Trolltunge Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Pynta. Ikke som til bryllup liksom, men jeg som nesten bestandig går i kjole topper liksom slikt litt med mine beste kjoler, og mer omtanke i sminke og tilbehør. Det skal jo ikke være hverdagslig på fest. Så bestandig lurt å ha noen varme plagg med seg. Singlet i ull som jeg kan ta på under, og en penere strikket jakke/kåpe.
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Kommer an på hvor lista legges for arrangementet, med tanke på sted, servering, tidspunkt. Vi var ute og spiste på en uteservering en ukedag etter jobb, jeg tok en knelang linkjole med korte ermer. Anonymkode: d3698...775 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Sommerkjole eller skjørt, eventuelt tynn strikkegenser over og tynn strømpebukse under hvis det er kaldt. Anonymkode: 0c264...932 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august For to år siden brukte jeg jeans, høyhalset topp og skinnjakke, og høyhælede boots. I fjor brukte jeg knelang sommerkjole og hvit sneaker. I år brukte jeg en ankelsid sommerkjole og pumps. Anonymkode: f9b26...88f
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Vi har hatt sommerfest i alt fra gallalokale til lavvo i skogen. Så det er jo forferdelig varierende… men som oftest har vi det på en helt OK restaurant, og da er det småpent type sommerkjole eller skjørt/pen topp. Anonymkode: 52fdc...937 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #7 Skrevet 5. august Vi har alltid sommerfesten rett etter jobb, ofte formell start kl 17. Vi kommer da i et sommerlig, pent jobbantrekk, som en sommerkjole, linbukser og pen overdel eller skjørt og topp. Siden vi alltid er ute, blir det en jakke eller genser ut på kvelden. Sandaler eller andre sommerlige sko som egner seg ute på plenen. Anonymkode: 15f49...b38
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Kjole, joggesko og strikkegenser/cardigan. Anonymkode: b3762...7a6
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august En eller annen sommerkjole, Hoka og strikket cardigan ved behov. Anonymkode: 920c7...007
LiseTV Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august selvsagt en kjole for meg, men det kommer an på stedet og temratur
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Nå går jeg alltid med kjole. Så ville valgt en av mine fine sommerkjoler. https://missmayanorway.com/products/sylvie-dress-sungarden-linen Anonymkode: 09c2c...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august Normalt en lett sommerkjole og ekstra fint under og fin sminke. Anonymkode: 4326c...ae2 1
Phoenix Heart Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august Hos oss går noen med jeans, mens andre går i kjole. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august Kort skjørt, utringet topp/stroppeløs og ingen truse. Vil ha meg med opptil flere av de yngre mennene på jobben. Kanskje jeg fører hånden til en av dem oppunder skjørtet når det er tid for dans. Ja, jeg er en gammel tøs uten skam. Anonymkode: 2b2c5...f21 1
Stacy__ Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august Det kommer veldig an på hva vi skal. Det vanlig er en kjole, mens andre går i jeans og en litt fin topp. Det er ikke en anledning jeg hadde pynta meg veldig mye til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august Hadde hvite olabukse, pen topp og sandaler i år Anonymkode: 27880...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå