Gå til innhold

Ghostet av psykologen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er at noe har skjedd han, som andre også tror. 

Er rart de ikke gir deg en ny behandler, følger deg opp med at han ikke vil være tilstede, mulig fordi de selv er usikkre og det har vært sommer og ferie tid. 

Anonymkode: 8966d...c7a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som det har skjedd noe i livet hans som gjøre at han ikke er på jobb. Selvfølgelig kjedelig og ikke få beskjed, men ghostet tviler jeg på at du er.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Psykologen er sikkert sykemeldt, er hjemme med pleiepenger for sykt barn eller en annen veldig god grunn. Hør heller om noen andre ved kontoret har anledning til å ordne erklæringen i påvente av at psykologen er tilbake. Men hvorfor får du ikke fastlegen din til å gjøre dette? Hvorfor psykolog? Er det slik at du faller mellom to stoler eller kanskje egentlig ikke har 100% gyldig grunn til å gå innvilget søknad om økonomisk støtte til bruktbil? Og nå har fått en som har bitt på og derfor er det kun denne som er aktuell til å ordne erklæringen?

Anonymkode: d3f43...1cc

Bitt på🤣🤣🤣 Fastlegen skrev allerede i februar. En utrolig god utgreiing. Men NAV krever flere ekspertuttalelser. Dette var forøvrig ikke temaet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke psykologer lov til å selv komme i situasjoner som er utenfor deres kontroll?

Anonymkode: 82790...c64

Seriøse psykologer har ordninger som gir pasienter beskjed dersom noe oppstår.

Anonymkode: cf333...d1a

• Liker 3
Skrevet
Wilma89 skrev (1 minutt siden):

Høres jo ut som det har skjedd noe i livet hans som gjøre at han ikke er på jobb. Selvfølgelig kjedelig og ikke få beskjed, men ghostet tviler jeg på at du er.

Tusen takk 

AnonymBruker
Skrevet
Morn skrev (18 minutter siden):

Det er hun som er styrer der han leier kontorer. Ikke slik sett sjef. Jeg bare ønsker ikke si alt for mye, for da kan han sikkert identifiseres 

Hvis han har avtale med HELFO er han del av det offentlige helsetilbudet. Det høres ut som noe har skjedd, ikke at du er blitt ghostet. 

Anonymkode: 26326...6ae

• Liker 1
Skrevet

Hvis han er delvis sykemeldt eller lignende har du ikke rett til å få vite det og arbeidsgiver kan ikke fortelle det til deg. Folk er sjeldent kjipe bare for å være kjipe.

Anbefaler at du tar kontakt skriftlig. Muntlige lovnader er ikke verdt noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Psykologen er sikkert sykemeldt, er hjemme med pleiepenger for sykt barn eller en annen veldig god grunn. Hør heller om noen andre ved kontoret har anledning til å ordne erklæringen i påvente av at psykologen er tilbake. Men hvorfor får du ikke fastlegen din til å gjøre dette? Hvorfor psykolog? Er det slik at du faller mellom to stoler eller kanskje egentlig ikke har 100% gyldig grunn til å gå innvilget søknad om økonomisk støtte til bruktbil? Og nå har fått en som har bitt på og derfor er det kun denne som er aktuell til å ordne erklæringen?

Anonymkode: d3f43...1cc

Jeg visste ikke at det engang gikk an å gå utenom fastlegen. Jeg trodde alltid fastlegen måtte skrive først. Fastlegen skrev flere sider av veldig høy kvalitet, men NAV krever alltid enorme mengder dokumentasjon 

Anonymkode: 3a56a...932

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...