AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Å gå rundt med 6-7% kroppsfett var et helvete. Glad jeg er over 40 og ler når jeg ser tilbake på 20-åra….. Anonymkode: a9dab...236 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Alle er vel flotte menn. Anonymkode: b80ca...31e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Har ikke første og siste samme kropp egentlig, bare forskjell ansikt? Jeg dras allikevel mer mot nr 1, så er det en forskjell der som bare underbevisstheten min oppfatter? Det er i hvert fall det som er nærmest min type. Jeg liker veltrente, men slanke/normalvektige menn. Nr 3 kan også gå, men den type kropp begynner å bli litt for smal/tynn for min smak. Nr.2 er overhodet ikke min preferanse pga fettprosent. Nr 4 og 5 blir litt for mye "beist" for meg. Anonymkode: 1885e...f66
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august Øverst til høyre, ev. nederst til høyre. Tenker rent estetisk nå, er ikke så glad i kraftige nakkemuskler. Er generelt ikke tiltrukket av masse muskler, slanke eller litt dadbod er finest, velproporsjonert. Uansett mye som teller mer enn kroppstype. Anonymkode: b2f6a...6a2 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Strigiformes skrev (2 minutter siden): Ingen av dem... Enig. De var ikke representative for min smak i det hele tatt. Anonymkode: b950a...a2d 4 1
Strigiformes Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. De var ikke representative for min smak i det hele tatt. Anonymkode: b950a...a2d Det er sjelen som tenner meg. Ikke kroppen... 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Ja, hvor er "relativt utrent og relativt slank mann"? Også umulig å sammenlikne med så forskjellige ansikter/hår da jeg er mye mer opptatt av ansikt enn kropp så lenge den ikke er altfor stor eller altfor tybn (flere av disse er dermed alt for muskuløse for min smak). Anonymkode: 33f10...4c1 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Jeg liker desidert MINST midten øverst. Anonymkode: d3fa3...076 5
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Jeg er ikke interessert i noen av disse kroppene, men det er min mening. Hver sin smak. Men gi meg en mann med litt pondus, en som er naturlig, og god og myk å kose med. Personligheten hans er uansett det viktigste, men jeg vil gjerne ha en mann med litt ekstra på kroppen jeg. En trent mann gir meg ingenting. Anonymkode: 874ec...6d2 4 1
Catbert Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august 1. lean 2. gymnast 3. aesthetic 4. crossfit 5. classic 6. powerlifter 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august Øverst til venstre eller i midten nederst. Anonymkode: 23002...085
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Savner et 7. alternativ, en vanlig kropp - og gjerne en litt god bamsete kropp 🤩 Hvis jeg skulle valgt noen her, måtte det blitt nr 2 i øverste rekke, men liker egentlig litt mer naturlig! Anonymkode: b83d9...9cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå