AnonymBruker Skrevet 5. august #1 Skrevet 5. august Jeg har begynt å få e-poster fra Pinterest ett par ganger hver uke, og meldingene er på arabisk. Meldingene handler om ting som de tror at jeg visstnok kan være interessert i. Noe som henger på greip hvis jeg faktisk hadde vært på Pinterest, og gitt uttrykk for hva slags innhold jeg kan være interessert i. Men jeg har aldri noensinne meldt meg på Pinterest (hvorfor i helvete skulle jeg det?) og jeg har flere ganger forsøkt å melde meg av disse e-postene, sånn at jeg skal slippe å få dem. Men jeg får likevel nye meldinger fra Pinterest uansett hva jeg gjør. Er dette helt umulig å bli kvitt? Anonymkode: 15290...01b
AnonymBruker Skrevet 5. august #2 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har begynt å få e-poster fra Pinterest ett par ganger hver uke, og meldingene er på arabisk. Meldingene handler om ting som de tror at jeg visstnok kan være interessert i. Noe som henger på greip hvis jeg faktisk hadde vært på Pinterest, og gitt uttrykk for hva slags innhold jeg kan være interessert i. Men jeg har aldri noensinne meldt meg på Pinterest (hvorfor i helvete skulle jeg det?) og jeg har flere ganger forsøkt å melde meg av disse e-postene, sånn at jeg skal slippe å få dem. Men jeg får likevel nye meldinger fra Pinterest uansett hva jeg gjør. Er dette helt umulig å bli kvitt? Anonymkode: 15290...01b Kontakt Pinterest og si ifra om at noen har opprettet falsk konto med din epost, og be om å få den deaktivert/fjernet. Deretter bytter du passord på mailen din og gjerne også på facebook (inntil nylig kunne man knytte Pinterest til facebook-kontoen og logge på med facebookinnlogging). https://help.pinterest.com/nb/contact#no-back Anonymkode: f185c...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå