lett opp, men den jeg må ha opp er som sagt ikke til å rikke:rasende: Jeg har prøvd oppvaskhansker, antiskli-sak fra tupperware som er til å få opp lokk med, kald kjøkkenklut, varm kjøkkenklut, skinnhansker, kjørehansker, diverse forskjellige andre type kluter - både fuktige og tørre, sykkelklær som har sånn antiskli inni seg og badesokker men ingenting hjelper... finnes det noe mer, utenom sterke naboer, som kan prøves?

Anonymkode: 4eb52...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring IKEA og reklamere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kun er en av tre som ikke kan åpnes, så er det noe feil med lampen. 

Anonymkode: af513...315

Skrevet

Surr en klut rundt dekselet og bruk en vannpumpetang for å få løs dekselet

AnonymBruker
Skrevet
Krist1an skrev (10 timer siden):

Ring IKEA og reklamere.

Lampen er nok alt for gammel til at den kan reklameres på

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvis det kun er en av tre som ikke kan åpnes, så er det noe feil med lampen. 

Det håper jeg virkelig ikke! Det er jo bare et deksel som ikke går av🙈

C-girl skrev (44 minutter siden):

Surr en klut rundt dekselet og bruk en vannpumpetang for å få løs dekselet

Takk, skal høre med naboer om noen har en å låne bort.

AnonymBruker
Skrevet

Når det er første gang du skifter pære på den og det først er nå det kommer for en dag at noe er feil med den sånn at du ikke får åpna den, så tror jeg at jeg hadde villet forsøkt med reklamasjon uansett. Det er jo ikke rimelig å forvente at du skifter pære når lampa er ny.

Anonymkode: 1d50c...cbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det håper jeg virkelig ikke! Det er jo bare et deksel som ikke går av🙈

Takk, skal høre med naboer om noen har en å låne bort.

Men det er jo feil at ett av 3 deksel ikke går opp... 
Det skal ikke være behov for å bruke verktøy for å skifte pære. Da skulle det i så fall vært behov for samme verktøy på de andre også... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IKEA sin kundeservice kan nok overraske deg allikevel. De er opptatt av levetid og at ting ikke skal kastes så du skal ikke se bort fra at de strekker seg litt for å hjelpe deg allikevel :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når det er første gang du skifter pære på den og det først er nå det kommer for en dag at noe er feil med den sånn at du ikke får åpna den, så tror jeg at jeg hadde villet forsøkt med reklamasjon uansett. Det er jo ikke rimelig å forvente at du skifter pære når lampa er ny.

Anonymkode: 1d50c...cbe

Men de som installerte lampen har jo satt i pærene da.

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

IKEA sin kundeservice kan nok overraske deg allikevel. De er opptatt av levetid og at ting ikke skal kastes så du skal ikke se bort fra at de strekker seg litt for å hjelpe deg allikevel :)

Har vært på ikea i dag, og alle fem jeg snakket med mente at den som skrudde igjen sist bare har skrudd ekstremt hardt sammen. Vi prøvde nemlig på lik lampe og den er veldig lett å skru hardt igjen men ikke fullt så enkel å skru opp igjen om den er skrudd hardt på🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...