AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jeg har levd i over 40 år og det er fortsatt et vanskelig liv, fra barndom til nå. Det er altid kamper som må kjempes, problemer med mannen, vansker med barna, føler aldri att jeg kan si att nå er livet bra. Gruer meg til å komme hjem fra jobb, føler meg fastlås i noe som jeg aldri kommer ut av. Er det sånn livet skal fortsette å være eller er det noe godt i vente. Noen som kan se fremtiden min? Anonymkode: 64b4c...951 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Jeg la kort på deg. Første kortet som dukket opp er Queen of sword (upright) Det kortet forteller mer om det å ha riktige grenser og sånt for hva en tillatter. er du for mye en people pleaser, som alltid lar dine egne behov komme på skyggesiden? du må begynne å tørre snakke ut om egne behov og hvoran du har det. En terapaut (eventuelt familieterapaut) kan kanskje hjelpe hele familien din. Vær den "dronningen" med sverdet på kortet som setter grenser, for du har den evnen inni deg. Det er ikke meningen at du skal ta all byrden. Har du annen familie, enn mannen og barna eller venner? Kan de hjelpe til? Livet er utfordringer, men det er av utfordringer vi lærer. Neste kort fikk er: ace of cups (reversed) dette kortet tilsier nye begynnelser eller generelt starten på noe nytt. siden det er cups/beger er det ofte rundt forhold. Det kan være bedre forhold til mannen og barna dine, at om du som første kortet lærer deg til å sette mer grenser for hva du tillater og finner frem til din egen verdi. Neste kort fikk: ace of wands ,reversed (kom samtidig som ace of cups) Det generelt sett i sammenhengen med andre kortet, kan bety ny begynnelse også på annet område enn bare forhold , så fremst det første kortet queen of sword , du lærer sette grenser og sånt, evt ta kontakt med familieterapaut for hele familien. Våg å ta i mot hjelp. De er der for å hjelpe. Dette kortet er mye på nye muligheter om er rett vei (ikke reverset). Et nytt potensialle, osv. men siden er reversed, kan det vel bety at du ennå finner det litt vanskeilg med hvordan du skal nå dette potensiale eller som du skriver, hvordan få livet til å bli bra igjen. Neste kort: 5 of wands, upright (kom samtidig som ace kortene) Kortet beskrives som konflikter og forandringer. Det er konflikter nå, men 5 er et tall med forandring og det kan endres. Alle har ønsker om å bli hørt. Både mannen og barna dine, også du. Men du lar kanskje grensene dine brytes så du ikek har det bra. Fem av tryllestaver oppmuntrer til en entusiastisk tilnærming til endring. Overgang (eller til og med transformasjon) er på vei, enten du liker det eller ikke; din utfordring vil være å sørge for at alle er på samme bølgelengde og håndtere dette skiftet konstruktivt og positivt. For øyeblikket er gruppens energi spredt av feilrettet entusiasme. Alle har ideer, men ingen er der for å bringe dem inn i en logisk retning fremover. Din rolle kan være å identifisere en klar strategi og et formål som kan implementeres av alle involverte. Anonymkode: ca390...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Tusen tusen takk for att du la kort på meg. Det betyr mye. Og takk for tips og råd, kjenner meg igjen i det du skriver og tar det til meg❤️ Anonymkode: 64b4c...951 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Livet er mye smerte. En test. Men man må stå i det. Det blir du belønnet for når du går over til den andre siden. Anonymkode: 21dec...da4
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Livet er mye smerte. En test. Men man må stå i det. Det blir du belønnet for når du går over til den andre siden. Anonymkode: 21dec...da4 Nei det trenger ikke være sånn. Det er en gammeldags oppfatning. Livet er ikke ment være smerte,men glede. Et liv på andre siden kan ikke garanteres hva som er der. Hva om "himmelen" er her på jorden? Anonymkode: ca390...6c4
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Jeg syntes 40 årene var litt pes. Mye jobb, barn, lage middag, vaske osv. Det gikk i ett, og jeg hadde aldri tid til meg selv. Jeg følte meg noe alene, og mannen og jeg var ikke så nær. Vi hadde mye utfordringer med ene datter, og jeg så ingen ende på det. Men underveis så fikk vi disse gode samtalene. Det var kamper vi måtte ta, med og for barn...oss i mellom, men vi vokste og ble nærere. Både ungdom og voksne. Det er mye bedre nå. Ungene er store, stort sett flyttet ut, mer fornuftige. jeg og mannen har overskudd-,finner på ting,,surrer rundt og kan være litt ungdom selv. Bare tenke på oss. Det er ren luksus. Han lager middager nå, og jeg har det veldig fint på alle måter. Alt har endret seg her. Men det var noen prosesser og samtaler, kamper vi måtte ta for å komme hit. Anonymkode: f6180...f02 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei det trenger ikke være sånn. Det er en gammeldags oppfatning. Livet er ikke ment være smerte,men glede. Et liv på andre siden kan ikke garanteres hva som er der. Hva om "himmelen" er her på jorden? Anonymkode: ca390...6c4 Mange åndelige veiledere og klarsynte sier at man skal lære og erfare i livet, dualiteten, alt av følelser skal oppleves, de gode og de vanskelige. Vi lever uendelig mange liv, og vi erfarer og lærer ulike ting hver gang. Hvis noen har et godt liv nå, har de kanskje hatt vanskelige liv tidligere, og motsatt. De sier også at det er «den andre siden» som er hjemmet vårt, hvor alt er kjærlighet og godhet, livet på jorden er vi bare på besøk i, for å lære. Jeg tror på dette❤️ Anonymkode: 552ac...c53
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange åndelige veiledere og klarsynte sier at man skal lære og erfare i livet, dualiteten, alt av følelser skal oppleves, de gode og de vanskelige. Vi lever uendelig mange liv, og vi erfarer og lærer ulike ting hver gang. Hvis noen har et godt liv nå, har de kanskje hatt vanskelige liv tidligere, og motsatt. De sier også at det er «den andre siden» som er hjemmet vårt, hvor alt er kjærlighet og godhet, livet på jorden er vi bare på besøk i, for å lære. Jeg tror på dette❤️ Anonymkode: 552ac...c53 Så vi skal bare ikkel eve nå, kun være i smerte hele livet? Ja den andre siden er hjemmet , men vi er ikke ment bare være her på jorden denne tiden for å oppleve smerte. Mange som er her på jorden nå og spesielt norge som er mange med gamle sjeler i, har allerede erfart mange liv med mye smerte i. Det skjer mye som ikke er ment. Anonymkode: ca390...6c4
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så vi skal bare ikkel eve nå, kun være i smerte hele livet? Ja den andre siden er hjemmet , men vi er ikke ment bare være her på jorden denne tiden for å oppleve smerte. Mange som er her på jorden nå og spesielt norge som er mange med gamle sjeler i, har allerede erfart mange liv med mye smerte i. Det skjer mye som ikke er ment. Anonymkode: ca390...6c4 Jeg sier ikke at det bare skal være smerte hele livet, jeg sier at vi gjennom flere liv, og også i dette livet, skal oppleve dualiteten, og kjenne på både smerter, frykt og redsel, men også glede og velvære, lykke og kjærlighet. Jeg vet jo ikke, jeg bare syns mye av det de åndelige veilederne sier resonnerer. De sier også at vi velger våre utfordringer i hvert liv selv. Anonymkode: 552ac...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå