AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august 12 mai hadde jeg forrige psykologtime, der psykologen selv foreslo å skrive legeerklæring I forbindelse med en søknad om økonomisk støtte til bruktbilinnkjøp pga kronisk sykdom. Dette skulle han skrive innen 4 dager, og jeg hadde da gått regelmessig til han i flere år. Så går det 3- 4 uker, og flere purringer på han (tekstmeldinger), og jeg ringte også sjefen der han jobber, (og hun hadde heller ikke sett han), før han svarte at han var "fanget i utsettelser" og noe annet jeg synes var veldig vanskelig å forstå. Etter den ene meldingen har jeg ikke hørt noe mer, og det har gått 3 måneder, og jeg purret i dag for å få klarhet i om jeg er pasient eller ikke pasient. Det virker som jeg rett og slett er blitt ghostet. Jeg har aldri blitt ghostet før,og så skjer det at en psykolog ghoster meg. Hva gjør jeg nå, og hvordan bearbeider jeg noe slikt. Det føles voldsomt traumatisk at jeg ikke engang får en beskjed om jeg overhode fortsatt er pasient. Anonymkode: 3a56a...932
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Skriv en skriftlig klage og send til avdelingsleder, dersom det er offentlig? Meld det inn som avvik. Anonymkode: fed97...2fb
Sirah Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Om ikke sjefen heller har sett han så må jo noe ha skjedd med han? Vet du om han er på jobb? 1
BobbySocks Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Offentlig? Da ville jeg ringt sekretær på kontoret og spurt hva som skjer, så ville jeg kontaktet fastlege for hjelp til henvendelse/klage. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Er dette et privat firma, Dr.Dropin eller lignende? Anonymkode: d0002...ae0
Morn Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Det er privat, men han får offentlig støtte. Jeg må levere frikort, så han får noe refusjon
Morn Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette et privat firma, Dr.Dropin eller lignende? Anonymkode: d0002...ae0 Han er privat, men får refusjon
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august Morn skrev (Akkurat nå): Det er privat, men han får offentlig støtte. Jeg må levere frikort, så han får noe refusjon HELFO-refusjon? Men hvorfor har vedkommende da en sjef? Anonymkode: d0002...ae0
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): og jeg ringte også sjefen der han jobber, (og hun hadde heller ikke sett han), før han svarte at han var "fanget i utsettelser" og noe annet jeg synes var veldig vanskelig å forstå. Anonymkode: 3a56a...932 Send på epost til sjefen og si at du venter på erklæringen og om de har noen andre som kan ordne det hvis han er utilgjengelig. Virker som noe har skjedd. Anonymkode: 82790...c64 1
Morn Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Sirah skrev (5 minutter siden): Om ikke sjefen heller har sett han så må jo noe ha skjedd med han? Vet du om han er på jobb? Jeg vet ikke om han er tilbake nå, men han var ikke der i mai/juni slik han skulle. Det sa sjefen tii meg
Fighter83 Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 12 mai hadde jeg forrige psykologtime, der psykologen selv foreslo å skrive legeerklæring I forbindelse med en søknad om økonomisk støtte til bruktbilinnkjøp pga kronisk sykdom. Dette skulle han skrive innen 4 dager, og jeg hadde da gått regelmessig til han i flere år. Så går det 3- 4 uker, og flere purringer på han (tekstmeldinger), og jeg ringte også sjefen der han jobber, (og hun hadde heller ikke sett han), før han svarte at han var "fanget i utsettelser" og noe annet jeg synes var veldig vanskelig å forstå. Etter den ene meldingen har jeg ikke hørt noe mer, og det har gått 3 måneder, og jeg purret i dag for å få klarhet i om jeg er pasient eller ikke pasient. Det virker som jeg rett og slett er blitt ghostet. Jeg har aldri blitt ghostet før,og så skjer det at en psykolog ghoster meg. Hva gjør jeg nå, og hvordan bearbeider jeg noe slikt. Det føles voldsomt traumatisk at jeg ikke engang får en beskjed om jeg overhode fortsatt er pasient. Anonymkode: 3a56a...932 Høres ut som psykologen din har blitt psykisk syk selv! Finn deg en ny psykolog om du kan og la nåværende komme seg tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august Han er vel sikkert sykemeldt el.l, og så har han vel sikkert ferie? Du er ikke ghostet, du har ikke fått nye timer og erklæringen du skulle fått av en eller annen grunn. "Fanget av utsettelser" betyr vel at han har blitt overarbeidet. Anonymkode: 879d1...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Han er en udugelig psykolog uten ansvarsfølelse og system for tilbakemeldinger til mennesker i en sårbar fase i livet. Burde blitt fratatt lisensen. Anonymkode: cf333...d1a 3
Morn Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): HELFO-refusjon? Men hvorfor har vedkommende da en sjef? Anonymkode: d0002...ae0 Det er hun som er styrer der han leier kontorer. Ikke slik sett sjef. Jeg bare ønsker ikke si alt for mye, for da kan han sikkert identifiseres
Morn Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er vel sikkert sykemeldt el.l, og så har han vel sikkert ferie? Du er ikke ghostet, du har ikke fått nye timer og erklæringen du skulle fått av en eller annen grunn. "Fanget av utsettelser" betyr vel at han har blitt overarbeidet. Anonymkode: 879d1...5a9 Det var betryggende/beroligende å høre
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august Høres ut som han kan ha møtt veggen litt selv eller noe annet står på som gjør at han ikke makter å nå over arbeidsoppgaver som vanlig. Anonymkode: 288bc...921 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er en udugelig psykolog uten ansvarsfølelse og system for tilbakemeldinger til mennesker i en sårbar fase i livet. Burde blitt fratatt lisensen. Anonymkode: cf333...d1a Har ikke psykologer lov til å selv komme i situasjoner som er utenfor deres kontroll? Anonymkode: 82790...c64 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august Psykologen er sikkert sykemeldt, er hjemme med pleiepenger for sykt barn eller en annen veldig god grunn. Hør heller om noen andre ved kontoret har anledning til å ordne erklæringen i påvente av at psykologen er tilbake. Men hvorfor får du ikke fastlegen din til å gjøre dette? Hvorfor psykolog? Er det slik at du faller mellom to stoler eller kanskje egentlig ikke har 100% gyldig grunn til å gå innvilget søknad om økonomisk støtte til bruktbil? Og nå har fått en som har bitt på og derfor er det kun denne som er aktuell til å ordne erklæringen? Anonymkode: d3f43...1cc 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Fighter83 skrev (8 minutter siden): Høres ut som psykologen din har blitt psykisk syk selv! Finn deg en ny psykolog om du kan og la nåværende komme seg tenker jeg. Jeg har tenkt samme tanke. Kanskje han har blitt psykisk syk selv. Anonymkode: 3a56a...932 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå