AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Det er en mann i 30 årene som har jobbet på en annen avdeling. Nå har han begynt på min sønns avdeling, men han hilser ikke. Han kikker alltid veldig mye på meg, men sier ingenting. Normalt at ny ped. Leder ikke hilser? Anonymkode: 23bf1...58d
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en mann i 30 årene som har jobbet på en annen avdeling. Nå har han begynt på min sønns avdeling, men han hilser ikke. Han kikker alltid veldig mye på meg, men sier ingenting. Normalt at ny ped. Leder ikke hilser? Anonymkode: 23bf1...58d Han regner med dere hilste ute når han jobbet på annen avdeling? Anonymkode: 84314...5fd 6
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han regner med dere hilste ute når han jobbet på annen avdeling? Anonymkode: 84314...5fd Det er mulig, men har ikke gjort det altså 😊 Anonymkode: 23bf1...58d
Biloba Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Ikke opplevd fra ped. leder, men fra mange andre fagpersoner ifbm barn/skole/helse. Etter covid har ikke all folkeskikk tatt seg opp igjen heller. Du kan jo ta initiativ selv, enten hilse eller bryte isen med et spørsmål eller noe?
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Hilser du da? jeg er pedleder på avdeling, og akkurat nå i oppstarten er det 10 000 ting og fikse og mange nye barn jeg skal bli kjent med. Hvis en mor ikke sier hei til meg når jeg kikker på henne er det ikke sikkert jeg sier hei heller. Anonymkode: 20b36...89c 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Som i at han ikke har presentert seg med håndhilsing, eller at han aldri sier hei? Anonymkode: 8fdaf...19e
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som i at han ikke har presentert seg med håndhilsing, eller at han aldri sier hei? Anonymkode: 8fdaf...19e Riktig. -ts Anonymkode: 23bf1...58d
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august Nå er jo ikke mor den profesjonelle part i denne sammenhengen og det er ikke hennes ansvar å ta initiativ til kontakt(selv om det ikke er noe i veien for dette). Som pedagogisk leder selv er jeg veldig bevisst på å hilse på alle jeg møter på avdelingen, og gjerne også andre avdelinger dersom det faller seg naturlig. Det er en del av jobben min. Anonymkode: 6ee78...082 2 1 1
Grüner Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august Det vanlige er jo å hilse på nye mennesker. Det mest naturlige hadde kanskje vært om han tok initiativet først, men når han ikke gjorde det, kunne jo du gjort det selv i stedet for å gå og irritere deg. 1 1
k4ren Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han regner med dere hilste ute når han jobbet på annen avdeling? Anonymkode: 84314...5fd Det er vel normalt å hilse hver dag, ikke bare første gang man treffes?
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Det er ikke normalt, nei, men det er også veldig unormalt at du ikke da sier "Hei, jeg heter Trine, og er mammaen til Truls." mens du rekker ut hånden. Hvorfor gjorde du ikke det? Anonymkode: b3f22...1f4 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Etter 10 år i samme barnehage, er det ikke alle vi har hilst på heller. Et par stykk som aldri har presentert seg. Hun ene skjønte jeg ikke at jobbet der før det hadde gått flere år. En annen som jobber der, sier heller ikke et ord før hun blir snakket til. Står bare og ser forventningsfullt på deg. Skjønner at folk er forskjellige, men når man jobber i en barnehage bør man kunne kommunisere litt. Litt slitsomt når man har litt sosial angst selv også. Men jeg dømmer ingen. Alle er forskjellige og det må man jo også tolerere. Anonymkode: 7785d...986 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hilser du da? jeg er pedleder på avdeling, og akkurat nå i oppstarten er det 10 000 ting og fikse og mange nye barn jeg skal bli kjent med. Hvis en mor ikke sier hei til meg når jeg kikker på henne er det ikke sikkert jeg sier hei heller. Anonymkode: 20b36...89c Hvordan har du tenkt å bli kjent med foreldrene om du ikke sier hei til de? Ikke sikkert de skjønner at du jobber der om det ikke er du som tar initiativet til å si hei heller... Anonymkode: 7785d...986 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Riktig. -ts Anonymkode: 23bf1...58d Hva var riktig?? Anonymkode: e3fbb...6f2 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Det er fort gjort å glemme hvem man har hilst på å ikke i disse dager, men om du mener han aldri sier nei så er det ikke greit Anonymkode: e3fbb...6f2
veronica<3 Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerangrep. veronica<3, mod.
Stacy__ Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august Det er fort gjort å glemme, han har sikkert mye å tenke på nå som det er barnehagestart og tilvenning. Du kan jo hilse på han du? Ta initiativ selv. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august Da kan vel du presentere deg da. Han husker deg sikkert og tenker han har snakket med deg før. Det er vel bare å si "jeg tror ikke jeg har hilst skikkelig på deg". Alt trenger ikke å være et problem Anonymkode: 4fe39...614 3
Plantemas Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hilser du da? jeg er pedleder på avdeling, og akkurat nå i oppstarten er det 10 000 ting og fikse og mange nye barn jeg skal bli kjent med. Hvis en mor ikke sier hei til meg når jeg kikker på henne er det ikke sikkert jeg sier hei heller. Anonymkode: 20b36...89c Utrolig spesielt dersom du som er på jobb ikke tar ansvar for å hilse i den situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Plantemas skrev (48 minutter siden): Utrolig spesielt dersom du som er på jobb ikke tar ansvar for å hilse i den situasjonen. Javel. Det er umulig å vite hvordan ts oppfører seg her. Det er så mange forskjellige foreldre der ute at jeg nekter å dømme denne pedlederen fordi èn forelder synes han er spesiell. Anonymkode: 20b36...89c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå