AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august føler jeg sliter med å finne en stil jeg liker...kjøpt et 80tallshus for ti år siden, med mye furu. Har malt noe av panelet. Hvordan få en stil der tingene harmonerer? Jeg har en blanding av grå møbler, eikebord, hvit skjenk, gammel gyngestol, heklede pledd,ulike lamper i ulike farger....hvordan starte for å få en mer rein stil. Føler her er så "rotete". Har kutta ut mye pynteting og har bare to små grønne planter. Tips til hva jeg kan gjør? Anonymkode: 77366...3c6
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Ikke bland for mange stiler. Anonymkode: 19b27...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Jeg har prøvd å skape meg i huset mitt, slik at andre som kommer innom sier med engang: ja, her bor du, vi ser med engang at dette er ditt hjem. Jeg har fulgt det jeg føler meg mest komfortabel med. Jeg elsker mørke farger, enkel stil, gjerne maks 3 farger som går igjen. Anonymkode: 39f8c...852
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har prøvd å skape meg i huset mitt, slik at andre som kommer innom sier med engang: ja, her bor du, vi ser med engang at dette er ditt hjem. Jeg har fulgt det jeg føler meg mest komfortabel med. Jeg elsker mørke farger, enkel stil, gjerne maks 3 farger som går igjen. Anonymkode: 39f8c...852 ehm tre farger bare? Her har jeg grå, hvit, svart, rosa, gul, grønn, oransje takk for svar forresten. ts Anonymkode: 77366...3c6
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke bland for mange stiler. Anonymkode: 19b27...b2d tenker du treslag da? eller på interiør? pynteting? Anonymkode: 77366...3c6
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Jeg bare kjøper de tingene e jeg synes er fine, og vips - min stil! Ingenting passer egentlig sammen, men synes de gjør det på et vis likevel. Anonymkode: dd507...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august Mamma. Jeg eier ikke stil. Det har mamma. Hun ser ting jeg ikke evner å se. Når jeg står i butikken så blir jeg helt blind. Har ikke råd til å bare kopiere noe jeg ser i et interiørblad. Så leiligheten min er inspirert av hva faen er på tilbud, og mamma har fått det til å se bra (nok) ut. Selv ønsker jeg svart/hvit (den stilen folk hater, men jeg elsker) men jeg har ikke råd til å gjøre det enda. Anonymkode: f39fc...04c 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august Prøvd og feilet opp gjennom årene. Men jeg gjør aldri noen impulskjøp når det gjelder interiør lengre, som jeg gjorde da jeg var yngre. Anonymkode: b9437...511 1
Daria Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Jeg har ingen gjennomført stil, jeg bare velger det jeg liker - og har fått flere kommentarer på at hjemmet mitt - uansett hvor jeg bor - er "så deg". Her er nytt og gammelt og forskjellige stiler og perioder - det blir en helhet fordi det er min smak, mine valg og min historie og personlighet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): føler jeg sliter med å finne en stil jeg liker...kjøpt et 80tallshus for ti år siden, med mye furu. Har malt noe av panelet. Hvordan få en stil der tingene harmonerer? Jeg har en blanding av grå møbler, eikebord, hvit skjenk, gammel gyngestol, heklede pledd,ulike lamper i ulike farger....hvordan starte for å få en mer rein stil. Føler her er så "rotete". Har kutta ut mye pynteting og har bare to små grønne planter. Tips til hva jeg kan gjør? Anonymkode: 77366...3c6 Det som overlever 3 ganske små gutter, det er min stil. Anonymkode: a7eaa...2fb 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Daria skrev (5 minutter siden): har fått flere kommentarer på at hjemmet mitt - uansett hvor jeg bor - er "så deg" hvordan si at man synes det ser helt for j....lig ut hos noen, uten å faktisk si det 😄 Anonymkode: 45e91...94a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Det er ikke helt min stil her, på grunn av at det meste har vi fått og ikke alt passer sammen. Vi har ikke hatt så god råd. Anonymkode: f8a24...192
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Drit i stil. Ha det sånn du liker selv. Ikke mye koselig å bo i bonytt hus eller ikea katalog hus Anonymkode: f3f62...e36
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Jeg kjøper det Jeg syns er fint, og det vil si alt i blå og grønn toner og gull, skulpturer av dyr og masse palmer og andre planter. Vips så ble det min egen stil. Anonymkode: 0fcf9...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): ehm tre farger bare? Her har jeg grå, hvit, svart, rosa, gul, grønn, oransje takk for svar forresten. ts Anonymkode: 77366...3c6 Ja, tre farger. Svart, grått og hvitt. Er kjedelig for andre men helt perfekt for meg. Anonymkode: 39f8c...852
AprilLudgate Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august Jeg går ikke etter en spesifikk stil, for da ender man fort opp i trender og utbytting deretter. Jeg vet omtrentlig hva jeg alltid har likt, men kjører ikke en enhetlig stil utfra det. Jeg liker reol i teak og har det, men gjør ikke hele boligen om til 50-70talls.
Trolltunge Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Prøvd og feilet opp gjennom årene. Men jeg gjør aldri noen impulskjøp når det gjelder interiør lengre, som jeg gjorde da jeg var yngre. Anonymkode: b9437...511 Samme her. Ved å prøve og feile har jeg funnet frem til hva jeg trives med. Så har jeg en løs kanon i huset, som handler mer på impuls, og det blir min oppgave å integrere hans påfunn på ok måter i boligen. Det er ok, siden begges bolig, men jeg skal ikke nekte for at han gir meg litt utfordringer innimellom. Så har jeg vel utviklet litt øye for interiør, for de fleste av hans påfunn klarer jeg fint å integrere på måter som gjør at de passer inn, selv om de i utgangspunktet ikke gjør det egentlig. Boligen blir nok til og med litt mer spennende med slike brytninger i en ganske gjennomført stil ellers. Noen ting han kom med har jeg gått fra å hate til å elske. Som design- klokka jeg kalte "ligner plastklokke fra IKEA ", noen moderne design- lykter jeg ikke hadde ofret et blikk i butikken/kalt stygge, og noen veldig store vaser jeg klødde meg i hodet angående plassering, fordi jeg likte de mer vanlige vi allerede hadde. Han liker moderne design, jeg det mer stilrene klassiske. Kombinasjonen fungerer godt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå