AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 #1 Skrevet 5. august 2025 Spørsmål til alle her som liker pupper og piercinger (alle andre kan gå videre, er ikke interessert i trollingen deres). Jeg skal ta piercing i begge brystvortene mine. Men puppene mine er asymmetriske. Er det skikkelig turn off eller gjør det ingen ting? Altså at asymmetriske bryster har piercinger. Anonymkode: 6d1f9...14e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 #2 Skrevet 5. august 2025 Piercing i puppene er ekstremt turn off, asymmetriske pupper er helt ok. Hilsen bifil. Anonymkode: 04735...e5c 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 #3 Skrevet 5. august 2025 Når jeg ser pierced brystvorter, så tenker jeg at vedkommende har ett dårlig selvbilde. Trenger ikke å stemme, men det er det jeg tenker som mann. asymmetriske bryst er fine de og perfekte. Anonymkode: 7fde1...824 2
Blindfold69 Skrevet 5. august 2025 #4 Skrevet 5. august 2025 Synes det er kult uansett jeg hvertfall, er jo bare å ta ut om du ikke vil gå med det alltid
AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 #5 Skrevet 5. august 2025 Synes det er kult uansett! (bifil kvinne) Anonymkode: ca9d3...dd2
SlemUlv Skrevet 5. august 2025 #6 Skrevet 5. august 2025 Om DU har lyst å gjøre dette, så har det vel ingenting å si? Personlig bryr jeg meg ikke. Piercinger er fint! Ikke turnon eller turnoff, bare fint.
Geojak Skrevet 5. august 2025 #8 Skrevet 5. august 2025 Asymetriske bryster ikke noe problem. kult med piercinger, facinerende men klarer ikke la være å tenke det må være innmari smertefullt å ta de på et slikt sted.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 #9 Skrevet 5. august 2025 Piercing på en kropp er en del av en helhet. Er det lilla hår, tattiser og overvekt, ja da er det klart motsatt av sexy. Er du i andre enden, ja, hvorfor ikke. Prins A. Anonymkode: d3d16...150
AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 #10 Skrevet 5. august 2025 Som mann synes jeg piercede brytvorter er ekstremt sexy på damer. Stor turn-on. Spiller ingen rolle om brystene er asymmetriske eller ikke. Anonymkode: fba5d...39f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 #11 Skrevet 6. august 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som mann synes jeg piercede brytvorter er ekstremt sexy på damer. Stor turn-on. Spiller ingen rolle om brystene er asymmetriske eller ikke. Anonymkode: fba5d...39f Det var en hyggelig tanke. Ta antar jeg det finnes flere menn som deg der ute! Det er jo såklart ikke avgjørende hva andre synes. Men man er nysgjerrig. Anonymkode: 6d1f9...14e
Master1 Skrevet 7. august 2025 #12 Skrevet 7. august 2025 Dine pupper Ditt Valg Syns du det kler deg så gjør det. Mvh M@ster.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2025 #13 Skrevet 7. august 2025 Asymmetriske pupper er null problem og helt naturlig. Nipple piercing synes jeg derimot er veldig turn-off. Tenker umiddelbart at dama er ekstremt "løssluppen" på en negativ måte. Anonymkode: 489c8...ebe
Erfarenmann Skrevet 7. august 2025 #14 Skrevet 7. august 2025 Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skulle spille noen rolle at brystene er asymmetriske. Enten liker man piercing eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2025 #15 Skrevet 8. august 2025 Pupper er i utgangspunktet nydelige i alle former og fasonger. Piercing kan være kult, men for meg er det et signal. Noe i retning av hard core hedonist. Stod i kø på flyplassen i går, en slik kø som går sikk-sakk. Der gikk det 2 jenter, begge i tynne t-skjorter, uten bh og det var ingenting som skjulte at de hadde piercing i begge niplene. Man gjør seg jo noen tanker rundt et slikt par. Jeg kjente det pirret litt. Anonymkode: b513f...84c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2025 #16 Skrevet 8. august 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Asymmetriske pupper er null problem og helt naturlig. Nipple piercing synes jeg derimot er veldig turn-off. Tenker umiddelbart at dama er ekstremt "løssluppen" på en negativ måte. Anonymkode: 489c8...ebe Spesiell konklusjon. Jeg feks., er veldig "ordentlig" dernest prippen. Har aldri hatt sex utenfor seriøse langvarige forhold. Så det stemmer jo ikke 😛 Anonymkode: 6d1f9...14e
Master1 Skrevet 8. august 2025 #17 Skrevet 8. august 2025 Pupp er Pupp Deilige er de Uansett Mvh. Master.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2025 #18 Skrevet 9. august 2025 Syns det er stygt og ekstremt harry. Bifil kvinne. Anonymkode: 80a51...d47
AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #19 Skrevet 10. august 2025 Har hatt piercing i begge nippler og i klitoris. Helt greit, men de kan faktisk være litt i veien. Joda, artig å leke med de om det er din greie, men de hindrer også fingre og tunge/munn å gli naturlig over knoppene. Nå gjaldt det egentlig mer klitoris enn brystvortene, men allikevel. Er nå 20 år siden de ble fjernet, hullene er der fremdeles og dersom man klemmer så kommer det hvit talg som lukter ræv. Også noe å tenke på... Anonymkode: 0937a...cb7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2025 #20 Skrevet 10. august 2025 Er ikke de fleste pupper litt asymetriske da? 😊 Veldig vanlig, det endrer ikke noe. Anonymkode: 8e7d7...19e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå