AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Skal kjøpe nytt regnsett og vurderer Kattnakken. Hvordan er det i størrelsen, stort eller lite? Vil en som er 125 cm passe str 128 eller bør vi da gå opp i størrelse og velge en annen modell? Lurer også på hvor trang strikken er nede? Er det lett å få rundt støvlene eller er det en knapp man kan åpne og så lukke igjen etter å ha trukket buksa utenpå støvlene? (Tenker på strikken nederst på buksebenet, ikke den under foten). Anonymkode: 9fac6...ed1
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august Det er stort i størrelsen så du bør definitivt ikke kjøpe større enn 128. Småen her i huset bruker fortsatt 86 i kattnakken men 92 i alt annet. Har aldri tenkt over at strikken nede er for stram eller noe problem 🙂 Anonymkode: c6eaa...e1d
AnonymBruker Skrevet 5. august #3 Skrevet 5. august Tror jeg kommer til å kjøpe 122 til min gutt på 113 cm. kjøpte str 116 i fjor, og det passer fortsatt fint, men gjør ingenting at det varer litt så derfor går jeg opp nå🥰 vet mange sier det er litt stort, men jeg har heller kjøpt det litt større og brukt det lengre 😃 strikkene har ulike hull som kan justeres 👍🏼 Anonymkode: 66478...eeb
AnonymBruker Skrevet 5. august #4 Skrevet 5. august Min har str 92 i dressen og 98/104 i alle andre ting. Så stor i størrelsen Anonymkode: 584a2...795
AnonymBruker Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Ville ikke kjøpt større en 128. Anonymkode: 4e6e8...748
AnonymBruker Skrevet 5. august #6 Skrevet 5. august Stor i størrelsen, så ikke kjøp større enn 128. Strikken er ikke stram. Anonymkode: 03107...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå