AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august I dag kom jeg i snakk med en kollega jeg ikke hadde sett på en stund..vi har en god tone på jobb og ler og snakker sammen fra tid til annen. Jeg har alltid lurt på om han faktisk flørter..men vet ikke om det er bare han som er hyggelig. Han er jo gift og jeg har en samboer. Vi har jo ikke noe som helst form for kontakt utenom jobben. I dag snakket vi og han lurte på hvordan ferien har vært..jeg sa jeg hadde vært i hjemlandet mitt (jeg er halvt norsk og halvt asiatisk) en annen kollega av oss var også der og snakker med oss. Så kommer vi inn på tema "hvor jeg ser ut som at jeg kommer fra" og da sier han "ja man kan se at du er halvt et eller annet" også sier han "men du er veldig pen da" så sier jeg "synes du virkelig det?" "Så sier han ja det synes jeg absolutt. Så sier jeg spøkefullt "det synes ikke kjæresten min..han sier aldri det" og riktig nok sier typen min det aldri. Og hans svar er spøkefult tilbake "han høres ikke ut som en fyr å ha" Var han bare hyggelig?? Anonymkode: 09e79...4cb
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Høres ut som at han ble bekymret for at du kanskje ble fornærmet av at han sa «ja man kan se at du er halvt et eller annet" og derfor la til at du er veldig pen, så du ikke skulle overtenke den første kommentaren. Anonymkode: d1a3c...c91 16 2
Phoenix Heart Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Man kan syns andre er pene uten at det betyr noe spesielt. 6 4
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Høres ut som at han ble bekymret for at du kanskje ble fornærmet av at han sa «ja man kan se at du er halvt et eller annet" og derfor la til at du er veldig pen, så du ikke skulle overtenke den første kommentaren. Anonymkode: d1a3c...c91 Nei jeg ble ikke fornærmet. Vil helst ikke se helt norsk ut 😅 jeg så ikke fornærmet ut eller noe. Han har alltid pleid å komme med sånne flørtende ord fra tid til annen også utenom denne konteksten Anonymkode: 09e79...4cb
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei jeg ble ikke fornærmet. Vil helst ikke se helt norsk ut 😅 jeg så ikke fornærmet ut eller noe. Han har alltid pleid å komme med sånne flørtende ord fra tid til annen også utenom denne konteksten Anonymkode: 09e79...4cb Ok. Hvorfor bryr du deg? Han er gift og du er i et forhold, hva han mente eller ikke mente, bør ikke ha noe betydning for deg. Si heller til kjæresten din at du savner bekreftelse/komplimenter. Anonymkode: d1a3c...c91 9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Jeg synes det er så trist at vi i dag ikke kan gi hverandre komplimenter, uten at alt skal tolkes opp og ned, istedenfor å bare ta det som ett hyggelig kompliment.... Jeg savner tiden hvor man bare ble glad for å få komplimenter uten at man måtte analysere hvilke baktanker som potensielt kunne ligge bak det... Anonymkode: be5f5...577 9 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august I dette tilfellet var han nok mest redd for å ha plumpet uti med den første kommentaren sin. Anonymkode: cf1d1...48f 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august Har en kollega som er latterlig kjekk. Men jeg er ikke intereseet i ham på noe vis. Det har seg bare slik at jeg evner å se at han har utseendet med seg. Anonymkode: a935f...5af 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har en kollega som er latterlig kjekk. Men jeg er ikke intereseet i ham på noe vis. Det har seg bare slik at jeg evner å se at han har utseendet med seg. Anonymkode: a935f...5af Men det er hvis man faktisk sier det til ham at de sosiale antennene brekker. Anonymkode: cf1d1...48f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Det trenger ikke bety noe som helst, jeg kan si til både kvinnelige og mannlige kolleger at de ser bra ut uten å mene noe mer enn akkurat det. Hilsen heterofil kvinne Anonymkode: cad8e...c69 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Har blitt omtalt som kjekk av damer i jobben. Alle er lykkelig gift og topp damer. Tas med et smil og humor. Ikke la små kommentarer oppta så mye plass. Helt ufarlig, pust med magen. 🙂 Anonymkode: ed221...a1d 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Jeg får stadig høre at jeg er pen. Tror nok ikke alltid folk mener at de er interessert i meg/vil sjekke meg opp selvom de sier det. Noen har bare en trang til å si det til pene mennesker. Anonymkode: a3fbb...d02 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får stadig høre at jeg er pen. Tror nok ikke alltid folk mener at de er interessert i meg/vil sjekke meg opp selvom de sier det. Noen har bare en trang til å si det til pene mennesker. Anonymkode: a3fbb...d02 Nettopp, på samme måte som man/jeg kommenterer en fin bil, noen pene blomster eller en nydelig strikket genser. Objektiv iakttakelse, intet mer. Anonymkode: cad8e...c69 4
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august Phoenix Heart skrev (54 minutter siden): Man kan syns andre er pene uten at det betyr noe spesielt. Dette. Jeg har mange kompiser og mannlige kollegaer som har fortalt meg at de synes jeg er pen, sexy, attraktiv osv (mye av det på fest, vel å merke) men de er jo ikke interessert i å gå fra konene sine for det. Det er helt uskyldig flørt som kanskje gjør hverdagen litt mindre kjedelig. Anonymkode: 57c9f...3f8
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag kom jeg i snakk med en kollega jeg ikke hadde sett på en stund..vi har en god tone på jobb og ler og snakker sammen fra tid til annen. Jeg har alltid lurt på om han faktisk flørter..men vet ikke om det er bare han som er hyggelig. Han er jo gift og jeg har en samboer. Vi har jo ikke noe som helst form for kontakt utenom jobben. I dag snakket vi og han lurte på hvordan ferien har vært..jeg sa jeg hadde vært i hjemlandet mitt (jeg er halvt norsk og halvt asiatisk) en annen kollega av oss var også der og snakker med oss. Så kommer vi inn på tema "hvor jeg ser ut som at jeg kommer fra" og da sier han "ja man kan se at du er halvt et eller annet" også sier han "men du er veldig pen da" så sier jeg "synes du virkelig det?" "Så sier han ja det synes jeg absolutt. Så sier jeg spøkefullt "det synes ikke kjæresten min..han sier aldri det" og riktig nok sier typen min det aldri. Og hans svar er spøkefult tilbake "han høres ikke ut som en fyr å ha" Var han bare hyggelig?? Anonymkode: 09e79...4cb Jeg går alltid på jobb med håret løst. Prøvde en ny vri og satte håret opp i hestehale. Hadde røykepause og så sa kollegaen min: fy søren, du er vannvittig pen når du har håret i hestehale. Sånn må du gå oftere. Jeg ble så glad for kommentaren, det ble en god dag på jobb. Tenker at dette trenger vi mer av, folk må bli flinkere å komplimentere når de føler for det. Det kan glede andre. Kollegaen min er forresten kvinne Tipper kollegaen sa dette for å være hyggelig og du plumper ut med at kjæresten din er dårlig på komplimenter. Ikke bra. Du higer etter oppmerksomhet og det kan kollegaen benytte seg av, hvis han er av den rette sorten... K Anonymkode: bd73f...fd2 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august Veldig spesielt at du svarer at det mener ikke samboerne din, han sier det aldri. Jeg tolker det som flere skriver over, at han var redd for at han hadde sagt noe «feil» da han sa «ser du er halvt et eller annet» Anonymkode: 789fa...080 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg går alltid på jobb med håret løst. Prøvde en ny vri og satte håret opp i hestehale. Hadde røykepause og så sa kollegaen min: fy søren, du er vannvittig pen når du har håret i hestehale. Sånn må du gå oftere. Jeg ble så glad for kommentaren, det ble en god dag på jobb. Tenker at dette trenger vi mer av, folk må bli flinkere å komplimentere når de føler for det. Det kan glede andre. Kollegaen min er forresten kvinne Tipper kollegaen sa dette for å være hyggelig og du plumper ut med at kjæresten din er dårlig på komplimenter. Ikke bra. Du higer etter oppmerksomhet og det kan kollegaen benytte seg av, hvis han er av den rette sorten... K Anonymkode: bd73f...fd2 Nyt det mens du kan, som røyker mister du snart ditt tiltalende utseende. Anonymkode: cad8e...c69 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nyt det mens du kan, som røyker mister du snart ditt tiltalende utseende. Anonymkode: cad8e...c69 Vet det, røyker derfor ikke. Kollegaen røyker og vi har av og til pauser sammen. Anonymkode: bd73f...fd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå